A kereskedelmi posztokra jelentkezőktől precíz munkavégzést és határozottságot várnak, az informatikai állásoknál a jó szervezőképesség és a kreativitás, a gazdasági posztoknál a teherbíróképesség és az elemzőkészség jelent előnyt írja a Világgazdaság.
A telefonos ügyfélszolgálat kihívásait csak bizonyos személyiségjegyekkel rendelkező emberek viselik jól. Ez derül ki a Humánmanufaktúra Emberi Erőforrás Tanácsadó Iroda cikksorozatának utolsó részéből, amely a megfelelőség és beválás témakörével foglalkozik.
Az UniSpace program keretében három minisztérium - a Külgazdasági és Külügyminisztérium, a Kulturális és Innovációs Minisztérium és a... Teljes cikk
Nem minősítette munkaviszonnyá a platformalapú, egyéni vállalkozóként végzett ételfutárkodást a Kúria egy a közvéleményt is foglalkoztató... Teljes cikk
A hungarikumnak is besorolt hazai védőnői rendszer szervezeti és finanszírozási anomáliákkal küzdött a korábbi években. Idén nyáron... Teljes cikk
Az ALDI ismét emeli a béreket valamennyi munkakörben. 2024. január 1-jétől a cég munkatársai az értékesítés és a logisztika területén, valamint... Teljes cikk
Az IT iparág hatalmas lendületet vett az elmúlt években, és az informatikai szakemberekre még mindig nagy a kereslet, a mesterséges intelligencia, a... Teljes cikk