cikk a(z) közösségi média címkével:

Így építsd fel Linkedin profilodat

2 hónapja 1,2 milliónál is többen léptek fel rá Magyarországról, de a nagy többség csak a funkciók kis részével él. Pedig a Linkedin nélkül bizonyos üzletágak már alig tudnak létezni: álláskeresőktől kezdve multis vezetőkön és szakértőkön át kisvállalkozókig széles kör használja. Hogyan lehet a maximumot kihozni ebből az üzleti célú közösségi oldalból? Miként lehet kitűnni szakmánkban vagy akár új állást szerezni? Teljes cikk...


Facebookon vagy LinkedIn-en érdemesebb inkább toborozni?

3 hónapja Naponta átlagosan 2 óra 20 percet töltünk el közösségi felületeken és az álláskeresők 79 százaléka használja a közösségi médiát álláskeresésre. Nem csoda, hogy napjainkban a social média alapú toborzás egyre több vállalatnál kerül stratégiai fókuszba. Teljes cikk...


Sokba kerülhet, ha meggondolatlanul posztolunk munkahelyünkről

4 hónapja Gyakran posztol a közösségi médiában a munkájáról, a főnökéről vagy a kollégáiról? Gondolja át, mielőtt túl sok információt osztana meg – a kevesebb néha több, figyelmeztetnek a szakértők. Teljes cikk...


A TikTok sztárja jobban keres, mint a legnagyobb vállalatok vezetői

5 hónapja A 17 éves Charli D'Amelio több mint 10 milliárd követővel rendelkezik, és a Starbucks vezérigazgatójánál is többet visz haza. Teljes cikk...


Hogyan mutasd meg a szakmai oldalad a közösségi médiában?

5 hónapja Az álláskeresés, mint „szakma” a közvélekedés szerint a HR-hez kapcsolódik. Pedig nem… Marketing, értékesítés, márkaépítés leginkább. Láthatóvá válás, tárgyalástechnika, következetes jelenlét kell a gyors sikerhez. Akkor is az álláskeresést kell előkészíteni, ha épp nem keresünk állást. Jobangel tippeket ad az online térben való megjelenésre. Teljes cikk...


Gyerekek a neten: minden tizedik 7-8 éves jelen van a közösségi médiában

7 hónapja A 7-8 éves gyerekek csaknem negyede - 24 százaléka - rendelkezik telefonnal, 95 százalékuk okostelefonnal - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) megbízásából készült kutatás eredményei szerint. Teljes cikk...


Kiakadtak a Facebook moderátorai, veszélyben érzik az életüket

2 éve Home office-t, veszélyességi pótlékot és pszichológiai támogatást kérnek a moderátorok Mark Zuckerbergtől. Teljes cikk...


Fizetést kínál a legnépszerűbb tartalomgyártóknak a TikTok alkalmazás

2 éve 200 millió dolláros alapot hoztak létre, hogy támogassák a legnépszerűbb felhasználókat. Teljes cikk...


Így használják az internetet a kkv-k

2 éve A hazai kkv-k kezdik felismerni az online világot, tízből hét cég rendelkezik ugyanis saját weboldallal, egy jelentős részük pedig már a legnépszerűbb közösségi média felületen is jelen van - derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás adataiból. A céges honlapot túlnyomó többségük általános céginformációk megosztására használja, de nem ritka a webshop funkció sem, míg a vevőkkel való kapcsolattartásra és a munkaerő toborzásra inkább a Facebookot részesítik előnyben. Teljes cikk...


A vezetők minden eddiginél pesszimistábbak

2 éve A vezérigazgatók minden eddiginél pesszimistábban látják a globális növekedési kilátásokat a PwC globális felmérése szerint, amelynek eredményeit a davosi Világgazdasági Fórumon mutatják be. A felmérés szerint világszerte a vezérigazgatók több mint kétharmada véli úgy, hogy a kormányok új jogszabályokat fognak bevezetni az internetes és a közösségimédia-tartalom szabályozása érdekében, és megtörik a technológiai vállalatok dominanciáját. A cégvezetők többsége (51 százaléka) arra is számít, hogy a kormányok egyre inkább kötelezik majd a magánszektort, hogy fizessen a magánszemélyeknek a tőlük gyűjtött adatokért. Teljes cikk...


Zaklatják a gyógyszerészeket a kötelező névtábla miatt

3 éve Egy magyar gyógyszerész felmérést végzett, hogy zaklatják-e kollégáit a közösségi médiában a kötelező névtábla miatt. Teljes cikk...


Így építhetjük tudatosan énmárkánkat az online térben

3 éve A METU szakértői összeszedtek öt olyan tippet, melyeknek segítségével a legelőnyösebb képet alakíthatjuk ki magunkról a munkáltatók előtt az online világban. Teljes cikk...


Tévhitek - Mi is az a Facebook álláshirdetés?

3 éve Sokan használják a Facebook-ot toborzásra, sokan viszont szkeptikusak. Sőt, a kipróbálók között a legtöbben nem is tartják eredményesnek ezt a felületet. Ennek oka, hogy van egy zűrzavar azzal kapcsolatban, hogy az egyes hirdetési lehetőségek mire valók, és melyik való igazán toborzásra. Teljes cikk...


A dolgozók 59 százaléka titkolózik főnöke előtt

3 éve A munkavállalók 90 százaléka naponta többször is használja az internetet, a legtöbb munkavállaló számára nehéz különválasztani a magánéletet és a munkaidőt. A közelmúltban közzétett Globális Adatvédelmi Jelentés szerint minden második (59 százalék) felhasználó dönt úgy, hogy elrejti közösségi médiás tevékenységét főnöke elől. 52 százalékuk a kollégák előtt is titkolózik - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Technológiai újítások a HR területén

3 éve Az elkövetkező években valószínűleg a HR és a szakmai vezetők legnagyobb kihívásai közé tartozik majd, hogy felmérjék, hogy mely feladatokat és tevékenységeket lehet automatizálni, milyen technológiákat lehet használni és milyen kombinációkban képesek az emberek és a gépek a leghatékonyabb munkavégzésre. Hudák -Fekete Andrea néhány szempontot vett sorra. Teljes cikk...


Mi is az "Azonnali Visszajelzés Függőség" szindróma?

3 éve A cégvezetők szerint az Y-generációs és Z-generációs fiatalokkal nem lehet megfelelően kommunikálni, tiszteletlenek, nem értik meg a feladatot, figyelmetlenek és még sorolhatni lehetne a vélt és valós problémákat. De vajon mi az oka a generációs gapnek? Mitől mások a fiatalok? Hogyan álljunk hozzá a jövő generációjához? Sorolja a kérdéseket Farkas Dezső a HR Blogon. Teljes cikk...


Elgáncsolhat a Facebook a karrierben

3 éve Egyre szaporodnak azok a történetek, amelyekben munkavállalók, álláskeresők járnak pórul nem előnyös Facebook-adatlapjukkal vagy egy-egy óvatlan fotóval, kommenttel. A HR-esek és a vezetők egyre nagyobb része szimatol ugyanis közösségi oldalakon. A Népszabadság személyzeti tanácsadót kérdezett. Teljes cikk...


Veszély vagy esély a Facebook a céges világban?

3 éve Akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat egyetlen munkavállaló online viselkedésén, az adatszivárgás pedig súlyos gazdasági károkat okozhat. A kockázatok csökkentéséhez több hazai vállalat is ajánlásokat fogalmaz meg dolgozóinak az online jelenlétet illetően, de egyes pozíciókban nem ritka a netes átvilágítás vagy akár a folyamatos nyomon követés sem – derül ki a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Kürt Akadémia vizsgálatából. Teljes cikk...


Távoznak az Instagram alapítói

4 éve Kevin Systrom és Mike Krieger, az Instagram alapítói egy blogposztban jelentették be távozásukat. Úgy érzik, hogy mióta Mark Zuckerberg felvásárolta a céget egyre jobban beleszólt a munkájukba - írja a g7.hu. Teljes cikk...