Keresés hirdetés útján
Keresési módszer, melynek alkalmazása azokban az esetekben használatos, amikor sem a szervezet belső munkatársai között, sem kapcsolati hálójában nincs alkalmas személy a megüresedett állás utódlására; és a pozíciót betöltendő jelöltek elérési lehetősége még nem annyira speciális, hogy fejvadászok direkt kereséses szolgáltatásait igényelnék.
Megjelenési formáját tekintve, a munkakör sajátosságait és a megszólítani kívánt közönséget figyelembe véve lehetnek:
- Újsághirdetések
- Állásportálok
- Közösségi média (Facebook, Linkedin)
- Youtube hirdetések
- Google kampányok
- Céges karrieroldal
A hirdetés általában tartalmazza a hirdető cég legfontosabb adatait, a pozíció megnevezését, a munkakörhez tartozó felelősségeket, a jelöltekkel szembeni követelményeket, elvárásokat, a potenciális jelentkezőkre ható emocionális elemeket; a javadalmazással kapcsolatos információkat.
A hirdetési felület nagysága általában leképezi a pozíció nagyságát.
A hirdetést nemcsak a vállalatok, hanem a fejvadász cégek is gyakran alkalmazzák jelölt- keresésre.
A módszer előnyei közé tartozik, hogy nagy számú és széles körű jelöltet érhet el, viszonylag alacsony költséggel és időráfordítással, valamint növelheti a cég ismertségét és vonzerejét a munkaerőpiacon.
- 2024.09.19PANNON HR KONFERENCIA 2024. Hagyományos őszi Pannon HR Konferenciánkon, ahol ismét neves előadókkal, érdekes és aktuális témákkal, izgalmas kerekasztal beszélgetésekkel készülünk. Célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. Részletek Jegyek
- 2024.09.26recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen! Részletek Jegyek
- 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába. Részletek Jegyek
- 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában. Részletek Jegyek
Gazdaságilag aktívak azok, akik valamilyen formában megjelentek a munkaerőpiacon, azaz a foglalkoztatottak és a munkanélküliek. Teljes cikk
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
- Kompetenciahiány van: interjú Gazdag Andrással, a Schaeffler Csoport magyarországi HR igazgatójával 4 hete
- Kutatás: az új munkatársak felvétele a legnagyobb kihívás a pénzügyi vezetők szerint 2 hónapja
- Pedagógusokat toboroznak a csángóföldi magyar oktatási programba 2 hónapja
- Az 5 legnagyobb kihívás a kékgalléros álláspiacon - így látja három HR igazgató 2 hónapja
- Bérigények, munkaerő-felvétel: befékezett az álláspiac év elején 3 hónapja
- Már nettó 400 ezer forint felett a pályakezdők bérigénye 3 hónapja
- Hogyan találhatják meg és tarthatják meg a legjobb dolgozókat a cégek? 3 hónapja
- Sajnáljuk, az ön munkaereje hiányos! 3 hónapja
- Itt a Z, jön az alfa: generációs toborzási stratégiák 3 hónapja
- Hamarosan toborzó nyílt napot tart Budapesten az Emirates 3 hónapja
- Három kérdés, amit az álláskeresők hallani szeretnének az állásinterjún 3 hónapja