Robotok mérik a sört, keverik a koktélokat
Pénteken Las Vegasban nyílik az első olyan bár, ahol robotok szolgálnak ki a pultnál. A Tipsy Robot nevű 230 négyzetméteres bár a Planet Holllywoodnál kap helyet és két robotpultos biztosítja, hogy tökéletesen mixelt italt kapjanak a vendégek - írja a Portfolio.
A bárban egy tucat táblagép van, ahol le lehet adni a rendeléseket, de ezt megtehetjük saját okostelefonunkon is, a Tipsy Robot alkalmazáson keresztül. Az italért készpénzzel, vagy kártyával lehet fizetni és meg kell adni az e-mail címet. A rendelést QR-kódok beszkennelésével lehet beadni és 60 különböző féle alkoholos italból választhatnak a vendégek.
Az ital 70 másodpercen belül elkészül. A gyorsaság mellett a robotok nagy előnye, hogy nem lötyögtetik ki a folyadékot és nem pazarolják a hozzávalókat.
Portfolio
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk
- 10 perc után tudják, ha valakinek mentális problémája van - hol lesz a határa a virtuális asszisztensek képességeinek? 3 hónapja
- Az 5 legkeresettebb vezetői készség a jövőben 4 hónapja
- A mesterséges intelligencia előbb veszi majd el a fehérgallérosok munkáját, mint gondoltuk volna 4 hónapja
- Robot raktárost fejlesztett a magyarországi vállalatoknak egy hazai cég 4 hónapja
- Ez lesz a vállalati digitalizáció iránya 2024-ben 4 hónapja
- A jövő képességei, avagy tévutakon járunk 5 hónapja
- Mennyire fogadnak el a magyarok egy nem hús-vér ügyfélszolgálati munkatársat? 5 hónapja
- A fiatalok is tartanak az MI-től, viszont jó, hogy képes elvégezni a piszkos munkát 5 hónapja
- HR-igazgatóból ügyvezető? - Hogyan változik a HR szerepe a jövő munkahelyén? 5 hónapja
- Heti 3 és fél munkanap a jövő? 6 hónapja
- Kiderült, hány évesen szeretnének nyugdíjba vonulni a magyarok 8 hónapja