Megjelent: 6 éve

A Budai Egészségközpont weboldala a Sitecore Experience Award 2014 kategóriagyőztese

A kelet-európai régióban a Budai Egészségközpont weboldala nyerte meg a Sitecore által minden évben meghirdetett „Experience Award” elnevezésű verseny egészségügy kategóriájának fődíját.

A Budai Egészségközpont weboldala a Sitecore Experience Award 2014 kategóriagyőztese

A Sitecore a világ egyik vezető tartalomkezelő rendszere, amelyet globálisan több ezer vállalat használ, köztük olyan világmárkák, mint a Metro, a L'Oréal, a Canon, a Bayer, a Lenovo vagy az AVIVA. Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és kommunikációs igazgatója mondja el, hogy minek köszönhető a siker és miért tarja fontosnak az intézmény az online fejlesztéseket.

Mit kell tudni az „Experience Award” elnevezésű versenyről?

A megmérettetés nemzetközi szintű, nyerteseit régiónként több kategóriában hirdetik ki. Az elbírálás során számos szempontot tartanak szem előtt, mint például, hogy mennyire impozáns az adott portál, milyen a felhasználói élménye, milyen mértékben járult hozzá a weboldal a valós üzleti eredmények generálásához, valamint, hogy milyen mértékben sikerült megvalósítani a közösségi médiával történő integrációt.

Milyen visszajelzést kaptak a verseny során?

A Sitecore-tól kapott visszajelzés nagyon elismerő számunkra. Az értékelés szerint intézményünk a maga területén digitális úttörőnek számít Magyarországon. Az újításnak köszönhetően egy olyan modern, egyszerűen használható honlapot hoztunk létre, amelyen a felhasználók könnyen hozzáférhetnek az őket érdeklő információhoz, valamint a magas fokú személyre szabhatóságnak köszönhetően a honlap vállalatunk marketing terveit is szolgálja. A Sitecore szerint az új portál, a letisztult design, a mobil eszközökre optimalizált megjelenés és a tartalom-marketing mind hozzájárultak ahhoz, hogy intézményünk a piacon vezető egészségügyi intézménnyé nőhesse ki magát.

Ön mit gondol erről?

Fontos számunkra, hogy már megjelenésünkkel is biztosítsuk a kompromisszum nélküli minőségi szolgáltatást pácienseink számára. A letisztult és könnyen átlátható, a Budai Egészségközpont színeiben megjelenő holnapstruktúránk segíti partnereinket a tájékozódásban, lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra, és áttekinthetővé teszi szolgáltatásainkat.

Miért volt szükség a váltásra?

A régi rendszerrel elértük lehetőségeink korlátait. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően azonban ma már a miénk az egyik leglátogatottabb magyar egészségügyi szolgáltató portál. Terjedelmileg is élen járunk: weboldalunkon nemcsak szolgáltatásainkról, hanem a leggyakoribb betegségekről, tünetekről, azok kezelési lehetőségeiről is sok hasznos tartalmat találnak látogatóink. Ezért gondoltuk úgy, hogy ezt a rengeteg – és folyamatosan bővülő - információt a jövőben még átláthatóbb és közérthetőbb formában szeretnénk tálalni az érdeklődőknek. Fontos érv volt a váltás mellett az is, hogy technikailag és vizuálisan egyaránt alkalmazkodnunk kellett a megváltozott felhasználói igényekhez. Ezért az új megjelenés erőteljesebben épít a vizuális elemekre, és jobban használható az egyre inkább teret hódító mobil eszközökön is. Végül, de nem utolsó sorban a webes megújulás egyben az arculatváltási folyamat egyik utolsó állomása volt.

Milyen szempontokat tartottak szem előtt?

Hivatásunk és kötelességünk, hogy pácienseinket a lehető legjobb ellátásban részesítsük, és úgy gondoljuk, hogy ez a kommunikációra is érvényes. Azt szerettük volna, hogy a weboldalunk tükrözze intézményünk szakmai színvonalát, valamint ügyfeleink felé tanúsított elhivatottságunkat. Ahogy a szoláltatásainkban, úgy a honlap kialakításánál is arra törekedtünk, hogy pácienseink tökéletes minőséget kapjanak.

Miért tarja fontosnak az online fejlesztéseket?
Kiemelten fontosnak tartjuk az online kommunikációt, amelynek egyik pillére az intézetünk színvonalát hűen tükröző, a látogatók informálását segítő, professzionális honlap. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden szinten folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, és ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Ezért a honlap megújításával egy időben új, a magánegészségügyi piacon a sokoldalúságában egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítettük szolgáltatásainkat, amelyet a vállalati partnerek és a magánpáciensek is ingyenesen vehetnek igénybe. Segítségével az ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket vagy akár bejelentkezhetnek rendelésekre, emellett pedig bármikor ellenőrizhetik időpontfoglalásaikat és számláikat is. Cél, hogy a folyamatos fejlesztésekkel még magasabb szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, kényelmesebbé, gyorsabbá és elérhetőbbé tegyük számukra a szolgáltatásainkat.

A Budai Egészségközpont weboldalamár korábban is díjat nyert az „Év honlapja” választáson 2008-ban és 2013-ban, egészségügy kategóriában.
www.bhc.hu
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.03.302 Napos Agilis Képzés HR szakembereknek, élő videokonferenciás A képzés elsősorban toborzással, talent managementtel és képzéssel foglalkozó, agilis átalakulást segítő HR szakembereknek szól, akik szeretnék megérteni, mi az üzleti és IT területek elvárása az agilis transzformáció során. Bemutatjuk, hogyan tudnának hatékony támogatói és partnerei lenni az agilis átalakulásban részt vevő csapatoknak, és hogyan tudják megtalálni a szervezethez leginkább illő, megfelelő kompetenciákkal bíró agilis jelölteket. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
  • 2021.04.23Szervezetfejlesztő (OD) Tanácsadó képzés Egyesítettük a Sämling Solution, a FranklinCovey és vendégelőadóink tudását és tapasztalatát, hogy a résztvevők „soft” és „hard” típusú fejlesztések koordinálására és támogatása is képesek legyenek. Mindazoknak akik Belső munkatársként vagy Külső tanácsadóként vezetnek vagy támogatnak szervezetfejlesztési folyamatokat. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A szervezeti kultúra, amely túléli a vezetőket

Az Ecolab már akkor készen állt a pandémiára, mikor még sejtelmük sem volt a COVID-ról. Teljes cikk

Munkavégzés és motiváció

Érdemes feltennünk a kérdést, hogy a puszta megélhetésen kívül mi az, ami motivál bennünket munkavégzésünk során? Ha sikerül megtalálnunk a... Teljes cikk

Játék és csapatépítés online - nagy sikert aratott a Flinkit

A virtuális céges rendezvények egyik slágerévé vált tavaly év végén az online csapatépítést izgalmas játékkal ötvöző Flinkit. A cég most egy... Teljes cikk