Keresés hirdetés útján
Keresési módszer, melynek alkalmazása azokban az esetekben használatos, amikor sem a szervezet belső munkatársai között, sem kapcsolati hálójában nincs alkalmas személy a megüresedett állás utódlására; és a pozíciót betöltendő jelöltek elérési lehetősége még nem annyira speciális, hogy fejvadászok direkt kereséses szolgáltatásait igényelnék.
Megjelenési formáját tekintve, a munkakör sajátosságait és a megszólítani kívánt közönséget figyelembe véve lehetnek:
- Újsághirdetések
- Állásportálok
- Közösségi média (Facebook, Linkedin)
- Youtube hirdetések
- Google kampányok
- Céges karrieroldal
A hirdetés általában tartalmazza a hirdető cég legfontosabb adatait, a pozíció megnevezését, a munkakörhez tartozó felelősségeket, a jelöltekkel szembeni követelményeket, elvárásokat, a potenciális jelentkezőkre ható emocionális elemeket; a javadalmazással kapcsolatos információkat.
A hirdetési felület nagysága általában leképezi a pozíció nagyságát.
A hirdetést nemcsak a vállalatok, hanem a fejvadász cégek is gyakran alkalmazzák jelölt- keresésre.
A módszer előnyei közé tartozik, hogy nagy számú és széles körű jelöltet érhet el, viszonylag alacsony költséggel és időráfordítással, valamint növelheti a cég ismertségét és vonzerejét a munkaerőpiacon.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- 5-ből 3 munkáltató szerint a soft skill-ek fontosabbak, mint valaha 1 hete
- Az álláskeresők szerint képzési hiány van, nem pedig készséghiány 2 hete
- Felmérés: kevés cég tartja hatékonynak a készségek értékelését 3 hete
- Felmérés: Egyre kevesebb munkahelyen elvárás a diploma 3 hete
- Költséges kivárás: mit veszít a HR, ha nem lép nyáron? 3 hete
- "Könnyű munka otthonról" - ezért kell vigyázni az álláshirdetésekkel 1 hónapja
- Hogyan vonzzuk be a megfelelő jelölteket a digitális térben? 1 hónapja
- Ez a munka nem automatizálható? Na jó, akkor vegyünk fel egy embert! 1 hónapja
- Ennyit számít a jelöltélmény a cég leendő dolgozóinak 1 hónapja
- AI a toborzásban: a siker titka, hogy nem kell túlbonyolítani 2 hónapja
- Nehezebben váltanak az álláskeresők, lassabban döntenek a cégek felvételről 2 hónapja