kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Gyermekbarát munkahelyi iroda a K&H-nál

Július 1-től kísérleti jelleggel 5 munkaállomásos gyermekbarát iroda kezdte meg működését a K&H új székházában. A K&H azon munkatársai, akik néhány órára vagy 1-2 napra nem tudják gyermekük elhelyezését megoldani, ebben az irodában végezhetik munkájukat, miközben gyermekük saját szülői felügyeletük alatt egy játszósarokban töltheti el ezt az időt. A K&H másfél hónappal ezelőtt kapta meg a Sokszínű és Családbarát szervezet megtisztelő címet, amely többek között az ilyen jellegű családcentrikus intézkedéseknek is köszönhető - írja a cég sajtóközleménye.

"A K&H Csoport egyik kiemelt társadalmi felelősségvállalási területe a vonzó munkahely kialakítása. A humán erőforrás menedzsment minden területén igyekszünk a munkavállalók elvárásait és a vállalat igényeit összehangolni. A megfelelő motivációs rendszer, a szakmai előmeneteli lehetőség, és a magas szintű munkakörülmények biztosítása mellett odafigyelünk arra is, hogy családbarát intézkedéseinkkel megkönnyítsük munkatársaink számára a munka és magánélet egyensúlyának megteremtését" - mondta Végh József, a K&H Csoport Humánpolitikai igazgatója. "A K&H Csoport célja, hogy a jelen és a jövő társadalma számára elősegítse a teljes élet megvalósítását, melyhez szükség van a családbarát munkahelyi gyakorlat kialakítására és példamutatásra e területen."

Júliustól a K&H székházában dolgozó munkatársak igénybe vehetik az új gyermekbarát munkahelyi irodát is. Az egyelőre 5 munkaállomással működő iroda létrehozásának célja az volt, hogy azon munkatársak, akik néhány órára, vagy 1-2 napra nem tudják gyermekük elhelyezését megoldani, ebben az irodában végezhessék munkájukat, miközben gyermekük saját szülői felügyelet mellett egy játszósarokban tölti el az időt.

"A K&H kiemelt családbarát intézkedései közé tartozik az immár öt éve működő "K&H welcome back" program, amely a munkába visszatérő kismamák helyzetét igyekszik megkönnyíteni. A gyermekbarát iroda kialakításával most még tovább bővítettük a kisgyerekes szülők számára nyújtott támogatásunkat, hiszen kollégáinknak nemcsak a visszatérésben segítünk, hanem a munkavégzés során is" - mondta Végh József.

"A nyári időszak pont jó alkalom az új iroda tesztelésére, hiszen tisztában vagyunk azzal, hogy sok szülőnek problémát okoz a gyermek elhelyezése a szünet alatt. A nyaralások, táborok, nagyszülőknél töltött időszakok között könnyen adódhat egy-egy nap, amikor a szülő nem tud gondoskodni a gyermek megfelelő elhelyezéséről, szabadságot pedig épp nem tud, vagy nem szeretne kivenni. Ezekben az esetekben jelenthet megoldást a gyermekbarát iroda, amit munkatársaink és gyermekeik lelkesen birtokba is vettek. Valószínűleg a nyár folyamán többen élnek majd a lehetőséggel, a jövőben az ő visszajelzéseik alapján tudjuk tovább fejleszteni kezdeményezésünket" - fűzte hozzá.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Kihirdették Az Év Irodája verseny győzteseit - mutatjuk a legtrendibb munkatereket

Folyamatos az innováció az irodapiacon, amely az elmúlt évek változásaira új megoldásokat és alternatívákat kínál. A legfontosabb trendek... Teljes cikk

Honnan tudhatjuk, hogy már nem egészséges az, amennyit dolgozunk?

"Ha elfelejtjük, hogy kell feltöltődni. Elfelejtjük, hogy az este nem arra való, hogy hazavigyük a munkát és otthon folytassuk, hanem arra, hogy... Teljes cikk

Hogyan támogassuk a stresszel küzdő kollégát? - Ezt tanácsolja a mentálhigiénés szakértő

Egy friss felmérés szerint az Egyesült Királyság tízből kilenc dolgozó érzett magas vagy extrém mértékű nyomást és stresszt az elmúlt egy... Teljes cikk