kapubanner for mobile
Megjelent: 20 éve

Fizetések a Call Centerekben

A telefonos ügyfélszolgálatosok bére a munka összetettségétől és nyelvigényétől függően bruttó 100-200 ezer forint között mozog.

A call centerek magyarul telefonos ügyfélszolgálatok. Gyakran találkozunk vele banki, telekommunikációs, biztosítási vagy turisztikai területen. Az itt dolgozók fő feladata a megfelelő információ biztosítása, a vevői reklamációk kezelése, segítségnyújtás, vevő és partner azonosítása. Sok területen erős értékesítési tevékenység is párosulhat a feladathoz.

560 ezer forint elérhető Stuttgartban

A német Personalwirtschaft nevű tanácsadó cég a közelmúltban felmérést végzett a németországi call centerekben dolgozók javadalmazásáról. Az adatok szerint átlagosan évi 27 ezer eurót keres egy alkalmazott, ami hónapra lebontva 2250 eurónak (562 ezer forint) felel meg. A legtöbbet Stuttgartban kínálnak a telefonos ügyfélszolgálatosoknak (2750 eurót, tehát 687 ezer forintot), míg a legkevesebbet keletnémet Mecklenburg-Vorpommern tartományban (1636 euró, tehát 410 ezer forintot). Átlag feletti összegeket lehet még keresni Frankfurtban és Münchenben (2500 eurót - 625 ezer forintot).

Szakértők szerint nagyon jó kommunikációs és empatikus készség, türelem, kitartás, nagyfokú monotónia- és stressztűrő képesség kell a feladat ellátásához.

100-170 ezer forint között: telekom cégek ügyfélszolgálatosai

A magyarországi call centerekben dolgozók keresetéről Balázsy Krisztinát, a Grafton Recruitment munkaerőtoborzó vállalat vezető tanácsadóját kérdeztük.
"Fizetésük nagyon széles sávban mozog. Területtől, nyelvtudástól, szakmai tapasztalattól függ, mekkora keresetre számíthatnak a pályázók. Bruttó 100-170 ezer forintos sávban keresnek bankok, telekommunikációs cégek telefonos ügyfélszolgálatainak dolgozói. A hazai piacra nem kell nyelvtudás, általában termékekről, telefonszámokról, szolgáltatásokról banki műveletekről ?például telefonos utalásról- adnak felvilágosítást az érdeklődőknek.

Nemzetközi call center központok: akár 350 ezer forint

Balázsy Krisztina hozzátette, gyakran call centernek nevezik a multinacionális cégek által hazánkban létrehozott szolgáltató központokat, amelyekben központosított formában pénzügyi, informatikai probléma megoldásához, bérszámfejtéshez, könyveléshez kötődik a munka.

"A központok ebben az esetben főleg az európai piacot szolgálják ki, bár van példa több kontinenst is lefedő szolgáltatóra. Itt pályakezdőként 180-200 ezer forintról indul a munkatársak bére. A szakmai ismereteken, szakirányú végzettségen kívül legalább középszintű angoltudással kell rendelkezni, hiszen a munka nyelve minden esetben az angol és nagyon sokszor egy másik idegen nyelvet is kommunikációs szinten kell beszélni. Több éves tapasztalattal 300-350 ezer forintos fizetés is elérhető" nyilatkozta a személyzeti tanácsadó.
Balázsy Krisztina hozzátette, jelenleg pénzügyi háttérrel rendelkező call center munkatársakat keresnek legnagyobb számban.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Lemaradtak a középvezetők – csak ennyivel nőtt a fizetésük idén

Úgy tűnik, idén a középvezetők maradtak le a legjobban a bérversenyben: átlagosan kevesebb mint 7 százalékkal nőtt a fizetésük, miközben több... Teljes cikk

Október végétől a nők már ingyen dolgoznak – de most fordulhat a kocka

Az Egyenlő Díjazás Napja idén október 27-re esik. Ettől a szimbolikus naptól kezdve olyan, mintha a nők az év végéig „ingyen” dolgoznának a... Teljes cikk

Minimálbér-emelés: több, mint bérváltozás – így hat az egész ügyviteli rendszerre

A minimálbér-emelés hatása messze túlmutat a bérek korrekcióján – az egész ügyviteli és adminisztrációs folyamatra kihat, ezért érdemes... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek