Megjelent: 8 éve

Gyermekbarát munkahelyi iroda a K&H-nál

Július 1-től kísérleti jelleggel 5 munkaállomásos gyermekbarát iroda kezdte meg működését a K&H új székházában. A K&H azon munkatársai, akik néhány órára vagy 1-2 napra nem tudják gyermekük elhelyezését megoldani, ebben az irodában végezhetik munkájukat, miközben gyermekük saját szülői felügyeletük alatt egy játszósarokban töltheti el ezt az időt. A K&H másfél hónappal ezelőtt kapta meg a Sokszínű és Családbarát szervezet megtisztelő címet, amely többek között az ilyen jellegű családcentrikus intézkedéseknek is köszönhető - írja a cég sajtóközleménye.

"A K&H Csoport egyik kiemelt társadalmi felelősségvállalási területe a vonzó munkahely kialakítása. A humán erőforrás menedzsment minden területén igyekszünk a munkavállalók elvárásait és a vállalat igényeit összehangolni. A megfelelő motivációs rendszer, a szakmai előmeneteli lehetőség, és a magas szintű munkakörülmények biztosítása mellett odafigyelünk arra is, hogy családbarát intézkedéseinkkel megkönnyítsük munkatársaink számára a munka és magánélet egyensúlyának megteremtését" - mondta Végh József, a K&H Csoport Humánpolitikai igazgatója. "A K&H Csoport célja, hogy a jelen és a jövő társadalma számára elősegítse a teljes élet megvalósítását, melyhez szükség van a családbarát munkahelyi gyakorlat kialakítására és példamutatásra e területen."

Júliustól a K&H székházában dolgozó munkatársak igénybe vehetik az új gyermekbarát munkahelyi irodát is. Az egyelőre 5 munkaállomással működő iroda létrehozásának célja az volt, hogy azon munkatársak, akik néhány órára, vagy 1-2 napra nem tudják gyermekük elhelyezését megoldani, ebben az irodában végezhessék munkájukat, miközben gyermekük saját szülői felügyelet mellett egy játszósarokban tölti el az időt.

"A K&H kiemelt családbarát intézkedései közé tartozik az immár öt éve működő "K&H welcome back" program, amely a munkába visszatérő kismamák helyzetét igyekszik megkönnyíteni. A gyermekbarát iroda kialakításával most még tovább bővítettük a kisgyerekes szülők számára nyújtott támogatásunkat, hiszen kollégáinknak nemcsak a visszatérésben segítünk, hanem a munkavégzés során is" - mondta Végh József.

"A nyári időszak pont jó alkalom az új iroda tesztelésére, hiszen tisztában vagyunk azzal, hogy sok szülőnek problémát okoz a gyermek elhelyezése a szünet alatt. A nyaralások, táborok, nagyszülőknél töltött időszakok között könnyen adódhat egy-egy nap, amikor a szülő nem tud gondoskodni a gyermek megfelelő elhelyezéséről, szabadságot pedig épp nem tud, vagy nem szeretne kivenni. Ezekben az esetekben jelenthet megoldást a gyermekbarát iroda, amit munkatársaink és gyermekeik lelkesen birtokba is vettek. Valószínűleg a nyár folyamán többen élnek majd a lehetőséggel, a jövőben az ő visszajelzéseik alapján tudjuk tovább fejleszteni kezdeményezésünket" - fűzte hozzá.

  • 2021.07.31Minőségellenőr képzés A minőségellenőrök felkészítése a minőségellenőrzési és fejlesztési tevékenységek eredményes elvégzésére. A minőségellenőrzéshez szükséges alapvető ismeretek és módszerek készségszintű elsajátítása, a résztvevők minőségirányítási kompetenciájának fejlesztése. Részletek Jegyek
  • 2021.08.10 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.09.23HR Basic Sajátítsd el évek helyett 12 napban az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! HR gondolkodás e-learning videókkal, esettanulmányokkal, testre szabva gyakorlatorientáltan. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Tíz nap szabadságot kapnak a járvány elleni védekezésben résztvevők

Tíznapos rendkívüli fizetett szabadságot kap mindenki, aki részt vett a járvány elleni védekezésben - jelentette be Orbán Viktor miniszterelnök a... Teljes cikk

Szabadidős sportszervezetek pályázhatnak 350 millió forintra

Sportegyesületek és sportvállalkozások 350 millió forintnyi támogatásra pályázhatnak a Fitt, Egészséges Nemzetért Tárt Kapus Program keretében. Teljes cikk

A pályakezdők számára a kellemes munkahelyi légkör a legfontosabb

A kérdőív kitöltőinek jelentős része el tudja képzelni, hogy 5 évnél tovább dolgozik egy munkahelyen. Teljes cikk