Add a személyiséged a cégmárkához!
Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni. Használjuk ki a trendet, engedjünk teret a dolgozók és vezetők magánkezdeményezéseinek, és zsebeljük be az emiatt járó bónuszpontokat a munkáltatói márkánk részére!
Éppen ezért fordítva jól működik a dolog: ha a vezető személyisége szimpatikus, felelős, úgy akaratlanul is épülhet, fejlődhet a munkáltatói márka. Egy cég életében pedig a legkézenfekvőbb, hogy egyszerűen hagyjuk a vezetőket kibontakozni. (Ehhez nyilván feltételezzük, hogy olyan vezetőket alkalmazunk, akik illeszkednek a céges kultúrába, olyan emberek, akikhez hasonlóakat szeretnénk magunk között tudni mentalitásban, intellektusban, munkabírásban!)
Meglovagolva a kivételesen jó ügyekből váló trendeket, engedjünk teret a személyes kezdeményezéseknek!
1. Hordjunk színest, álljunk ki a tettek és teljesítmény értékelése mellett!
Közeledik a Pride szombat, amely idén is azt jelenti, színes ruhákba bújva, hatszínű zászlót lengetve lehetőségünk nyílik a tettek és teljesítmény alapján történő megítélés mellett kiállni - ezzel pedig elengedve az olyan lényegtelen külsőségek szerinti ítéletalkotást, mint a nem, a bőrszín vagy a szexuális identitás. Ha a vezetők és a dolgozók között akadnak, akik szívvel-lélekkel kiállnak az ügy mellett, legyünk rájuk büszkék!
2. Védjük a fókákat, teknősöket, jegesmedvéket és a többieket!
Klímaváltozás helyett időszerű lassan klímakatasztrófáról beszélni - ehhez mérten lassan átlép a társadalmunk is az üres méltatlankodás és értetlen pislogás állapotából a tettek mezejére. Ezt mutatja a műanyagmentes július kihívás is, amely futótűzként terjed a közösségi médiában. Jó ügy, jó üzenet, és nincs az a cég, amely ne tehetné ki büszkén az ablakába: vezetői és dolgozói élen járnak a környezettudatosságban!
3. A nyár a sportkihívások időszaka, ismerjük el a kollégák teljesítményét!
Lássuk be, legyen szó maratonfutásról, extrém sportversenyekről vagy tóátúszásról, a sportteljesítmények mind lenyűgözőek, sokat elárulnak az egyénekről, kitartásukról, célorientáltságukról. Ezek mind olyan tulajdonságok, amelyek fontosak a munka szempontjából is, így ha a vezetőink vagy dolgozóink örömmel áldoznak időt és energiát a saját fizikumuk fejlesztésére, motiváljuk őket!
Ha láttatjuk, hogy jó ügyért, erős értékek mentén, aktívan cselekvők a vállalatnál dolgozók, nagyban erősítjük a munkáltatói márkát. Ez nekünk nem kerül semmibe, viszont a vezetőknek és dolgozóknak jó megerősítés, erős motivációt jelenthet, hogy tiszteletben tartjuk a személyes preferenciáikat, érdemeiket.
Szabó Virág
Hive Creative Kft.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Hogy gondolkodik a Z generáció, miként áll a munkához, hogyan és mennyire könnyen beilleszthető? Mennyire éri meg gyakornokokat foglalkoztatni? Miért... Teljes cikk
Első alkalommal kerül kiosztásra a Boldog Munkahely Díj, amelyet a Digital Média Hungary támogatásával működő HR és cégvezetési projekt, a Human... Teljes cikk
Bár a magyarok többsége szerint fontos lenne a mentális egészséggel többet foglalkozni, hazánkban nem kap elég figyelmet a téma. Mekkora szerepet... Teljes cikk
- Határfelületi vezetők az iparban és kereskedelemben 3 hete
- Nem a vezető neme a lényeg - Aurelia Luca, Skanska 3 hete
- Hogyan hangoljunk össze embereket különböző kultúrákból vállalati közegben? 3 hete
- Rosszul jár, aki ilyen cégben dolgozik gazdasági válság idején 1 hónapja
- Hogyan építsük a vállalati kultúrát hibrid munkavégzés esetén? 3 hónapja
- Hogyan zajlik egy globális szervezeti kultúra átalakítása cégegyesülést követően? - válaszol Lőrinczi Máté, a Danfoss Industrial globális HR vezetője 3 hónapja
- Új fogalom a HR-ben: a határfelületi vezetők 3 hónapja
- Így zajlik a szervezeti evolúció a szemünk előtt 3 hónapja
- Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást 4 hónapja
- Top Employers Hungary 2024: ők most Magyarország 10 legjobb munkáltatója az alkalmazottak véleménye alapján 4 hónapja
- Az MSZP a közművelődési dolgozók béremelését javasolja 4 hónapja