Irodai munkák
Az irodai munkában/irodai ügyintéző állásban foglalatoskodó személyek különböző területeken adminisztratív, irodai és dokumentációs jellegű teendőket végeznek.
A hatáskörébe tartozó ügyintézési folyamatban is részt vesz. Munkák irodai munkatársaknak könnyen találhatóak az Állásportál.hu-n. Az irodai munkatárs feladatai: - keresni, rögzíteni, szortírozni, nyilvántartani és törölni információkat és adatokat - ügyintézéssel kapcsolatos teendők elvégzése egy bizonyos szakterületen - a kapcsolattartási munka elvégzése - számítógépbe adatbevitel - írásbeli dokumentumok készítése, szerkesztése, másolása és továbbküldése - a dokumentumok pontos kezelése és raktározása - emlékezés a határidőkre és azok betartása - esetleges ügyfélmegkeresés jelentése - beszámoló készítése a feletteseknek Elvárások Az irodai munkatársaknak általában a munkájukhoz az alapkövetelmény a középfokú végzettség szokott lenni. Van rá példa, hogy alapvetés a felsőfokú szakmai végzettség vagy, ha az nincs akkor a középfokú végzettség mellé pár év szakmai tapasztalat. Az állás megszerzéséhez sokat segít a jó kommunikációs képesség, az önálló munkának képessége és a kiváló problémamegoldó készség. Értékelik még a pontosságot precizitást, illetve a Microsoft Office kezelésének tudását. Előnyt jelenthet a munkához az angol vagy esetleg más idegennyelvek ismerete. Munkarend Az irodai munkákat teljes- és részmunkaidőben is el lehet vállalni. Juttatások Az elfogadhatónak mondható alapbérük mellett az irodai ügyintézők részesülhetnek a cég által nyújtott bónuszokban. A cafatéira használata vagy esetleg egy privát egészségbiztosítás egyes cégektől kapható juttatási formáknak számítanak. |
- 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni.
Részletek
Jegyek
- 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák!
Részletek
Jegyek
- 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők.
Részletek
Jegyek
- 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.
Részletek
Jegyek
A munka világában előfordulnak olyan területek (például: termelőipar, turizmus), ahol a 12 órás munkavégzés az általános. Ezt a másfél napos... Teljes cikk
A pénzügyi asszisztens (angolul: finance assistant) vagy pénzügyi adminisztrátor állást betöltő személy fő feladata az adott cég vagy vállalat... Teljes cikk
A jelenlegi nehéz gazdasági helyzet sok szektorra hatással van, azonban az informatikai iparágat, és azon belül az IT munkaerőpiacot látszólag... Teljes cikk
- 12 órás munka 1 hónapja
- Pénzügyi asszisztens 2 hónapja
- Kétműszakos munka 3 hónapja
- Örülhetnek a munkavédelmi boltok: Roham indult a kesztyűkért, derékmelegítőkért 3 hónapja
- Szerelő 3 hónapja
- Orvos 3 hónapja
- Gépkezelő 3 hónapja
- Mömax Állások 3 hónapja
- 4 órás munka 4 hónapja
- Délelőtti munka 4 hónapja
- Polgármesteri hivatali munkák 4 hónapja