kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Távolból - még közelebb

A COVID megjelenése alapjaiban rendezte át a munkáltatás hagyományos módját. Az otthoni és a hibrid munkavégzés kikényszerítette a digitális átalakulást a legtöbb munkahelyen.

Amit eddig sok cég nem akart, vagy éppen nem tudott meglépni (pl. önkiszolgáló rendszerek, elektronikus ügyintézés), azt nagyon gyorsan, kényszer által vezérelve, erőltetett tempóban kellett végrehajtania.
Saját tapasztalatunk azt mutatja, hogy az idei évben ugrásszerűen megnőtt az igény a NEXON_PORT dolgozói és vezetői, önkiszolgáló HR-rendszerünk iránt. A veszélyhelyzet alatt ügyfeleinket kedvezményekkel, szakmai támogatással segítettük a NEXON_PORT+ mobilalkalmazásunk telepítésében. Ennek köszönhetően az applikációt használók köre idén 60%-al emelkedett.



A #maradjotthon és a #tartstávolságot igénye felértékelte az önkiszolgálás, a papírmentesség és a digitális belső kommunikáció lehetőségét. Ezt nyújtja a NEXON_PORT önkiszolgáló HR-rendszer és a PORT+ mobilalkalmazás.
A portál használatával a HR bárhol, bármikor csak egy kattintásra van a munkavállalóktól:

- a bérjegyzéket nem kell kinyomtatni és kiosztani, elektronikusan megtekinthető
- a cafeteria-nyilatkozatok kitöltéséhez és az aktuális egyenleg lekérdezéséhez nem kell a HR-hez fordulni
- a jelenléti ív egyszerűen vezethető, a vezető számára ellenőrizhető
- a távolléttervezés átlátható, az igénylés/elfogadás követhető
- otthoni munkavégzés egy gombnyomással igényelhető, a vezető által elbírálható
- nincs több űrlapkitöltés: a portálról a dolgozó adataival tölthető le minden nyomtatvány. Elektronikus aláírással kombinálva még az aláírás is megspórolható.

Az önkiszolgálás precíz adatnyilvántartást, átláthatóságot és nyomon követhetőséget jelent:
- a dolgozók adatváltoztatási igényéről az ügyintéző dönt
- a jelenléti ívek megfelelő kitöltését, a dolgozó távollét- és beosztásigényét a vezetője bírálja el
- a vezetőket a számukra legfontosabb, előre összeállítható adatokból készített riportok segítik, összeállításukhoz nem szükséges a HR közreműködése

A NEXON jó ideje teljes elkötelezettséggel képviseli a HR-digitalizáció ügyét. Ügyfeleink több mint harmada használja már az önkiszolgáló rendszerünk valamelyik funkcióját. „A HR csapat leterheltsége fokozatosan csökkent, hiszen rutinná vált az új szoftverek kezelése. A felszabaduló munkaidőt más értékteremtő feladatokra tudjuk fordítani, amellyel a HR-nek nem csak a szerepe, hanem a megítélése is jelentősen fejlődött a szervezeten belül” - nyilatkozta Demeter Judit egyik ügyfelünk, a Glencore HR-vezetője.

De vajon hazánkban hogy áll a HR a digitális átalakulásban? Mik a fontosabb fókuszterületek, prioritások? Hogyan változott a HR napi terhelése a pandémiás helyzetben? Erre szeretnénk választ kapni, amihez az Ön segítségét is kérjük.
Töltse ki rövid, anonim kérdőívünket erre a linkre kattintva.
A kérdőív eredményét a HR Portálon október végén megosztjuk. Együttműködését köszönjük!
Nézze meg videóinkat:

NEXON_PORT önkiszolgáló HR-portál

NEXON_PORT mobilalkalmazás

A NEXON önkiszolgáló megoldásáról részletesen a www.nexonport.hu oldalon olvashat.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Megtartott munkáltatói ígéretek

A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk

Csodálatos panoráma - végtelen látvány Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében!

Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk

Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2024. Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya?

Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek