Facebookon vagy LinkedIn-en érdemesebb inkább toborozni?
Naponta átlagosan 2 óra 20 percet töltünk el közösségi felületeken és az álláskeresők 79 százaléka használja a közösségi médiát álláskeresésre. Nem csoda, hogy napjainkban a social média alapú toborzás egyre több vállalatnál kerül stratégiai fókuszba.
Szörcsök Szilvia a Brandfizznél több, mint három éve foglalkozik partnereik üzleti céljait támogató integrált employer branding stratégia építésével és annak megvalósításával. Az alábbi videóból megtudhatjuk tőle, hogy miért fontos vezetőként, hogy a munkáltatói márka magáért beszéljen.
- 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése. Részletek Jegyek
- 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BME Részletek Jegyek
- 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. Részletek Jegyek
Nézzük meg a részleteket, tudnivalókat a 30 év alatti anyák kedvezményéről! Teljes cikk
A 25. életévét be nem töltött fiatal csökkentheti az összevont adóalapjába tartozó egyes jövedelmeit a 25 év alatti fiatalok kedvezményével. A... Teljes cikk
A négy vagy több gyermeket nevelő anyák adókedvezményt érvényesíthetnek az összevont adóalapba tartozó egyes jövedelmekre értékhatártól... Teljes cikk
- Mitől lesz jó egy szakmai önéletrajz? 1 hete
- Felértékelődtek ezek a tulajdonságok az álláskeresőkben 3 hete
- Felsővezetők toplistája: őket követik a legtöbben 1 hónapja
- Benefits 2025 1 hónapja
- Munkáltatói igazolás - minden, amit tudni szeretnél róla 2 hónapja
- Megvannak az Employer Branding Award nyertesei 3 hónapja
- Tomán Szabina karrierről, motivációról, az elutasítás kezeléséről 3 hónapja
- Milliós fizetési ajánlattal is találkoztunk ezen a most futó állásbörzén: fotógaléria 3 hónapja
- Ezüst díjat nyert a WHC employer branding stratégiája az idei HRKOMM Awardon 3 hónapja
- Az autómegosztás a jövő juttatása 3 hónapja
- Már nem elég jó munkahellyé válni, ezt meg is kell mutatni 3 hónapja