kapubanner for mobile

A sikeres HR menedzser legfontosabb tulajdonságai a kíváncsiság, és az a képesség, hogy vezetőként ösztönözni tudja a munkatársakat a fejlődésre, változásra.

A Continental magyarországi HR vezetője, ahol legnagyobb feladata egy olyan HR szervezet létrehozása, ami húzóerőként hozzájárul a vállalat digitális átalakulásához és fejlődéséhez. 2006-ban kezdte meg karrierjét a Continental-nál HR generalistaként Aachenben, 2008-ban HR business partnerként folytatta a munkát a cégcsoport hannoveri központjában.
Munkájában az átalakulást tartja a legnagyobb kihívásnak. Ez egyrészt a HR belső megreformálását jelenti, hiszen az a feladatuk, hogy létrehozzanak egy olyan HR-es csapatot, amely húzóerőként támogatja a vállalat digitális átalakítását. Másrészről a digitális átállás kihívásairól és megvalósításáról folyamatosan egyeztetniük kell a vezetőséggel a kiélezett üzleti környezetre való tekintettel.

Szakmai életút

-Tól -Ig Cég Beosztás
2017-03-01jelenleg isContinentalHR manager
2014-01-012017-02-01ContinentalHR Vállalati Funkciók vezetője
2012-01-012013-12-31ContinentalHR Teamlead
2008-08-012011-12-31ContinentalHR Business Partner
2006-06-012008-07-31ContinentalHR generalista Hannoverben


Kapcsolati adatok

Kapcsolat típusa Kapcsolat
Telefonszám:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/markus-strothjohann-8aa47599/
Web cím: