Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 5 éve

Közel 500 ezer kilométert a tekertek a Bringázz a munkába! tavaszi kampánya alatt

Több mint ötezer biciklis együttesen közel 500 ezer kilométert tekert a Bringázz a munkába! kampányban május 6. és 31. között Magyarország egész területén. Révész Máriusz, aktív Magyarországért felelős kormánybiztos reményét fejezte ki, hogy a jövőben nemcsak ezzel a kampánnyal, hanem más kormányzati intézkedésekkel is tudják támogatni a kerékpárral munkába járást - írja az MTI.

Révész Máriusz kiemelte: a tavaly újraindított szemléletformáló kampány az Innovációs és Technológiai Minisztérium és a kormánybiztosság támogatásával valósult meg a kerékpárosklub rendezésében. Sikeresnek nevezte az idei kampányt azzal együtt, hogy a tavalyinál kevesebben vettek részt benne az esős idő miatt. Hozzátette: ősszel újabb közös kampányt indítanak a tervek szerint szeptember 9. és 22. között, amikor - kedvező időjárás esetén - akár megduplázódhat a résztvevők száma.

Halász Áron, a Magyar Kerékpárosklub szóvivője elmondta: a kampányban az öt legtöbbet bringázó város 2019-ben az együtt letekert munkanapok szerinti sorrendben Budapest, Szeged, Debrecen, Székesfehérvár és Győr. Az idei kampány különlegessége volt, hogy háromszor annyi eső esett, mint tavaly - mondta. Ismertette, hogy a fővárosi önkormányzat kerékpárutak fejlesztésére több mint 10 milliárd forintot fordíthat.

A kerékpárosklubbal nagyon jó az együttműködésük - fogalmazott a kormánybiztos, hozzátéve: a fejlesztések tervezésébe tavaly óta bevonják a szervezet munkatársait, a hozzájárulásukkal valósulhatnak meg a beruházások.

A letekert több mint 480 ezer kilométer azt is jelenti, hogy a résztvevők 214-szer tekerték körbe Magyarországot a határok mentén - mondta Halász Áron.

A kampány résztvevői átlagosan fejenként 91 kilométert tekertek, a 11 leglelkesebb bringás több mint ezer kilométert tett meg a négy hét alatt - közölte. Hangsúlyozta: a résztvevők 70 millió forint benzinpénzt spóroltak meg a kerékpározással, amivel 77 tonna szén-dioxid kibocsátását kerülték el.

MTI
  • 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezekben az európai városokban a legjobb dolgozni

Luxemburg, Reykjavik és Berlin is szerepel az első tíz európai város között, melyekben az emberek a legelégedettebbek a munkájukkal - derül ki az... Teljes cikk

Ezek a munkahelyi stressz legfőbb jelei, amikre a vezetőknek oda kell figyelnie

Számos jele van, ha egy dolgozó stressztől szenved a munkahelyén. De vajon mik ezek a tünetek és hogyan veheti észre a vezető, hogy alkalmazottja... Teljes cikk

Mit akar a Z generációs munkavállaló?

A Z-generációra elterjedt jelző feletteseik körében a legproblémásabb generáció kifejezés, amiért nem erőltetik meg magukat, nem motiváltak vagy... Teljes cikk