Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 4 éve

Újabb formabontó toborzási módszer a piacon

Azonnali állásinterjút ajánl a Decathlon azoknak az állást kereső sportkedvelőknek, akik elküldenek egy szelfit a cég valamelyik közterületen kint lévő álláshirdetésével.

images

A cégnek a jelenleg 311 ezer főt számláló munkanélküliség ellenére nem könnyű megtalálnia ideális dolgozóit, akik illeszkednek a cég filozófiájához. Ebben ugyanis benne foglaltatik az, hogy a dolgozók valóban szeressék a sportot, ugyanis ha valakinek a munkája egyben a hobbija is, előny a dolgozó és a munkáltató számára egyaránt, áll a cég közleményében.

Országszerte számos sportklubba, uszodába, sportpályára helyeztek ki álláshirdetést, amelyek megtalálói – példanélküli módon – automatikusan lehetőséget nyernek egy állásinterjúra, ha elküldenek magukról egy szelfit a hirdetéssel. A toborzást megkönnyítendő olyan kisfilmeket is készítettek, amelyekben saját dolgozóik sportolnak.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
5 tanács a hatékony állásbörze részvételhez

Elkezdődött a tavaszi állásbörzeszezon. Minden tavasszal és ősszel cégek százai és álláskeresők (tíz)ezrei gyűlnek össze különböző... Teljes cikk

80 új munkahely Szolnokon

A spanyol F. Segura Hungária Kft. 4,2 milliárd forintos hatékonyságnövelő, kapacitásbővítő beruházást hajt végre Szolnokon, a járműipari... Teljes cikk

Személyes network és automatizáció

Dübörögnek az AI alapú rendszerek, támadnak a robotok és a HR piacán is berobbant a crowdsourcing. De vajon mely technológiák válnak hosszú távon... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár