Megjelent: 4 éve

Tovább erősíti piacvezető pozícióját a MELÓ-DIÁK

A lassan 40 éve piacvezető MELÓ-DIÁK a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt egyaránt erősítő innovatív megoldásokkal készült fel a járvány utáni időszakra.

images

images

A MELÓ-DIÁK 1983-óta piacvezető, országszerte 40 irodával és 200 ezres adatbázissal rendelkezik, évente több mint 30 000 diák munkavégzését támogatja. A méretek növekedésével sok esetben együtt jár a személytelenség, a felhasználói élmény elszürkülése, ez azonban a MELÓ-DIÁK-nál nincs így. „Mi nem csak az impozáns számok alapján vagyunk elsők – hangsúlyozza Kott Zoltán elnök-vezérigazgató –, de új, innovatív IT-megoldásokkal is megerősítettük pozícióinkat.” A jelentkezéseket HR Menedzsment rendszer (ATS) kezeli, ami nem csupán a nyomon követhetőséget biztosítja, de lehetővé teszi a visszajelzéseket a diákok, illetve a foglalkoztatók számára is.

Az adminisztrációt az e-jelenléti ívek és az e-beosztáskezelés teszi gördülékennyé, az adatokat pedig saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer kezeli – sorolja Kott Zoltán. A diákok szemében további vonzerőt jelentenek a MELÓ-DIÁK mentorprogramja: a megfelelő kompetenciák elsajátítását ingyenes oktatási anyagok és tesztek könnyítik meg számukra, a megszerzett tudásról és az elvégzett gyakorlatról pedig oklevelet kapnak, amely a későbbi elhelyezkedésüknél biztosíthat előnyt a számukra.

A MELÓ-DIÁK az üzleti kapcsolatokban a személyes kiszolgálás híve: minden partnere mellé saját, dedikált kapcsolattartót rendel, a diákok számára a mindig elérhető mentorok biztosítják a gyors, „egyablakos” ügyintézést, a legtöbb felsőoktatási intézményben pedig rendelkezésre állnak a helyi adottságokat jól ismerő projektvezetők is.

A társaság az ország szinte valamennyi egyetemével, illetve főiskolájával kapcsolatban áll, így minden szakmában tud toborozni. A diákmunkán felül – többek között a cégcsoport részeként működő Szomszédok Nyugdíjas Szövetkezetek révén – nyugdíjas és felnőtt munkavállalókat is biztosít, így a foglalkozási típusokat az ügyfelek igényeinek megfelelően kombinálva kínál komplex megoldásokat, amelyeknek a szellemi és fizikai munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés éppúgy része, mint az egyszerűsített vagy a rehabilitációs-foglalkoztatás.

A MELÓ-DIÁK  évente több mint 12 milliárd forint értékben nyújt diákmunka szolgáltatást több száz partnerének, amelyek között a mikro és közepes cégektől kezdve a legnagyobb multinacionális vállalatok is megtalálhatóak. Az idei év különleges kihívásokat támaszt, a járvány miatti bizonytalanság még sok ágazatban érezhető, a rugalmas diákmunka azonban éppen emiatt nyújthat kiváló megoldást a megváltozott munkaerő-piaci igényekre – hangsúlyozza Kott Zoltán. Az elnök-vezérigazgató emiatt arra számít, hogy 2021-ben már a válság előtti évek eredményei fognak visszaköszönni.

 

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Befektetés az egészségbe: amikor a mozgás és a mentális jóllét a munkáltatónak is megtérül

A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk

Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk