Megjelent: 2 éve

Megoldás a fizikai munkaerőhiányra egyszerűen, szakszerűen

Jó tíz évvel ezelőtt nem gondoltuk volna, hogy 2017-ben legalább olyan nehéz lesz fizikai munkaerőt toborozni, mint két nyelven beszélő mérnökinformatikust 8 év szakmai tapasztalattal. Sajnos mára mégis ez a helyzet, amit főként a gyártó cégeknél dolgozó kollégáknak nem kell bemutatni. Hosszú távú megoldást talán csak komoly oktatási reform, és nyugati színvonalú bérek jelentenének, de amíg ez nem valósul meg, ne üljön ölbetett kézzel! Tudunk egy gyors, hatékony, és nem utolsó sorban gazdaságos megoldást a problémára.

Méltatlanul kikerülve

Ön hol hirdeti a fizikai pozícióit? A legnagyobb állásportálokon, helyi lapokban, munkaügyi hivatalokban? Ezeket az eszközöket használva körülbelül hányan olvassák el az állásajánlatokat?
Van egy hirdetési platform, aminek 2 milliárd felhasználója van. Napi szinten átlagosan másfél órát tölt el rajta minden felhasználó nemtől, kortól, beosztástól függetlenül. Igen, a Facebookról beszélünk. A számok egyértelműen mutatják, hogy nagy hibát követ el, aki nem használja ki üzleti célokra a legnagyobb közösségi oldalt.

Mert a Facebook mára nem csak barátok gyűjtésére, hanem üzleti célok elérésére is tökéletesen alkalmas. Egy speciális hirdetési felületnek köszönhetően nagyon pontosan tudjuk a hirdetéseket eljuttatni a célközönségnek. Meghatározható, hogy mely lokációban milyen nemű, korú, beosztású, érdeklődéi körű, végzettségű emberek lássák a hirdetést. Specifikus grafikai és tartalmi követelményeknek kell megfelelnie a hirdetéseknek, ezért érdemes profikra bízni.
Részletek: https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php

Több 100 érdeklődő minimális keretből


A Beck and Partners Kft. két éve használja ki a Facebookot ügyfelei álláshirdetéseinek célba juttatására, nem kis eredménnyel. Szolgáltatásaik hatékonyságát megsokszorozzák ezzel az eszközzel, latba vetve a pontos piacismeretüket, HR- és marketingtudásukat.

A Facebook hirdetésekkel sikerrel töltöttek már be közép- és felsővezető pozíciókat, mérnök és informatikus állásokat, de legnagyobb hatékonysággal a szakmunkás állásajánlatok futnak.

Egy gyakorlati példát tekintve: Egy targoncás pozíció hirdetése kevesebb, mint negyvenezer forintból 10.000 érdeklődőhöz jutott el. Közel 1.000 embernek olyan érdekes volt a hirdetés, hogy el is olvasták a részleteket a weboldalon. A hirdető cégnek ez kampány 70 jelentkezőt hozott, az állásportálokon elköltött pénz töredékéért.

Ugye, hogy nem érdemes kihagyni? Szerintünk sem.

Ismerje meg a lehetőségeket részletesen, és kérjen egyedi ajánlatot:
https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php
  • 2019.11.21Transzformatív Team Coaching Lab A Transzformatív Team Coaching Lab alkalmat ad arra, hogy konkrét eseteken keresztül ismerkedj a módszertan erejével. Egy ügyféleset, amelyben a team coaching folyamat során transzformáltuk valódi kapcsolattá a csapatban élő projekciókat. Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Kiléptetés, beléptetés tabletről

Új webes felülettel bővült a VT-Soft által fejlesztett Abacus bérszoftvercsomag, amely 2020. január 1-jétől érhető majd el a felhasználók... Teljes cikk

Hirdetés helyett KAMPÁNY a toborzások kulcsa!

Az talán már egyetlen felkészült toborzó kollégát sem lep meg, hogy ha gyors eredményeket szeretnénk elérni a munkaerő-keresésben, az... Teljes cikk

Lehet-e öröm a toborzás?

Egy toborzó cég gyakran hiába rendelkezik ATS-sel vagy Excel alapú adatbázissal, annak használata sokszor bonyolult vagy költségigényes. A jövő... Teljes cikk