Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 4 hónapja

Megoldás a fizikai munkaerőhiányra egyszerűen, szakszerűen

Jó tíz évvel ezelőtt nem gondoltuk volna, hogy 2017-ben legalább olyan nehéz lesz fizikai munkaerőt toborozni, mint két nyelven beszélő mérnökinformatikust 8 év szakmai tapasztalattal. Sajnos mára mégis ez a helyzet, amit főként a gyártó cégeknél dolgozó kollégáknak nem kell bemutatni. Hosszú távú megoldást talán csak komoly oktatási reform, és nyugati színvonalú bérek jelentenének, de amíg ez nem valósul meg, ne üljön ölbetett kézzel! Tudunk egy gyors, hatékony, és nem utolsó sorban gazdaságos megoldást a problémára.

Méltatlanul kikerülve

Ön hol hirdeti a fizikai pozícióit? A legnagyobb állásportálokon, helyi lapokban, munkaügyi hivatalokban? Ezeket az eszközöket használva körülbelül hányan olvassák el az állásajánlatokat?
Van egy hirdetési platform, aminek 2 milliárd felhasználója van. Napi szinten átlagosan másfél órát tölt el rajta minden felhasználó nemtől, kortól, beosztástól függetlenül. Igen, a Facebookról beszélünk. A számok egyértelműen mutatják, hogy nagy hibát követ el, aki nem használja ki üzleti célokra a legnagyobb közösségi oldalt.

Mert a Facebook mára nem csak barátok gyűjtésére, hanem üzleti célok elérésére is tökéletesen alkalmas. Egy speciális hirdetési felületnek köszönhetően nagyon pontosan tudjuk a hirdetéseket eljuttatni a célközönségnek. Meghatározható, hogy mely lokációban milyen nemű, korú, beosztású, érdeklődéi körű, végzettségű emberek lássák a hirdetést. Specifikus grafikai és tartalmi követelményeknek kell megfelelnie a hirdetéseknek, ezért érdemes profikra bízni.
Részletek: https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php

Több 100 érdeklődő minimális keretből


A Beck and Partners Kft. két éve használja ki a Facebookot ügyfelei álláshirdetéseinek célba juttatására, nem kis eredménnyel. Szolgáltatásaik hatékonyságát megsokszorozzák ezzel az eszközzel, latba vetve a pontos piacismeretüket, HR- és marketingtudásukat.

A Facebook hirdetésekkel sikerrel töltöttek már be közép- és felsővezető pozíciókat, mérnök és informatikus állásokat, de legnagyobb hatékonysággal a szakmunkás állásajánlatok futnak.

Egy gyakorlati példát tekintve: Egy targoncás pozíció hirdetése kevesebb, mint negyvenezer forintból 10.000 érdeklődőhöz jutott el. Közel 1.000 embernek olyan érdekes volt a hirdetés, hogy el is olvasták a részleteket a weboldalon. A hirdető cégnek ez kampány 70 jelentkezőt hozott, az állásportálokon elköltött pénz töredékéért.

Ugye, hogy nem érdemes kihagyni? Szerintünk sem.

Ismerje meg a lehetőségeket részletesen, és kérjen egyedi ajánlatot:
https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Egész évre szóló élmény (befektetés) ajándékba

Az előrelátó HR-s már jóval azelőtt elkezd ötletelni, hogy miként is nézzen ki az év végi céges ajándékozás/bónuszosztás, mielőtt a rádiók... Teljes cikk

Szexuális zaklatás elleni tanfolyamot vezetnek be az amerikai képviselőházban

Ennek értelmében a képviselőház valamennyi irodai dolgozójának kötelező lesz részt venniük a tanfolyamon. A politikusokra ugyanakkor nem vonatkozik... Teljes cikk

Irodaforradalom Magyarországon

Nem túlzás irodaforradalomról beszélni, hiszen néhány év leforgása alatt szinte már ott vagyunk a világ legjobbjai közt - legalábbis Kalmár... Teljes cikk

A hatékony munka alapja a hatékony kommunikáció

Azok a munkahelyek, ahol hatékony az információáramlás, sokkal sikeresebbé válhatnak, mint azok, ahol folyamatosak a kommunikációs problémák. Teljes cikk

Miért kell foglalkoznunk a dolgozóink egészségével?

Szinte hetente megjelenik egy hír arról, hogy mennyire „beteg a magyar”! Nézzünk egy gyors áttekintést a közelmúlt OECD statisztikái alapján! Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár