65 cikk a(z) hirdetés címkével - 1. oldal

PPC Audit: hogyan hozd ki a maximumot a hirdetéseidből?

3 hónapja A PPC (pay-per-click, kattintás alapú) hirdetések igazi ereje abban rejlik, hogy a megfelelő pillanatban kössük össze a keresletet a kínálattal. Amikor egy vállalkozás a termékeit vagy szolgáltatásait népszerűsíteni szeretné, nem elég pusztán jelen lenni – azt is tudnunk kell, hogyan lehet hatékonyan elérni a célokat. A témában Nótin Szabolcsot, a Marketing21 online marketing ügynökség ügyvezető igazgatóját kérdeztük. Teljes cikk...


Google Ads kampány indítása – Útmutató a sikeres hirdetésekhez

5 hónapja A Google Ads egy eszköz arra, hogy online hirdetésekkel érj el potenciális ügyfeleket. Egy jól megtervezett kampány növeli a weboldalad látogatottságát, és ezzel együtt a lehetséges vásárlók számát is. Teljes cikk...


A használt autók eladása nem feltétlenül nehézkes

9 hónapja A használt autók értékesítése remek üzlet lehet, legalábbis általában így tekintünk a folyamatra. De mi van akkor, hogyha törött vagy idős gépjárművet szeretnénk eladni? Sajnos ilyen esetben közel sem biztos, hogy olyan egyszerű nyélbe ütni egy jó üzletet. Teljes cikk...


Google Ads és a hirdetői személyazonosság

1 éve Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy a marketingünk akkor fog igazán jól és hatékonyan működni, ha tudatos tervezés áll mögötte. Akár online, akár offline területről van szó, fontos, hogy legyen egy stratégia, ami mentén haladhatsz. Az nem vezet eredményekhez, ha hirtelen, koncepció nélkül elkezdesz posztolni a social média platformokon, vagy gyorsan elindítasz google hirdetéseket. Teljes cikk...


Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek

2 éve Az online marketing terén a legtöbbünknek általában a PPC (Pay Per Click) hirdetések egyik típusa, a Google hirdetések jutnak elsőként eszünkbe. Ez nem is csoda, hiszen a segítségükkel rövid időn belül indítható vevőszerző kampány. Arról nem is beszélve, hogy csak akkor kell fizetnünk utána, ha kattintás, konverzió is társul hozzá. Teljes cikk...


Google hirdetéskezelés profi marketingesekkel

6 éve A digitális marketing területén folyamatosan változnak az eszközök és módszerek a célközönség elérése és megszólítása érdekében. Az online hirdetések egyik legfontosabb eszköze a Google hirdetéskezelés, amely lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak a hatékony hirdetési kampányok tervezésére, végrehajtására és optimalizálására. Ez a cikk a Google hirdetéskezelés fontosságát és hatékonyságát fogja bemutatni az online marketing és a bevételszerzés terén. Teljes cikk...


Hogyan írjunk tökéletes álláshirdetést?

2 éve Az álláshirdetés jelenti az első fontos kapcsolódási pontot a cégünk és a potenciális jelöltek között, ami miatt egyáltalán nem mindegy, hogy mit és hogyan fogalmazunk meg benne a betöltendő pozícióval kapcsolatban. Teljes cikk...


Útmutató a sikeres álláshirdetés megírásához

2 éve Eddig sem volt könnyű megtalálni és megnyerni a tehetségeket a munkaerőpiacon. Manapság azonban ez kifejezetten nehéz feladattá vált, mivel ezek a szakemberek lehetőségek tömkelege közül válogathatnak. Teljes cikk...


Ötezerrel kevesebb az álláshirdetés: csak informatikusból kell több

3 éve Októberről novemberre az Állásportál.hu által a magyar weben szemlézett álláshirdetések száma 42 374-re csökkent, ami 5044-gyel kevesebb, mint egy hónappal korábban. Egy kivételével minden szakterületen esett a hirdetésszám, arányaiban szakmunkákban és az ügyfélszolgálatban leginkább, viszont informatikusoknak 600-zal több az ajánlat. Teljes cikk...


Kik az álláspiac nyertesei, hol kevesebb a hirdetés?

3 éve Március 2-án 44 268 álláshirdetést szemlézett az interneten az Állásportál.hu állásgyűjtő oldal. Ez 1,5 százalékkal elmarad az előző havitól, éves összevetésben viszont 20 százalékos a növekedés. Egy hónap alatt 800-zal nőtt az informatikusoknak szóló hirdetések száma, HR-eseknek is közel 1000 szól. Teljes cikk...


TOBORZÁS - Keresés

4 éve Milyen eszközök állnak rendelkezésre a toborzási folyamatban a munkaerő megtalálására? Teljes cikk...


Csúcsra futott a kereskedelemben a munkaerőhiány

6 éve Úgy tűnik, jó néhány uniós országban hasonló a helyzet - írta a Blokkk.com. Teljes cikk...


Tévhitek - Mi is az a Facebook álláshirdetés?

6 éve Sokan használják a Facebook-ot toborzásra, sokan viszont szkeptikusak. Sőt, a kipróbálók között a legtöbben nem is tartják eredményesnek ezt a felületet. Ennek oka, hogy van egy zűrzavar azzal kapcsolatban, hogy az egyes hirdetési lehetőségek mire valók, és melyik való igazán toborzásra. Teljes cikk...


Folyamatos az álláskeresés

6 éve Az élethosszig tartó munkahely fogalma mára már a múlté, a digitalizáció térhódításával pedig az álláskeresés menete is teljesen átformálódott. Megdőlni látszik az a feltételezés is, hogy csak akkor nézelődünk a piacon, ha állást keresünk - derül ki a Workania felméréséből. Teljes cikk...


Már keresik az embereket a BMW-hez

6 éve Egyelőre irodai vezetői munkaköröket hirdettek meg a debreceni BMW-hez, de rövidesen más területekről is keresnek kollégákat - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Ahol sok az állás, ott kevés az ingatlanhirdetés

7 éve Ahol kisebb arányban nő az álláshirdetések száma, ott hamar megugrik az ingatlanos hirdetéseké. Ezt az összefüggést állapította meg az Apród.hu apróhirdetési oldal statisztikai eredmémyeit elemezve. Teljes cikk...


Így vadásznak állásra a magyarok

7 éve A diplomások 81 százaléka sosem volt munkanélküli, 8 általánossal viszont 53 százalék már megtapasztalta ezt. Az állástalálásban a legnagyobb a személyes kapcsolatok szerepe, ám diplomásoknál a hirdetésre jelentkezés is fontos tényező - derül ki a KSH elemzéséből, amelyet a portfolio.hu idéz. Teljes cikk...


Kötelező lenne a marketingképzés HR-eseknek?

8 éve Mielőtt bárki a szívéhez kapna, szögezzük le, senkinek sem lesz kötelező különféle képzések elvégzése. Azt azonban be kell látni, hogy a sikeres munka érdekében már nem elég, ha csak a saját területünkön vagyunk uptodate-ek, a munkánkhoz szorosan kapcsolódó határterületek ismerete is elengedhetetlen. A HR esetében ez a megkerülhetetlen társszakma mára a marketing lett. Teljes cikk...


Szexista hirdetéssel keresett munkerőt egy diákmunka-szövetkezet

8 éve Mellekkel és szexizmussal hirdeti a recepciós diákmunkát a Pensum Csoport - vette észre az Átlátszó.hu. A Pensum Csoport azta levette a hirdetést, és munkatársuk nevében elnézést kért mindazoktól, akiket ez a poszt megsértett. Teljes cikk...


NE toborozzon a Facebookon!

8 éve Csevegni az ismerősökkel, megosztani cuki kutyákat, képet posztolni a szülinapunkról, hogy csak néhányat említsünk a Facebook mindennapi funkciói közül. Ma már az sem titok, hogy a nagy cégek észrevétlenül beszivárogtak a kezdetben csak az életünk megosztására és éjszakába nyúló beszélgetésekre szolgáló platformra. Tudjuk mindnyájan, hogy igen komoly hirdetési lehetőség és üzleti kiaknázhatóság is rejlik a Zuckerbeg paradicsomban. De hogy a HR-esek Facebook hirdetéseket készítsenek? Kinek van arra ideje? Van egyáltalán értelme? Teljes cikk...


Workplace by Facebook a munkahelyi kommunikációra fókuszál

9 éve A Facebook bejelentette, élesben elindítja a vállalkozások számára készített alkalmazását, a Workplace by Facebook nevű szolgáltatást - írja az Origo. Teljes cikk...


A legjobb munkaerőt vesztik el a cégek, ha nem figyelnek az ügyfélélményre

9 éve A munkaerőpiac változásai új kihívások elé állították a cégeket. Mára elvárássá vált, hogy az állásokra jelentkező potenciális munkavállalók a teljes felvételi folyamatot pozitív élményként éljék meg. A Profession HR konferencián neves hazai szakértők mellett Dan Martin, a Broadbean Technology UK ügyvezető igazgatója mutatta be munkaerő-piaci trendekre adott legújabb válaszokat. Teljes cikk...


Facebook: szeretik a cégek, de nem ismerik

9 éve A vállalatok szeretik a Facebookot, a legkedveltebb közösségi médiafelület a kommunikációban, jóllehet sokan nem értik teljesen a működését - derül ki egy friss kutatásból, melyet a Napi idéz. Teljes cikk...


Formabontó álláskeresési ötlet Spanyolországból

10 éve Újsághirdetésben ajánlott fel ötezer eurót (1,5 millió forint) egy spanyol nyugdíjas annak, aki alkalmazza egy éve munkanélküli fiát. Teljes cikk...


Újabb formabontó toborzási módszer a piacon

10 éve Azonnali állásinterjút ajánl a Decathlon azoknak az állást kereső sportkedvelőknek, akik elküldenek egy szelfit a cég valamelyik közterületen kint lévő álláshirdetésével. Teljes cikk...


Láthatatlan költségei is akadnak a toborzásnak

10 éve A fluktuáció miatt a toborzásnak folyamatosnak kell lenni, hogy mindig meglegyenek a megfelelően képzett munkavállalók. Ez azonban komoly költségekkel járhat, amivel a vállalat nem biztos, hogy elsőre kalkulál, írja a Profession.hu. Teljes cikk...


Rekord számú online állásajánlat az idén

10 éve A második negyedévben rekord számú állásajánlat került fel a netre. A havi hirdetésszám a tavalyi évhez képest 16 százalékkal nőtt a profession.hu adatai szerint, írja a metropol. Teljes cikk...


Állami cégnek lehet monopóliuma a reklámelosztásban?

11 éve Az Index információi szerint a terv az, hogy hamarosan egy állami ügynökség veszi át az állami cégek és a teljes kormányzat hirdetéseinek kezelését és a médiavásárlást. Teljes cikk...


Esztergályos szaktudással gyorséttermi menedzserként dolgozni?

11 éve Jelenleg több, mint 4.200 álláslehetőség érhető el világszerte a Tjobs.hu platformon. A választék nagyon gazdag, a munkaajánlatok sokfélék és a hirdetésekre való jelentkezés is egyszerű folyamat. Álláskeresésnél kell venni a rátermettséget és a személyes készségeket, kompetenciákat. Teljes cikk...


Irodát nyitna a blokkolt Facebook Kínában

11 éve Kínai hirdetőinek kiszolgálására értékesítői iroda nyitását tervezi az amerikai Facebook vállalat, pedig a közösségi oldalt blokkolják a kelet-ázsiai országban - írja a sina.com hírportál. Teljes cikk...


A referencialevelek szerepe az álláskeresésben

11 éve A legtöbb vélemény szerint megkönnyíti az álláskeresést, ha van referencialevelünk, de én azt gondolom, kicsit túlértékeli a szerepét a közvélemény, főleg, hogy vannak már modernebb megoldások is, írja JobAngel a HR Blogon. Teljes cikk...


Gazdagodjon a macskájából!

11 éve A HVG Online feltérképezte, hogyan kereshet pénzt cukisággal. Egy aranyos macska és egy videokamera kevés lesz, a YouTube-vagyonhoz is kell az üzleti terv. Teljes cikk...


Yvonne Dederick: Modernizálni szeretnénk a cégstruktúrát

11 éve A TV2 nagyobb részesedést kíván szerezni a terjesztési piacon, minőségi és saját gyártású műsorokkal igyekszik növelni a nézettséget. Többek között ez is szerepel a TV2 új társtulajdonosának, Yvonne Dederick vezérigazgató-helyettesnek a terveiben, akihez jelenleg a gyártás, a HR és a pénzügyi szektor tartozik. A vezető a HR Portálnak adott interjújában elmondta: a cél egy dinamikusabban működő cég, egy kicsit laposabb, mátrixos, modernebb szervezettel. Teljes cikk...


Jogszerű-e az anonim álláshirdetés?

11 éve Az anonim álláshirdetések esetében a jelentkező csak találgathat, hova küldte be a jelentkezését, hiszen nincs feltüntetve a hirdető cég neve. Miért előnyös vagy hátrányos a feleknek az anonim hirdetések megjelentetése és az azokra való jelentkezés? Mire kell ügyelni adatvédelmi szempontból? A témában dr. Kéri Ádám, a Liga szakszervezet jogi szakértője volt a segítségünkre. Teljes cikk...


"Pont ezt kerestem!" - avagy milyen lesz a jövő marketingje?

12 éve A valósidejű marketing (real-time marketing) lehet a közeljövő egyik legjelentősebb online marketing trendje. Az okostelefonokra, tabletekre és phabletekre épülő, legújabb online hirdetési módszer lehetővé teszi, hogy az interneten információt kereső vásárló a tartózkodási helyétől, a keresés időpontjától és a használt eszköztől függően a legmegfelelőbb hirdetést lássa a keresőben. Olyan érzése lesz, hogy pont ezt kereste. Az elképzelés olyannyira nem légből kapott, hogy a Google legutóbbi európai trendkonferenciáján is szó esett róla- írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóközlemény. Teljes cikk...


Telefonálni az állást hirdetőnek: bosszantó vagy előnyös?

12 éve Lehet-e a közvetítőtől információkat kérni? - ezt kérdezi levelében egyik olvasónk, aki bátorkodott felhívni egy közvetítő céget, de ők "ne kérdezzek, hanem jelentkezzek stílusban reagáltak" - írja. HR-vezetőket és közvetítő cégeket kérdeztünk arról, hogy ők miként reagálnak, ha valaki a megadott emailcím helyett telefonon érdeklődik. Teljes cikk...


A LinkedIn nem hitte el, hogy egy szép nő is lehet webfejlesztő

12 éve Kamunak véltek, és töröltek egy csinos webfejlesztő lánnyal illusztrált hirdetést a LinkedIn adminisztrátorai, pedig a munkavállaló tényleg olyan szép - írja a Daily Mail. Teljes cikk...


Az állam is beszállt az állásportálok piacára

12 éve Már hetek óta lehetett tudni, hogy hamarosan a munkaügyi központok is "beszállnak" az álláskeresési portálok bizniszébe, azaz saját álláskereső oldalt indít az állam. A VMP (Virtuális Munkaerőpiac Portál) célja természetesen az állástalanok munkához segítése, persze a kérdés az, hogy van-e értelme az amúgy is telített piacra új szereplőnek belépnie. Álláspiaci szakértőket kértünk meg, mondják el véleményüket. Teljes cikk...


A jó időben könnyebben nyílnak a pénztárcák

12 éve Tavasszal végre a szekrény mélyére száműzhetjük a téli holmikat, szabadabb, könnyebb lesz az élet. Ezt a marketingesek is jól tudják. Teljes cikk...


Álommunkára keresnek fiatal jelentkezőt

12 éve Egyedülálló pályázatot hirdetett meg a Sharp Europe európai diákok számára: a szerencsés kiválasztott fizetett nyári gyakorlati helyet kaphat a vállalat saját kutatási és tervezési központjában, az angliai Oxfordban található Sharp Laboratories of Europe-ban. A gyakornoki lehetőség életre szóló lehetőséget biztosít a résztvevő diák számára, aki egy olyan új projekt kidolgozásában vehet részt, amely akár mindennapi életünket is jelentősen megváltoztathatja. Teljes cikk...


Rendezvényszervezőt keres a Miniszterelnökség

12 éve Rendezvényszervező céget keres a Miniszterelnökség: az ajánlati felhívás szerint a megbízás több száz millió forint értékű, és 2014. május 31-ig szól. Teljes cikk...


Hóhérokat keresnek

13 éve Amikor nemrég a Srí Lanka-i börtönök parancsnoksága hirdetést tett közzé, amelyben hóhért keresett, több jelentkező is megkérdezte a válogatást végzőket, hogy mégis, mi lenne a dolga. Munka, legalábbis elvben, akadna bőven: az országban 369 elítélt várja, hogy végrehajtsák rajta a halálos ítéletet, 471-nek az ügye pedig a fellebbezésnél tart. Ám hiába van benne a legsúlyosabb büntetés a törvénykönyvben, az ítéletek végrehajtását régen felfüggesztették, és három évtizede senkit se akasztottak fel az India csücskétől délre lévő szigetországban. Teljes cikk...


Átalakul az álláskeresés: az online videó és a szakmai profil a jövő

13 éve Miközben csökken az álláshirdetések száma, a kevesebb hirdetésre még több önéletrajz érkezik. Az álláskeresés régi eszközeivel már nem lehet eredményesen működni, a kiválasztási folyamatok hatékonyságának növeléséhez racionalizálásra és fejlesztésre lesz szükség. Hogyan alakult át az elmúlt évtizedekben az álláskeresés folyamata? Teljes cikk...


Tízmilliós kártérítési perek fogorvosok ellen

13 éve Tízmillió forintos kártérítést követel három Győr-Moson-Sopron megyei fogorvostól az Osztrák Fogorvosi Kamara, arra hivatkozva, hogy a magyar szakemberek törvénybe ütköző módon hirdették szolgáltatásaikat több bécsi napilapban. Teljes cikk...


Erzsébet-program: még lehet jelentkezni az első pályázatra

13 éve Még nyolc napig lehet jelentkezni a nagycsaládosok, a fogyatékkal élők, a nyugdíjasok és a szociális intézmények dolgozói számára kiírt, összesen kétmilliárd forint értékű Erzsébet-program első elemeként meghirdetett pályázatra - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft. az MTI-nek küldött keddi közleményében. Teljes cikk...


Az MFB meghirdette a Vállalkozásfinanszírozási Programot

13 éve A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) Zrt. a kormány tavaly decemberi határozata alapján kidolgozta az MFB Vállalkozásfinanszírozási Programot - jelentette be az állami tulajdonú hitelintézet kedden. Teljes cikk...


Milyen a tökéletes álláshirdetés?

14 éve A megfelelő nyelvezet használata igen sokat számít, ha egy munkaadó vagy toborzó specialista azt szeretné, hogy minél többen jelentkezzenek egy álláshirdetésre, a fizetés megjelölése ugyanakkor nem számít e tekintetben - derült ki egy friss kutatásból, amely szerint egy tökéletes hirdetés 140 szóból áll. A leggyakrabban használt szavak a népszerű hirdetésekben: a pozíció, a szolgáltatás és a lehetőség. Teljes cikk...


Ki lesz 2011-ben az Év menedzsere?

14 éve A Menedzserek Országos Szövetsége ez évben is nyílt pályázatot hirdet Az Év Menedzsere 2011 és Az Év Fiatal Menedzsere 2011 cím elnyerésére. Teljes cikk...


Hirdetést adott fel egy tanár: elcserélné állását

14 éve Hirdetésben cserélné el temesvári állását egy tanár Romániában. Mivel Aradon él, ott is szeretne dolgozni. Romániában egyébként teljesen megszokott dolog, hogy elcserélik állásukat a pedagógusok. Azon azonban kollegái is meglepődtek, hogy apróhirdetést adott fel -– számolt be a Duna Televízió Híradója. Teljes cikk...


Mely álláshirdetésekre jelentkeznek a legtöbben a nyáron?

14 éve Mely területeken mondhatjuk, hogy a nyarat „uborkaszezonnak” tekinthetjük az álláskeresők aktivitása szempontjából és melyek azok az iparágak, ahol nyáron is sok az álláskereső - erre ad választ a Workania.hu internetes állásportál legfrissebb kutatása. Teljes cikk...


Nincs könnyű dolga annak, aki bankos karrierre vágyik

14 éve Nincs könnyű dolguk a karrierjük folytatását bankba álmodó munkavállalóknak. Alig több mint 250 állásajánlat található a tíz legnagyobb hazai bank honlapján. A piaci szereplők leginkább lakossági területre keresnek szakembereket - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Álláshirdetés: hóhért felveszünk!

14 éve Hóhért keres India, mert két éve elhunyt a munkakör korábbi betöltője és azóta nem találták meg az utódját. Teljes cikk...


Képtelentől a sikeresig - álláskeresési gyakorlatok

14 éve A meglévő tapasztalatokat sokszor félre kell tenni, ha valaki manapság akar állást keresni. A szakértők még mindig a társas kapcsolatok sikerességét hangsúlyozzák, de nem mindenki számára. A munkaközvetítők, a munkaügyi központok is hasznos tudást adnak egy adott szegmens részére. A többieknek saját megoldást kell találniuk. Van olyan munkanélküli, aki óriásplakáton hirdette magát. A kérdés az, ki hogyan lesz sikeres. Teljes cikk...


Így fogalmazzon, hogy a HR-es behívja állásinterjúra

15 éve Az álláskeresők egy része minden lehetőséget megragad, hogy felhívja magára a szakemberek figyelmét. Ennek egyre közkedveltebb módja egy néhány soros önreklám megjelentetése az álláshirdető portálokon. Fákó Andreának, a Roche Services HR vezetőjének értékeléséből most kiderül, hogyan fogalmazzunk, ha sikert akarunk elérni. Teljes cikk...


Válaszra sem méltatják álláspályázatait? - Ez lehet az oka

15 éve Ha több tucatnyi anyagunkra sem jön visszajelzés, akkor valószínűleg valamiben hibázhattunk. Rossz álláskeresési csatorna, sablonos pályázati anyag, hiányzó végzettség, nyelvtani hibák. Teljes cikk...


Sokan a személyes kapcsolataikon keresztül keresnek állást

15 éve A munkakeresés során a legtöbben barátok, rokonok, ismerősök megkérdezését is igénybe veszik, de sokan használják még mindig a nyomtatott hirdetéseket is az internetet mellett - derül ki a Workania állásportál kutatásából. Teljes cikk...


Háborúban a fejvadászok és a toborzók?

15 éve Egyre inkább összemosódnak a fejvadászok és a toborzó cégek módszerei. Egyesek szerint ez azért baj, mert egészen más kompetenciák, erőforrások és fedezet kell egy vezető kiválasztásához, mint a tömeges toborzáshoz, mások úgy vélik, mindegy, hogyan hívjuk a szolgáltatót, a lényeg, hogy a megfelelő jelöltet szállítsa. Teljes cikk...


A leggyakoribb hibák toborzáskor

16 éve Több ponton is hiba csúszhat a toborzás folyamatába, amelynek eredményeképpen a cég nem a megfelelő embert veszi fel. A kis- és középvállalatok gyakorlatára jellemző, hogy nem gondolkodnak előre, nem tervezik meg a HR-stratégiát. Gyakori probléma például, hogy meg sem határozzák azt a munkakört, amelybe a jelöltet keresik, csak egy fejben összeállított kép alapján toboroznak. A másik hiba, hogy annyira speciális profilt állítanak össze és olyan elvárásokat támasztanak a pályázókkal szemben, hogy évekbe telne megtalálni a megfelelő munkatársat. Mi tehát a sikeres toborzás titka? Teljes cikk...


Sajtósok ezreire vár a munkanélküliség

16 éve A mély recesszióban megcsappan a hirdetési tevékenység, ennek, valamint a technológiai változásoknak a következtében a sajtó munkatársainak tömegei válhatnak munkanélkülivé. Spanyolországi felmérés szerint a sajtó ottani munkásainak ötöde, mintegy 5 ezer ember veszítheti el állását az idén és jövőre az ibériai országban. Teljes cikk...


Nem a pénz a legfontosabb az álláskeresőknek

17 éve A Jobinfo és a KutatóCentrum közös felmérést készített 2008 februárjában az állásportál regisztrált tagjai között, melyben az álláskeresési szokásokat és a kapcsolódó attitűdöket vizsgálták. A kutatás eredményei alapján Mohai Ágnes, a Jobinfo értékesítési vezetője beszélt tapasztalatairól. Teljes cikk...


Hirdetésben figyelmeztet a sztrájkra a BKV

17 éve Hirdetésben figyelmeztet a szakszervezetek által bejelentett határozatlan idejű sztrájkra a BKV; a Metro című napilap hétfői számában megjelentekről a cég azt közölte az MTI-vel, hogy az tájékoztató jellegű és több ilyenre lehet majd számítani. Teljes cikk...


Nincs elég önbizalmunk állásvadászatkor

17 éve Egy friss nemzetközi munkahelyi felmérés szerint a magyarországi álláskeresők több mint fele úgy véli, önéletrajza nem a lehető legjobb képet festi róla a potenciális munkaadó felé, több mint egyharmaduk pedig attól tart, hogy nem szerepel jól a személyes állásinterjúk során. Teljes cikk...


Észrevétlenül is lehet állást keresni a munkahelyről

18 éve "Ne mondj fel, amíg nincs aláírt munkaszerződésed", hangzik a karriertanácsadók egyik alaptézise. Ugyan az álláshirdetéseket böngészni és e-mailben pályázni munkaidő előtt és után lehet, a telefonos egyeztetés és az állásinterjú időpontja általában munkaidőre esik. Mivel a főnök nem nézi jó szemmel az álláskeresést, diszkréten kell kezelni. Hogyan lehet? Teljes cikk...


Kiszűrhető a komolytalan állásajánlat

18 éve Gyakran panaszkodnak fejvadászok az állásinterjún csapnivaló teljesítményt nyújtó pályázókról. Ám sokszor a cégek megbízhatósága és az ajánlat komolysága is megkérdőjelezhető. Álláskeresőként bele lehet botlani gyanús hirdetésekbe, de néhány árulkodó jel alapján kiszűrhető az amatőr munkaadó vagy az a cég, ahol nem érdemes dolgozni. Teljes cikk...