Megjelent: 2 éve

Zavaró tényezők a munkahelyen

Felmérés készült arról mi zavarja leginkább az irodai dolgozókat, a megkérdezettek zavaró tényezőként említették a mellékhelyiségek tisztaságát és az iroda levegőjét is. Az egészséges munkakörnyezet egyre nagyobb szerepet kap a munkaerő toborzásában és megtartásában - írja a mediapiac.com.

A vizsgálatban résztvevők közel felét a munkahelyi mosdók állapota zavarja leginkább. A 35-40 évesek fordítják erre a legnagyobb figyelmet, azon belül is a nők. Az általános higiéniás körülmények állnak a második, 39 százalékuk a étkezőhelyiségek tisztaságára panaszkodott, míg a porra 38 százalék panaszkodott - írja a lap.

A megkérdezettek 16,5 százalékát az zavarja, ha allergiásokkal ül egy irodában. A válaszadók egyharmadát zavarja az irodába bevitt kutya vagy macska, de csak 7 százalékuk szól emiatt. 94 százalék gondolja úgy, hogy a légtisztítás egészségesebb munkakörnyezetet teremt és ez növeli a dolgozók komfortérzetét és egyben növeli a munkavégzés hatékonyságát.

Az Inspira kutatócég kétszáz 30 és 55 év közötti irodai dolgozót kérdezett meg a beltéri levegő minőségével foglalkozó AeraMax megbízásából. A vizsgálatban résztvevők neme és kora vegyesen oszlott el, a válaszadók háromnegyede beosztottként, negyede tulajdonosként vagy vezetőként dolgozik.

Fotó: Pixabay
mediapiac.com
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Csökkentett munkaidővel az általános jólétért

Ön mit gondol, ha kevesebbet kellene dolgoznia, akkor jobban és többet tudna aludni, illetve kevesebbet is stresszelne? Ez a kérdés foglalkoztatta a svéd... Teljes cikk

Munkamorál és a szezonális affektív zavar kapcsolata

Az őszi-téli időszak beköszöntével sokan érzik úgy, hogy kevesebb energiájuk és kedvük van bármit is csinálni, főleg dolgozni. Az emberek 92... Teljes cikk

Így bringázz munkába hideg időben

A koronavírus-járvány újabb lökést adott a városi kerékpáros közlekedésnek. A tavasztól őszig tartó időszak kevesebb meglepetést tartogatott az... Teljes cikk