VI. Országos Tanácsadói Konferencia 2013.02.22 Idén rendezik meg hatodik alkalommal az Országos Tanácsadói Konferenciát (OTK), ahol cégünk is képviselteti magát egy előadás keretein belül. A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara...
E-learning tévhitek 3. 2013.02.21 Tévhitekről szóló sorozatunk még nem ért véget, ma arra adunk választ, hogy mi fog történni a tanári hivatással, ha az e-learning kiszorítja a hagyományos...
Moodle gyöngyszem szülőknek 2013.02.18 2012 közepén vált publikussá az első sorban szülőknek szóló No Para e-learning programja, amely a mi figyelmünket is felkeltette. Az anyag ingyenes, szakmailag pontos és igényes, több...
E-learning tévhitek 2. 2013.02.14 Folytatódik múlt heti tévhit sorozatunk, amelyben hétről hétre rántjuk le a leplet sokak által igaznak vélt mítoszról. Ezen a héten a diákok közti interakciókról lesz...
Oracle User Productivity Kit (UPK) 2013.02.11 Rapid e-learning fejlesztő eszközöket bemutató sorozatunk mai részében az Oracle UPK-t, azaz az Oracle User Productivity Kit-et mutatjuk be.
E-learning tévhitek 1. 2013.02.08 Blogunk célja, hogy megismertessük az e-learningben rejlő lehetőségeket az érdeklődőkkel, most egy külföldi cikk szerint mutatunk be olyan mítoszokat, tévhiteket, amelyek nem...
Rapid fejlesztő eszközök: Ispring Suite 2013.02.07 Folytatva a megkezdett sorozatot ismét egy rapid fejlesztő szoftverrel jelentkezünk, az iSpring Suite-tal, amely szintén egy PowerPoint-ba épülő modul. Nagyon hasonlóan működik, mint a...
Rapid fejlesztő eszközök: Snap! 2013.01.28 Folytatjuk rapid e-learninggel foglalkozó cikksorozatunkat, amelynek eheti főszereplője egy PowerPointbe beépülő szerkesztőprogram, a Snap! lesz
A PowerPoint és a rapid e-learning 2013.01.21 Rapid e-learninggel foglalkozó sorozatunk következő részeiben fejlesztő eszközöket mutatunk be. Korábbi cikkeinkben, hogy az egyik legegyszerűbb és legközkedveltebb rapid e-learning...
Mi az a rapid e-learning? 2013.01.14 Amikor egy szervezetben felmerül az e-learning bevezetésének kérdése, a megfelelő oktatás menedzsment és tananyagszerkesztő szoftver kiválasztása során gyakran kerül szóba a rapid...
A SCORM új generációja – Tin Can API 2013.01.07 Az e-learning alkalmazások használata jelentősen elterjedt megoldás napjainkban, melynek során egyre jobban felszínre kerülnek az évekkel ezelőtt elterjedt szabványok korlátai. A...
Új szakértő a Országos Humánmenedzsment Egyesületnél! 2013.01.07 Az Országos Humánmenedzsment Egyesület a 2012-es év végén új szakértőt választott soraiba, méghozzá az ARTudásmenedzsment csapatából, Koharek András személyében. Az Egyesület...
Újévi köszöntő - 2013 2013.01.02 Az ARTudásmenedzsment csapata ezúton kíván boldog új évet a blog minden kedves olvasójának! A 2013-as évben, ahogy az eddigiekben is, igyekszünk minél érdekesebb és minél...
Diabétesz gyöngyszem 2012.12.17 A www.raptivity.com oldalon több, egészséggel kapcsolatos anyagot találunk, innen hoztuk eheti gyöngyszemünket is, méghozzá a magas cukorszintről és a cukorbetegségről. A kezdőlapon egy...
5 dolog, amit tanulhatunk az Iphone5-től 2012.12.10 Az edudemic.com oldalon érdekes cikkre akadtunk, amely sajátos módon mutatja be, mit tanulhatnak az e-learning tartalom fejlesztők az újonnan megjelent IPhone5-től. Az IPhone első...
Készségfejlesztés - Élvezhetően e-learninggel 2012.12.04 Blogunkban új cikksorozatot indítottunk, melynek keretében egy-egy konkrét, általunk készített tananyagon keresztül fogjuk bemutatni, hogy milyen megoldásokat miért alkalmaztunk a...
10.000 kattintás 2012.11.28 A Hrportál e-learning alrovatában publikált cikkeinkre érkezett kattintások száma meghaladta a 10.000-et, az egyes cikkek kattintás száma meghaladta a 2.000-et. Nyilván ennek is...
Beszámoló a XIII. eLearning Fórumról 2012.11.23 Korábbi cikkünkben már foglalkoztunk a XIII. eLearning Fórummal, ahova mi is ellátogattunk. A központi téma, mint írtuk, az e-learning megújulása és minőségbiztosítása volt, ennek...
Kiváló magyar digitális tartalmak 2012.11.20 Idén 12. alkalommal rendezte meg az Informatika a Társadalomért Egyesület a kiváló magyar digitális tartalmakat értékelő eFestival versenyt.
XIII. eLearning Fórum 2012.11.12 Immáron 13. alkalommal kerül megrendezésre az eLearning fórum november 16-án. Az eddigi években megszokott módon ismét a SZÁMALK Oktatási és Informatikai Zrt. ad otthont a rendezvénynek,...
Kötelező képzések – élvezhetően? 2012.11.05 Blogunkban új cikksorozatot indítunk, melynek keretében egy-egy konkrét, általunk készített tananyagon keresztül fogjuk bemutatni, hogy milyen megoldásokat miért alkalmaztunk a tananyag...
Tananyagelérés okostelefonról 2012.10.29 Napjainkban egyre nagyobb területet hódítanak meg az okostelefonok: A telefonáláson kívül játszunk, olvasunk, zenét hallgatunk, televíziót nézünk, internetezünk velük. Miért ne...
Brainscape 2012.10.24 Mai bejegyzésünkben ismét egy alkalmazást fogunk körbejárni, a Brainscape-t amely az Evernote Peek-hez hasonlóan szintén tanulásra és ellenőrzésre is szolgálhat. Az alkalmazás úgy...
Evernote Peek 2012.10.24 Korábbi cikkeinkben már foglalkoztunk azzal a témakörrel, hogy kérdésekkel hogyan lehet hatékonyan tanulni, az Evernote Peek ebben van a segítségünkre. Az alkalmazás, bár kvíz-szerű...
Pontosan mi az az e-learning? 2012.10.15 Az e-learning olyan fogalom Magyarországon, amit (szinte) mindenki ismer, de csak kevesen tudják pontosan, hogy mit jelent, és még kevesebb olyan szervezetet találunk, amelyik teljes mértékben...
E-learning tananyagkészítés - összefoglalva 2012.10.01 E-learning tananyagkészítés során sokfajta nehézségbe ütközhetünk: a rosszul felmért igényekkel kezdve a nem megfelelően megszólított közönségen keresztül a következetlenül...
Hogyan készítsünk jó e-learning tananyagot? – Tippjeink 2012.09.26 Bizonyára minden tananyagfejlesztő sokat gondolkodott azon, hogy mi tesz „jóvá” egy elektoronikus oktatóanyagot. Természetesen ezek tananyagonként, tanulónként és szervezetenként...
Tananyagszerkesztő programok második rész: Lectora 2012.09.17 Egy előző cikkünkben bemutattuk az Adobe Captivate programot, ezen a héten a Lectorára kerül sor, a cikk végén pedig a két program előnyeit és hátrányait mutatjuk be.
Egy módszer, ami növeli a dolgozók tudását 2012.09.11 Megjelent szakmai cikksorozatunk második része, melyben azt mutatjuk be, hogyan lehet elérni a szervezeten belüli tudásszint emelést a tudásfelmérés módszereivel. A cikk itt tekinthető...
Tananyagszerkesztő programok 1. rész: Adobe Captivate 2012.08.27 Következő két cikkünkben az Adobe Captivate és Lectora tananyagszerkesztő programok által nyújtott lehetőségeket mutatjuk be, kiemeljük a közöttük lévő főbb különbségeket....