Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 4 éve

Integrált toborzás: már állásportálon is lehet szakmai kapcsolatokat építeni

Mostantól már állásportálon is lehet szakmai kapcsolatokat építeni; a Monster állásportál beépítette a BeKnown (TM)-t, a Facebook szakmai oldalát álláskeresőjébe. Így 34 ország álláskeresői állások millióit érhetik el, egyedülálló keresési technológia és szakmai kapcsolatépítés integrálásával.

A Monster bejelentette, hogy facebookos szakmai kapcsolatépítő alkalmazását, a BeKnownTM-t, a világ 34 országában - Európa-szerte, Észak-, Dél-Amerikában és Ausztráliában - működő Monster oldalakba integrálta.

Így az álláskeresők amellett, hogy továbbra is használhatják a Monster szemantikus keresőtechnológiáját a megfelelő állás megtalálására, mostantól azonnal láthatják, mely facebookos vagy beKnownos ismerőseik állnak kapcsolatban a megcélzott munkaadókkal. Az oldalak integrációja a munkaadók közösségi toborzási potenciálját is megnöveli. Így ugyanis állásajánlataik a facebook 901 milliós felhasználói bázisán folyamatosan növekvő karriertudatos közösséghez is eljutnak.

"Havonta több mint 100 millióan látogatnak a Monsterre, ahol állások milliói között kereshetnek világszerte és ehhez világszínvonalú szemantikus keresőtechnológiánkat használhatják" - mondta Sal Iannuzzi, a Monster Worldwide elnök-vezérigazgatója. "Most a Monster egyedülálló keresőtechnológiáját a BeKnownnal, facebookos szakmai kapcsolatépítő alkalmazásunkkal kombináljuk; mindez nagyszerű és ez idáig példa nélküli módja a munkaadók és az álláskeresők összekapcsolásának."

Ez a legújabb mérföldkő egyenes folytatása a Monster stratégiájának, melynek lényege: minden eszközt és módszert felhasználni az álláskeresők és a munkaadók összekapacsolására, minél szélesebb platformon - így a weben, mobilon, a közösségi médiában - a világ legfejlettebb technológiájának segítségével, hogy a megfelelő ember a megfelelő állásba kerüljön.

Miben segíti az álláskeresőket a Monsterbe integrált networking?

  • Több mint 300 ezer cégről tudhatják meg, hogy van-e ott ismerősük

  • Álláskeresés közben azonnal láthatják, hogy a kiszemelt cégeknél milyen kapcsolataik vannak

  • Pályázhatnak állásokra, és írhatnak a cégekkel kapcsolatban álló ismerőseiknek, akik segíthetik bejutásukat

  • Szakmai profilt hozhatnak létre, amellyel a Monsteren és a BeKnown app-on egyszerre építhetnek kapcsolatot

  • Beállíthatják, kik láthatják profiljukat és kik kapjanak meghívót facebookos ismerőseik közül

  • Használhatják a rendszert networkingre, miközben elkülöníthetik szakmai és privát kapcsolataikat olyan adatvédelmi beállítási lehetőségekkel, ami a világ vezető karrieroldalától elvárható

    Miben segíti a munkaadókat / cégeket a Monsterbe integrált networking?

  • Automatikusan több szakember érhető el a közösségi médiában, és munkatársaik ajánlásával több tehetséget szerezhetnek meg.

  • Javasolhatják saját munkavállalóiknak, csatlakozzanak a BeKnown-hoz és ezzel kiaknázhatják az ajánlásokban rejlő lehetőségeket

  • Rátalálhatnak a jelöltek publikus BeKnown / Monster-profiljára, így mindig aktuális információkat gyűjthetnek a pályázókról (háttérellenőrzés)

  • Pályázásra ösztönözheti azokat a szakembereket, akik a Facebook-on vagy a Monsteren elérhetőek

  • Facebook-oldalának rajongóiból potenciális munkavállalók válhatnak a BeKnown ingyenes Állás alkalmazásának Timeline-ba építésével.

  • Bemutathatják munkaadói márkájukat a BeKnown céges profillal, így az álláskeresők többet tudhatnak meg a cégről, elkötelezettebbé tehetőek

    "Amikor 2011 júniusában elindítottuk a BeKnown-t, célunk az volt, hogy a Monster álláspiaci szaktudásának felhasználásával a világ legnagyobb közösségi oldalán lehetőséget nyissunk szakmai kapcsolatépítésre" - mondta Matthew Mund, a Monster termékfejlesztéséért felelős alelnöke. "Az elmúlt több mint 10 hónap alatt tovább bővítettük a BeKnown-on elérhető eszközöket és funkciókat mind az álláskeresők, mind a munkaadók számára. A Monster piaci erejével a BeKnown növekedésre van ítélve."
  • Follow hrportal_hu on Twitter

    A legjobb munkaerőt vesztik el a cégek, ha nem figyelnek az ügyfélélményre

    A munkaerőpiac változásai új kihívások elé állították a cégeket. Mára elvárássá vált, hogy az állásokra jelentkező potenciális munkavállalók a teljes felvételi folyamatot pozitív élményként éljék meg. A Profession HR konferencián neves hazai szakértők mellett Dan Martin, a Broadbean Technology UK ügyvezető igazgatója mutatta be munkaerő-piaci trendekre adott legújabb válaszokat.tovább..

    További cikkek
    250 új munkahelyet hoz létre egy amerikai vállalat

    Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a kormány kedden a Procter & Gamble (P&G) vállalattal, a dokumentumot a kormány képviseletében... Teljes cikk

    26 éves nő lett egy repülőgép kapitánya

    A 26 éves Kate McWilliamsetet pilótából kapitánnyá nevezte ki az easyJet - áll a közleményben. Teljes cikk

    Hogy néz ki a jövő munkaerőpiaca?

    Informatikai szakemberekből és mérnökökből lesz a legnagyobb hiány itthon az elkövetkező 5-10 évben, ezért a pályaválasztás előtt állóknak... Teljes cikk

    Rolek Ferenc: Szükség lenne külföldi vendégmunkásokra is

    Általánossá vált a munkaerőhiány mind iparági szinten, mind területileg, míg régebben csak egyes ágazatokat, vagy a nyugati határszélt sújtotta -... Teljes cikk

    Kevés munkanélküli, sok foglalkoztatott

    Június-augusztusban tovább csökkent a munkanélküliek száma, 77 ezerrel volt kevesebb, mint egy évvel korábban, a munkanélküliségi ráta egy év... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár

    A kapcsolatépítés munka, még ha közben jól is szórakozunk

    A sikerhez tudáson, tehetségen és szerencsén kívül kapcsolatok is kellenek. Hazánkban most kezd elterjedni a kapcsolatépítő partikon való...