kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Milyen előnyökkel jár a linképítés?

Az online marketing szakmában a linkmarketing egy nagyon fontos eszköz, hiszen ennek segítségével a linképítés tervezhető és visszakövethetővé válik. A linkmarketinget úgy érdemes elképzelni, mint a linképítés stratégiáját.

Nézzük meg, mit takar a professzionális linkmarketing, amely által a linképítés hosszútávú profitnövekedést, organikusan növekvő látogatószámot és az adott weboldal megbízhatóságát eredményezi.



A linkmarketing a professzionális tartalomnál kezdődik



A linképítés első lépése az, hogy elkészítjük azokat az online elhelyezhető tartalmakat, amelyek érdekesek, hasznosak és arra késztetik a felhasználókat, hogy megosszák másokkal is a tartalmat.

Rossz példa:



Írunk egy 1.000 karakteres szöveget a hátizsákról, amit a Wikipédiáról másolunk ki, s nem teszünk bele képeket. Ez a szöveg a 12 egy tucat kategóriába esik majd, s gyakorlatilag alig fogja valaki elolvasni, nemhogy megosztani. Túl rövid, semmitmondó, kép sincs benne, és új vagy hasznos információt sem tartalmaz.

Jó példa:



Írunk egy 10.000 karakteres szöveget a hátizsákról, amelyhez anyagokat gyűjtünk a könyvtárból, készítünk hozzá grafikai programok segítségével hasznos infográfokat, illetve teszünk bele könyvekből beszkennelt régi és új képeket is. Ez az információ nem lesz megtalálható a Wikipédián, teljesen egyedi lesz, könnyen érthető lesz a képek és infográfok miatt, így sokan fogják megosztani, lájkolni vagy kommentelni.

Kész a tartalom, megjelenhet egy nívós portálon



A linképítés során a minőségi tartalom után az is nagyon fontos, hogy a cég számára releváns helyre kerüljön ki a tartalom. Ha hátizsákokról írtunk, akkor ne egy bútor magazinba vagy egy irodalmi folyóiratba tegyük fel, hanem például egy utazással vagy divattal foglalkozó online portálra.

Ez viszont magánemberként igen nehéz, így ebben tud segítségünkre lenni a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség, amely a linképítés során megtalálja azokat az online portálokat és magazinokat, amelyek nagy látogatószámmal rendelkeznek és relevánsak az adott cég számára.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Úton a felsővezetői lét felé - hogyan segíthet egy mentor a cél elérésben?

Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk

Megtartott munkáltatói ígéretek

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek