kapubanner for mobile
Megjelent: 16 éve

Invitel az üzleti szféra legjobbja

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a "Business Superbrands 2008" megtisztelő címet.

A 2007 őszén megújult Invitel márka idén júliusban elnyerte a Business Superbrands 2008 megtisztelő címet. Független kutatások igazolják, hogy az Invitel márka az üzleti partnerek szemében egyet jelent a dinamikus, rugalmas szolgáltatóval, és hogy a szerződő vállalatok a megbízható partnerséget tartják az Invitel legfőbb erényének. Az elmúlt években az Invitel komoly tapasztalatot szerzett az üzleti szektorban több mint ötvenezer kis- és középvállalkozás teljes körű telekommunikációs partnereként. Az üzleti partnerséget minden egyes vállalkozás esetében dedikált ügyfélmenedzserek biztosítják, a cégek adat és szerverbiztonságára 24 órás Helpdesk vigyáz. Partnereinek kiszolgálását az Invitel mindig az ügyfél igényeit szem előtt tartva végzi: testhezálló, egyedi megoldásokat szállít, legyen szó akár hang- adat- vagy internet alapú telekommunikációs kérdésekről.


A díj



A Brand Council által létrehozott Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely több mint 80 országban azonos ismérvek alapján független és önkéntes szakértői bizottság szavazatai alapján díjazza a vezető márkákat. 2008-tól Magyarországon külön programként szerepel a B2B szektor legkiválóbbjainak, a cégeket és vállalkozásokat kiszolgáló Business Superbrand-eknek a díjazása. A Business Superbrands célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, amelyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szegmensen belül.


A kiválasztás menete



Önkéntes szakértői bizottság - üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek - döntenek arról, hogy a Magyarországon bejegyzett 400 000 működő vállalkozás szűrését követően a 3000 márkát tartalmazó lista alapján melyek hazánk legkiválóbb üzleti márkái 2008-ban. Az értékelés elvei a következők:

"Business Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli."
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Minden ötödik magyarországi német vállalat leépítést fontolgat idén

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) tagvállalatai javulásra számítanak üzleti helyzetük tekintetében, és nem számítanak a... Teljes cikk

Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált tavaly a SPAR

A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk

Jön a hatnapos munkahét, de csak a felsővezetőknek

A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk