kapubanner for mobile
Megjelent: 10 éve

A siker záloga a hozzáállásban van

Manapság nem elég, hogy egy piacképes termékünk legyen, a siker nagyban múlik a hozzáálláson is! A gazdasági világ sebessége, kínálati bősége nem enged meg dilettáns megközelítést, sőt, kifejezetten professzionális hozzáállást kíván meg azoktól, akik mérhető szeletet akarnak kihasítani maguknak a piaci keresletből.

Bár valószínű nem is gondolnánk, de nem a fogyasztók veszik először észre a dilettáns hozzáállást, hanem maguk azok, akik csinálják. Mégpedig azért, mert nem lesz a munkájukban semmi megelégedés, semmi, ami büszkeséget okozhat nekik. Aki már átélte tudja, hogy ha a munka eredménye nem okoz semmi megelégedést, semmit, ami büszkeségre adhat okot, akkor bizony hamar jön a kiégés, a monotónia és csak nyűgnek fogjuk érezni a munkánkat.

A titok a standardokban és a képzettségben van. Bármi is legyen az a munka, ki kell alakítani a standardokat, ami szerint folyamatosan magas minőségben és mennyiségben lehet végezni a munkát és ki kell képezni minden munkatársat, hogy „becsukott szemmel” tudják mi a dolguk, és hogyan kell azt csinálniuk.

Egy jó vezető tudja, hogy nem működik a „mélyvízbe dobás”. Az új munkatársakat képezni kell, betanítani a munkakörükre, amíg nem tudja magabiztosan végezni a munkáját. Csak ezt követően szabad teljes felelősséget adni neki.

Minden munkakörre lemodellezhető, mit is jelent ez pontosan, legyen az gépkezelés, ügyfélszolgálati munka, értékesítői feladat, osztályvezetői beosztás, vagy akár ügyvezetői munkakör. Ha valaki nem tudja kapásból elmondani, felsorolni, hogy mi az ő munkakörének a célja, a feladati, eszközei, azt, hogy hogyan kell végezni ezeket a feladatokat, valamint mi az elvárt termék (eredmény), és akár azt, hogy hogyan lehet mérni a munkájának az eredményét, akkor még komoly tartalékok lehetnek az ő kapacitásában!

Alakítson ki önmagában és munkatársaiban professzionális hozzáállást és érje el csapata teljesítőképességének maximumát. A kompetencia fejleszthető, képzés és gyakorlás kérdése az egész.

Nagy Béla
Comline Budapest Kft.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Az X generációsok tudják: ha nem tanulsz, véged - avagy miért jó megtartani a középkorú munkavállalót?

Nincsenek könnyű helyzetben manapság az X generációs (jellemzően 1960 és 1979 között született) munkavállalók. Könnyen kerülhetnek... Teljes cikk

Az év eleje a felmondások ideje?

Az év elején történő felmondások aránya bár változó lehet, azonban sok cégnél ebben az időszakban, az év végi bónuszok kifizetését követően... Teljes cikk

Menni vagy maradni? Váltási dilemmák év elején

Hiába gondolkodik a munkavállalók közel fele munkahelyváltáson, Szemán Zoltán karrier-tanácsadó szerint ez inkább a vágyat fejezi ki, nem a... Teljes cikk