Megjelent: 4 éve

Megoldás a fizikai munkaerőhiányra egyszerűen, szakszerűen

Jó tíz évvel ezelőtt nem gondoltuk volna, hogy 2017-ben legalább olyan nehéz lesz fizikai munkaerőt toborozni, mint két nyelven beszélő mérnökinformatikust 8 év szakmai tapasztalattal. Sajnos mára mégis ez a helyzet, amit főként a gyártó cégeknél dolgozó kollégáknak nem kell bemutatni. Hosszú távú megoldást talán csak komoly oktatási reform, és nyugati színvonalú bérek jelentenének, de amíg ez nem valósul meg, ne üljön ölbetett kézzel! Tudunk egy gyors, hatékony, és nem utolsó sorban gazdaságos megoldást a problémára.

Méltatlanul kikerülve

Ön hol hirdeti a fizikai pozícióit? A legnagyobb állásportálokon, helyi lapokban, munkaügyi hivatalokban? Ezeket az eszközöket használva körülbelül hányan olvassák el az állásajánlatokat?
Van egy hirdetési platform, aminek 2 milliárd felhasználója van. Napi szinten átlagosan másfél órát tölt el rajta minden felhasználó nemtől, kortól, beosztástól függetlenül. Igen, a Facebookról beszélünk. A számok egyértelműen mutatják, hogy nagy hibát követ el, aki nem használja ki üzleti célokra a legnagyobb közösségi oldalt.

Mert a Facebook mára nem csak barátok gyűjtésére, hanem üzleti célok elérésére is tökéletesen alkalmas. Egy speciális hirdetési felületnek köszönhetően nagyon pontosan tudjuk a hirdetéseket eljuttatni a célközönségnek. Meghatározható, hogy mely lokációban milyen nemű, korú, beosztású, érdeklődéi körű, végzettségű emberek lássák a hirdetést. Specifikus grafikai és tartalmi követelményeknek kell megfelelnie a hirdetéseknek, ezért érdemes profikra bízni.
Részletek: https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php

Több 100 érdeklődő minimális keretből


A Beck and Partners Kft. két éve használja ki a Facebookot ügyfelei álláshirdetéseinek célba juttatására, nem kis eredménnyel. Szolgáltatásaik hatékonyságát megsokszorozzák ezzel az eszközzel, latba vetve a pontos piacismeretüket, HR- és marketingtudásukat.

A Facebook hirdetésekkel sikerrel töltöttek már be közép- és felsővezető pozíciókat, mérnök és informatikus állásokat, de legnagyobb hatékonysággal a szakmunkás állásajánlatok futnak.

Egy gyakorlati példát tekintve: Egy targoncás pozíció hirdetése kevesebb, mint negyvenezer forintból 10.000 érdeklődőhöz jutott el. Közel 1.000 embernek olyan érdekes volt a hirdetés, hogy el is olvasták a részleteket a weboldalon. A hirdető cégnek ez kampány 70 jelentkezőt hozott, az állásportálokon elköltött pénz töredékéért.

Ugye, hogy nem érdemes kihagyni? Szerintünk sem.

Ismerje meg a lehetőségeket részletesen, és kérjen egyedi ajánlatot:
https://bap.hu/toborzasmarketing/index.php
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter