kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

SZÉP kártyával elégedettebbek a munkavállalók

A hazai munkavállalók több mint fele, 54,8 százaléka kap valamilyen Cafeteria juttatást. Ez két százalékpontos emelkedés 2012-höz képest. A legnépszerűbb elektronikus béren kívüli juttatás idén is a SZÉP kártya lett – derült ki az OTP Bank megbízásából készült reprezentatív kutatásból.

Idén növekedett azon munkavállalók aránya, akik részesültek valamilyen béren kívüli juttatásban. Amíg 2012-ben az aktív dolgozók 52 százaléka kapott cafeteriát, addig idén ez az arány 54,8 százalék.

Gál Tamás az OTP Bank cafeteria szolgáltatás-vezetője a növekedést többek között a rendszer stabilitásának tulajdonítja: „évek óta először a tavalyi évben nem változott a béren kívüli juttatások rendszere, így az kiszámíthatóbbá, tervezhetőbbé vált mind a munkavállalók mind a munkáltatók számára. A növekedés kedvezően hatott a belföldi turizmus bevételeire. A Cafeteria juttatásoknak köszönhetően egyre több ember választhatta az aktív pihenést, feltöltődést, utazhatott el családjával kipihenni a hétköznapok fáradalmait.”

Az 1 000 fő megkérdezésével készült kutatás rámutatott, hogy az OTP SZÉP kártyával rendelkező munkavállalók 63 százaléka elégedett munkáltatójával, míg azok között, akik semmilyen cafeteria juttatást sem kapnak, ugyanez az arány mindössze 41 százalék.

A reprezentatív kutatás arra is rámutatott, hogy még azok a munkavállalók is kedvelik a SZÉP kártyát, akik nem kapnak ilyen juttatást – az összes megkérdezett dolgozó 70 százaléka szimpatikusnak tartja ezt a juttatási formát. A SZÉP kártya ismertsége pedig több mint 90 százalék az aktív munkavállalók körében.

Gál Tamás kiemelte, a kutatás eredményeit alátámasztják a SZÉP kártya felhasználási adatok is:„Az október 23-i hosszúhétvége ismét bebizonyította, hogy az OTP SZÉP kártya a magyar családok pihenésének egyik fontos eszközévé vált. Ez alatt a négy nap alatt mintegy 740 millió forintot költöttek az OTP SZÉP kártya birtokosok a belföldi vendéglátó- és szálláshelyeken. Ezzel az idei költések összege már meghaladja a 45 milliárd forintot.”

Az OTP SZÉP kártya 2011-es indulása óta 153 milliárd forintnyi feltöltés érdekezett a 795 000 OTP SZÉP kártyára, amiből mostanáig összesen 130 milliárd forintot használtak fel a kártyabirtokosok.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
SZÉP-kártya: így változtak a költések tavalyhoz képest

A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévben, mint tavaly - ismertette a Nemzetgazdasági... Teljes cikk

Mire költenek a SZÉP-kártyások? - így vásárolunk húsvétkor

A húsvéti időszakban kiemelt szerepet kapnak a SZÉP-kártyák, melyekkel egyebek mellett vendéglátóhelyeken, hotelekben is lehet fizetni. Tavaly és... Teljes cikk

Jutalom, bónusz, prémium - összefoglaló, amit ezekről a plusz juttatásokról tudni kell

A jutalom, a bónusz és a prémium olyan, az alapbéren felüli juttatások, amit a munkáltatók adhatnak a munkavállalók motiválása, a... Teljes cikk