Megjelent: 4 hete

Tovább erősíti piacvezető pozícióját a MELÓ-DIÁK

A lassan 40 éve piacvezető MELÓ-DIÁK a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt egyaránt erősítő innovatív megoldásokkal készült fel a járvány utáni időszakra.

A MELÓ-DIÁK 1983-óta piacvezető, országszerte 40 irodával és 200 ezres adatbázissal rendelkezik, évente több mint 30 000 diák munkavégzését támogatja. A méretek növekedésével sok esetben együtt jár a személytelenség, a felhasználói élmény elszürkülése, ez azonban a MELÓ-DIÁK-nál nincs így. „Mi nem csak az impozáns számok alapján vagyunk elsők – hangsúlyozza Kott Zoltán elnök-vezérigazgató –, de új, innovatív IT-megoldásokkal is megerősítettük pozícióinkat.” A jelentkezéseket HR Menedzsment rendszer (ATS) kezeli, ami nem csupán a nyomon követhetőséget biztosítja, de lehetővé teszi a visszajelzéseket a diákok, illetve a foglalkoztatók számára is.

Az adminisztrációt az e-jelenléti ívek és az e-beosztáskezelés teszi gördülékennyé, az adatokat pedig saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszer kezeli – sorolja Kott Zoltán. A diákok szemében további vonzerőt jelentenek a MELÓ-DIÁK mentorprogramja: a megfelelő kompetenciák elsajátítását ingyenes oktatási anyagok és tesztek könnyítik meg számukra, a megszerzett tudásról és az elvégzett gyakorlatról pedig oklevelet kapnak, amely a későbbi elhelyezkedésüknél biztosíthat előnyt a számukra.

A MELÓ-DIÁK az üzleti kapcsolatokban a személyes kiszolgálás híve: minden partnere mellé saját, dedikált kapcsolattartót rendel, a diákok számára a mindig elérhető mentorok biztosítják a gyors, „egyablakos” ügyintézést, a legtöbb felsőoktatási intézményben pedig rendelkezésre állnak a helyi adottságokat jól ismerő projektvezetők is.

A társaság az ország szinte valamennyi egyetemével, illetve főiskolájával kapcsolatban áll, így minden szakmában tud toborozni. A diákmunkán felül – többek között a cégcsoport részeként működő Szomszédok Nyugdíjas Szövetkezetek révén – nyugdíjas és felnőtt munkavállalókat is biztosít, így a foglalkozási típusokat az ügyfelek igényeinek megfelelően kombinálva kínál komplex megoldásokat, amelyeknek a szellemi és fizikai munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés éppúgy része, mint az egyszerűsített vagy a rehabilitációs-foglalkoztatás.

A MELÓ-DIÁK  évente több mint 12 milliárd forint értékben nyújt diákmunka szolgáltatást több száz partnerének, amelyek között a mikro és közepes cégektől kezdve a legnagyobb multinacionális vállalatok is megtalálhatóak. Az idei év különleges kihívásokat támaszt, a járvány miatti bizonytalanság még sok ágazatban érezhető, a rugalmas diákmunka azonban éppen emiatt nyújthat kiváló megoldást a megváltozott munkaerő-piaci igényekre – hangsúlyozza Kott Zoltán. Az elnök-vezérigazgató emiatt arra számít, hogy 2021-ben már a válság előtti évek eredményei fognak visszaköszönni.

 

  • 2021.06.23Visszatérés az irodába, de hogyan? Visszacsöppenni az irodai forgatagba kihívásokkal teli feladat, tudatosan megtervezett lépések mentén azonban viszonylag zökkenőmentessé tehetjük a folyamatot. Részletek Jegyek
  • 2021.06.28Minőségellenőr képzés A minőségellenőrök felkészítése a minőségellenőrzési és fejlesztési tevékenységek eredményes elvégzésére. A minőségellenőrzéshez szükséges alapvető ismeretek és módszerek készségszintű elsajátítása, a résztvevők minőségirányítási kompetenciájának fejlesztése. Részletek Jegyek
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter