Megjelent: 3 éve

Hogyan érhető el az alkalmazottak bizalma?

A bizalom kiépítésének legfontosabb eszköze a nyílt kommunikáció és az odafigyelés. A vezető által kialakított értékek határozzák meg a munkatársak lojalitását, együttműködését. De ez vajon hogyan érhető el- erről ír az mfor.hu oldal.

A lap Chris Oberbecktől, az Entrepreneuer.com vendégszerzőjétől idézi milyen három dologgal építhető bizalmi kultúra a vállalatban.

1. Valódi kapcsolatok kiépítése

A munka világában semmi nem épít nagyobb bizalmat annál, mint amikor az elvégzett munkát megköszönik, vagy megdicsérik. Nagyon sokat segíthetnek a csapatépítő tréningek is.

2. Betartott ígéretek

Nagyon fontos, hogy a vezető csak olyat ígérjen, amit meg is tud valósítani. A nem megvalósított, felelőtlen ígéretek nagyon gyorsan romba döntik a bizalmi indexet. Nem kell mindig mindent jól csinálni, de nyíltan és őszintén kell kommunikálni a hibákat is.

3. Egyértelmű helyzetek

Az alkalmazottaknak tisztában kell lenniük a vállalat jövőbeli céljaival, stratégiáival. A hatékony együttműködés alapja a bizalom, a dolgozóknak ismerniük kell a célállomást.

mfor.hu
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.03.302 Napos Agilis Képzés HR szakembereknek, élő videokonferenciás A képzés elsősorban toborzással, talent managementtel és képzéssel foglalkozó, agilis átalakulást segítő HR szakembereknek szól, akik szeretnék megérteni, mi az üzleti és IT területek elvárása az agilis transzformáció során. Bemutatjuk, hogyan tudnának hatékony támogatói és partnerei lenni az agilis átalakulásban részt vevő csapatoknak, és hogyan tudják megtalálni a szervezethez leginkább illő, megfelelő kompetenciákkal bíró agilis jelölteket. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A büntetés-végrehajtás toborzó oldala lett Az Év Honlapja

A büntetés-végrehajtás által 2020 márciusában indított www.gyereahuvosre.hu toborzó weboldal lett Az Év Honlapja a Magyar Marketing Szövetség... Teljes cikk

11 tipp a sikeres céges vitákért (2.)

Egy jó céges vitakultúra segíti a munkatársak közötti sikeres együttműködést és a hatékonyabb munkavégzést. Benedek Péter... Teljes cikk

Decemberi kérdések

Az advent az ünnepre készülődés ideje, amikor a vállalatok és a vezetők is egy kicsit visszatekintenek az elmúlt évre, megköszönik a kollégák... Teljes cikk