kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

A beléptetés, a fizikai biztonság és a munkaidő-nyilvántartás integrált megoldása

Egy munkahelyen a dolgozók, a külső munkavállalók és vendégek jogosultságainak, mozgásának nyomon követése jelenti az alapvető biztonsági ellenőrzést. A biztonsági és beléptetőrendszer sok helyen a HR munkáját is segíti, szinte automatizálja azt a kapcsolódó munkaidő-nyilvántartással. Utóbbihoz a SEAWING nem csak speciális programot, hanem a beléptetőrendszer részeként működő egyedi kezelőterminálokat is szállít.

A cégek, irodák biztonságának garantálása és törvényi előírásoknak való megfelelés fizikai és adatvédelmi szempontból is egyre komolyabb kihívást jelent. A székesfehérvári központú SEAWING 25 éves piaci tapasztalattal kínál integrált megoldásokat, melyek a beléptetőrendszert és a fizikai biztonsági eszközöket is tartalmazza.

A cégek egyre inkább törekszenek arra, hogy egy rendszeren belül kezelhessék egy adott iroda vagy épületegyüttes védelmét és a munkahelyi elszámolást, HR-munkát érintő adatokat. Ezek a feladatok megfelelő technológiai háttérrel logikus rendszerben, gazdaságosan is összekapcsolhatóak - mondja Filkorn József, a SEAWING biztonságtechnikai szakértője. A cég ezért fejlesztette tovább integrált rendszerét, a SIS-t (SEAWING Integrated Solution), hogy az irodaházak és a számos telephellyel rendelkező nagyobb cégek számára egyszerűbb legyen a napi adminisztrációt.

Az utóbbi évek biztonságtechnikai fejlesztései az irodai beléptetést is forradalmasították, nem csupán azért, mert a nehézkes, papíralapú regisztrációt felváltották a központi HR-rendszerek: az IP-alapú biztonságtechnikai szolgáltatások olyan, helyszíntől függetlenül is elérhető csomagokként működnek, melyekben egy-egy nagyobb terület belépési adatai mellett a dolgozók HR-szempontból fontos “története” egyetlen felületen kezelhető. Ezzel a korábbi nyilvántartó rendszerek legnagyobb hibáit tudják kiküszöbölni: nincs szükség az egymástól távoli pontokon dolgozó HR-esek, bérszámfejtők, területi vezetők, alvállalkozók és a beosztottak folyamatos egyeztetésére, az adatokat nem szükséges átvezetni, ezzel egyik felet sem érheti anyagi hátrány.

A trendek abba az irányba mutatnak, hogy a hagyományos beléptetőeszközöket, mint például kártyákat, órákat hamarosan akár a dolgozók telefonja is kiválthatja - ezt a mobiltelefonokban elérhető NFC-technológia biztosítaná. Azért, hogy a rugalmas rendszerek biztonságosak maradhassanak, a SEAWING folyamatos, házon belüli fejlesztéseket végez. A biztonságtechnikai szakértő szerint az iroda fizikai védelme mindig is elsődleges marad, hiszen a tárgyak mellett értékes adatokat is őrizni kell. A különböző jogosultsági szinteken való belépést egy integrált rendszer jól elkülönítve tudja kezelni, a kamerarendszerrel összekapcsolva pedig azonnali beavatkozást tesz lehetővé.

A megrendelők körében a letisztult formavilágú SEAWING gyorskapuk, forgóvillák mellett az egyedi tervezésű zárak és kilincsek a legnépszerűbbek. A Zirci Apátságban például az épület eredeti stílusát figyelembe véve született meg a korszerű, de mégis patinás beléptetőrendszer, a Telekom vagy a Kereskedelmi és Hitelbank irodáházának esetében pedig a kortárs irodaépítészet trendjeihez illeszkedő modern, letisztult formavilágú rendszert hoztak létre. A cég olyan többfunkciós telephelyek számára is fejleszt komplex rendszereket, ahol az irodadesign szempontjai mellett a napi szállítmányozási és logisztikai feladatoknak is meg kell felelni - ezért választotta a SEAWING rendszerét többek között a Porsche Hungária és az ELMŰ is.


A SEAWING célja, hogy hosszú távon is gazdaságosan fenntartható rendszereket fejlesszen, ennek érdekében teljeskörű felmérést végeznek a megbízó helyszínen, a beépítést követően pedig folyamatos kapcsolatban vannak partnereikkel a továbbképzéseken, időszakos auditokon és helpdesk-szolgáltatásukon keresztül.

A SEAWING állandó megrendelői között kis-és középvállalatok, multinacionális cégek, raktárak, nagyméretű üzemek, arénák, wellness-központok, patinás szállodák is megtalálhatóak, egyes partnereik több mint egy évtizede használják a cég rendszereit.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új cégcsoportos modellek. Cégközösségekben a biztonság!

Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. Teljes cikk

Kihirdették az idei BeneFit PRIZE 2025 – for Happy Employees pályázat győzteseit a Budavári Lovardában

Idén negyedik alkalommal adták át a BeneFit PRIZE 2025 díjakat. A gálával egybekötött díjátadóra november 13-án, a Budavári Palota Lovarda... Teljes cikk

Emelkedik a 2026-os EU Kék Kártya bérminimum – mit jelent ez a munkáltatóknak?

2026-ban változik a Kék Kártyás munkavállalók bérminimuma – a jogszabály már megjelent, a felkészülés most kezdődik. Cziczárdi Györgyi, az... Teljes cikk