Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 13 hónapja

Megoldás a fizikai munkaerőhiányra egyszerűen, szakszerűen

Jó tíz évvel ezelőtt nem gondoltuk volna, hogy 2017-ben legalább olyan nehéz lesz fizikai munkaerőt toborozni, mint két nyelven beszélő mérnökinformatikust 8 év szakmai tapasztalattal. Sajnos mára mégis ez a helyzet, amit főként a gyártó cégeknél dolgozó kollégáknak nem kell bemutatni. Hosszú távú megoldást talán csak komoly oktatási reform, és nyugati színvonalú bérek jelentenének, de amíg ez nem valósul meg, ne üljön ölbetett kézzel! Tudunk egy gyors, hatékony, és nem utolsó sorban gazdaságos megoldást a problémára.

Méltatlanul kikerülve

Ön hol hirdeti a fizikai pozícióit? A legnagyobb állásportálokon, helyi lapokban, munkaügyi hivatalokban? Ezeket az eszközöket használva körülbelül hányan olvassák el az állásajánlatokat?
Van egy hirdetési platform, aminek 2 milliárd felhasználója van. Napi szinten átlagosan másfél órát tölt el rajta minden felhasználó nemtől, kortól, beosztástól függetlenül. Igen, a Facebookról beszélünk. A számok egyértelműen mutatják, hogy nagy hibát követ el, aki nem használja ki üzleti célokra a legnagyobb közösségi oldalt.

Mert a Facebook mára nem csak barátok gyűjtésére, hanem üzleti célok elérésére is tökéletesen alkalmas. Egy speciális hirdetési felületnek köszönhetően nagyon pontosan tudjuk a hirdetéseket eljuttatni a célközönségnek. Meghatározható, hogy mely lokációban milyen nemű, korú, beosztású, érdeklődéi körű, végzettségű emberek lássák a hirdetést. Specifikus grafikai és tartalmi követelményeknek kell megfelelnie a hirdetéseknek, ezért érdemes profikra bízni.
Részletek: https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php

Több 100 érdeklődő minimális keretből


A Beck and Partners Kft. két éve használja ki a Facebookot ügyfelei álláshirdetéseinek célba juttatására, nem kis eredménnyel. Szolgáltatásaik hatékonyságát megsokszorozzák ezzel az eszközzel, latba vetve a pontos piacismeretüket, HR- és marketingtudásukat.

A Facebook hirdetésekkel sikerrel töltöttek már be közép- és felsővezető pozíciókat, mérnök és informatikus állásokat, de legnagyobb hatékonysággal a szakmunkás állásajánlatok futnak.

Egy gyakorlati példát tekintve: Egy targoncás pozíció hirdetése kevesebb, mint negyvenezer forintból 10.000 érdeklődőhöz jutott el. Közel 1.000 embernek olyan érdekes volt a hirdetés, hogy el is olvasták a részleteket a weboldalon. A hirdető cégnek ez kampány 70 jelentkezőt hozott, az állásportálokon elköltött pénz töredékéért.

Ugye, hogy nem érdemes kihagyni? Szerintünk sem.

Ismerje meg a lehetőségeket részletesen, és kérjen egyedi ajánlatot:
https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php
Follow hrportal_hu on Twitter

A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

    További cikkek
    Az eddigi legnagyobb sztrájkra készülnek a Ryanair-nél

    A Reuters hírügynökség értesülései szerint jövő szerdán és csütörtökön 600 járatát törli a légitársaság, mert a dolgozók sztrájkba... Teljes cikk

    Az ukrán kormány megtiltotta az állami vállalatoknak, hogy nagy összegű prémiumokat adjanak

    Megtiltotta az ukrán kormány az állami vállalatoknak, hogy jutalomként nagy összegű bónuszokat fizessenek alkalmazottaiknak az ország jelenlegi... Teljes cikk

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és... Teljes cikk

    Négymilliárdos adócsalási ügyben 50 ember ellen emeltek vádat

    Vádat emeltek ötven ember ellen Bács-Kiskun megyében, mert egy számlázási láncon keresztül több mint négymilliárd forint adót csaltak el. A... Teljes cikk

    Halálos munkabaleset Mosonmagyaróváron

    Mosonmagyaróváron, a Mofém-gyár területén életét vesztette egy 23 éves munkás, akit egy bontásra ítélt vasbeton szerkezet temetett maga alá -... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár