2010. szeptember 2. - 2010. október 22.

Szolgáltatásmenedzsment képzés
Helyszín: Budapest
Szervező: dr. Sándor Lászlóné, [email protected]
A képzés a Munkaügyi Központ nyilvántartásában szerepel, a szakképzési hozzájárulás terhére elszámolható.
Tervezett képzési napok
2010. szeptember 2 -2010.október 22.
(9 nap + 1 nap vizsga)
Vizsga: 2010. október 22
Bizonyítvány
A Hallgatók a képzés végén vizsgát tesznek. A sikeresen vizsgázók a Sämling Kft. Tanúsítványát kapják.
CÉL, KOMPETENCIA, EREDMÉNY
A tantárgy követelményeinek teljesítése után a Hallgatók képessé válnak a szolgáltatások természetének és jelentőségének megértésére, a sajátosságok nyújtotta kihívások azonosítására; az emberi erőforrás menedzsment kiemelkedő szerepének kritikai megítélésére a szolgáltatások esetében, különös tekintettel a frontvonalban dolgozók szerepére; sikeres szolgáltatási folyamatok kialakítására; a hatékony szolgáltatás-menedzsment eszköztárának szükség szerinti, adaptált kialakítására és használatára; a szolgáltatás-minőség mérési lehetőségeinek azonosítására és a szükséges módszer kiválasztására; a szolgáltatások keresleti és kínálati specifikumainak ismeretére, a jellemzők befolyásolási eszközeinek alkalmazására; a különböző hozammenedzsment technikák megértésére és a mindennapi gyakorlatban alkalmazható megoldások azonosítására; a vevői panaszok gyors és hatékony kezelésének biztosítására; a szolgáltatásmarketing eszközök széleskörű alkalmazására; önálló szolgáltatási koncepció kifejlesztésére illetve meglévő koncepció átfogó felülvizsgálatára; a globális szolgáltatási tendenciák és fejlődési irányok kritikai értelmezésére és megvitatására.
Tematika
További információ:
[email protected]