Megjelent: 5 éve

Téli sportok a téli hónapok alatti fittségért

Megérkeztek a hidegek, ez viszont nem jelenti azt, hogy bent kell maradnunk a négy fal között. Sok olyan lehetőség van, melyeket hideg időben is kihasználhatunk, hogy a nyáron megszerzett fittségünket télen is tartani tudjuk. A téli sportok nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy edzésben tartsuk magunkat, és ne tavasszal döbbenjünk rá, hogy a bikini test ezen a nyáron is csak álom marad.

Ha téli sportoláshoz keresel megfelelő minőségű sportszereket és kiegészítőket, nézz szét a TE áruházad webshopjában, ahol sportfelszerelések széles választékával várják a téli sportok szerelmeseit!

Jégkorcsolya, műkorcsolya

Jellemzően az első, ami eszünkbe jut, ha a téli sportok kerülnek szóba, a jégkorcsolya. Nem csupán a magával ragadó hangulat miatt kitűnő választás, hanem a testünkre is pozitívan hat egy korcsolyázós délután. Alapvetően a farizmok és a láb izmai dolgoznak mozgás közben, de ha nem csak a combjaidat és a fenekedet szeretnéd feszesebbé tenni, használhatod a karjaidat is, így a vállizmaid is erősödhetnek.

Azonban a korcsolyázás sem csak móka és kacagás, ha nem figyelsz oda, könnyen megsérülhetsz. Ezért ügyelj arra, hogy a felszerelésed minőségi legyen: a korcsolyád legyen éles, és mindig viselj kesztyűt, ami megvéd a többi korcsolyaéltől, ha elesnél.

Síelés

A másik igen kedvelt téli sport a síelés. Ez a mozgásforma olyan izmokat képes megmozgatni, melyeket semmi más: többek között erősíti a járás egyik fő izmát, az úgynevezett négyfejű combizmot, valamint a farizmot és karokat is megdolgoztatja.

Mivel maga a mozgás lényegében egyensúlyozva siklás, így nyilvánvaló, hogy javítja az egyensúlyérzéket, az állóképességet, és a gerinctartó izmokat is erősíti.

Azonban a síelés nem az a sport, amit felkészületlenül el lehet kezdeni. Ha eddig az időd nagy részében a kanapét nyomtad és a tévénéző hasizomra gyúrtál, a tervezett síelés előtt egy hónappal kezdj el futni legalább heti háromszor fél órát, hogy a szervezeted felkészülhessen a fizikai megerőltetésre.

Snowboard

Leginkább a fiatalok körében népszerű téli sport a snowboard, ami az állóképesség javítására egy kitűnő mozgásforma. Elsősorban a hát, a derék és a csípő izmait dolgoztatja, de ez is egy olyan sport, mely mindent alaposan átmozgat.

Azonban a snowboardozás jobban megerőlteti a szervezetet, mint a síelés, ezért megfelelő edzettség nélkül nem igazán érdemes belevágni. Ha viszont heti öt-hat alkalommal edzel, és elsajátítottad már a snowboardozás alapjait, egy alapos bemelegítés után bátran próbálgathatod a siklást és az ugrásokat. Viszont arra mindig figyelj, ha izomlázad van, akkor inkább napold el a bravúros mutatványokat, és válassz valami olyan sportot, ami nem igényel ilyen mértékű koncentrációt. Ellenkező esetben súlyos baleset is érhet, ha nem veszed figyelembe a tested jelzéseit.
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter