A Budai Egészségközpont weboldala a Sitecore Experience Award 2014 kategóriagyőztese
A kelet-európai régióban a Budai Egészségközpont weboldala nyerte meg a Sitecore által minden évben meghirdetett „Experience Award” elnevezésű verseny egészségügy kategóriájának fődíját.
A Sitecore a világ egyik vezető tartalomkezelő rendszere, amelyet globálisan több ezer vállalat használ, köztük olyan világmárkák, mint a Metro, a L'Oréal, a Canon, a Bayer, a Lenovo vagy az AVIVA. Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és kommunikációs igazgatója mondja el, hogy minek köszönhető a siker és miért tarja fontosnak az intézmény az online fejlesztéseket.
Mit kell tudni az „Experience Award” elnevezésű versenyről?
A megmérettetés nemzetközi szintű, nyerteseit régiónként több kategóriában hirdetik ki. Az elbírálás során számos szempontot tartanak szem előtt, mint például, hogy mennyire impozáns az adott portál, milyen a felhasználói élménye, milyen mértékben járult hozzá a weboldal a valós üzleti eredmények generálásához, valamint, hogy milyen mértékben sikerült megvalósítani a közösségi médiával történő integrációt.
Milyen visszajelzést kaptak a verseny során?
A Sitecore-tól kapott visszajelzés nagyon elismerő számunkra. Az értékelés szerint intézményünk a maga területén digitális úttörőnek számít Magyarországon. Az újításnak köszönhetően egy olyan modern, egyszerűen használható honlapot hoztunk létre, amelyen a felhasználók könnyen hozzáférhetnek az őket érdeklő információhoz, valamint a magas fokú személyre szabhatóságnak köszönhetően a honlap vállalatunk marketing terveit is szolgálja. A Sitecore szerint az új portál, a letisztult design, a mobil eszközökre optimalizált megjelenés és a tartalom-marketing mind hozzájárultak ahhoz, hogy intézményünk a piacon vezető egészségügyi intézménnyé nőhesse ki magát.
Ön mit gondol erről?
Fontos számunkra, hogy már megjelenésünkkel is biztosítsuk a kompromisszum nélküli minőségi szolgáltatást pácienseink számára. A letisztult és könnyen átlátható, a Budai Egészségközpont színeiben megjelenő holnapstruktúránk segíti partnereinket a tájékozódásban, lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra, és áttekinthetővé teszi szolgáltatásainkat.
Miért volt szükség a váltásra?
A régi rendszerrel elértük lehetőségeink korlátait. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően azonban ma már a miénk az egyik leglátogatottabb magyar egészségügyi szolgáltató portál. Terjedelmileg is élen járunk: weboldalunkon nemcsak szolgáltatásainkról, hanem a leggyakoribb betegségekről, tünetekről, azok kezelési lehetőségeiről is sok hasznos tartalmat találnak látogatóink. Ezért gondoltuk úgy, hogy ezt a rengeteg – és folyamatosan bővülő - információt a jövőben még átláthatóbb és közérthetőbb formában szeretnénk tálalni az érdeklődőknek. Fontos érv volt a váltás mellett az is, hogy technikailag és vizuálisan egyaránt alkalmazkodnunk kellett a megváltozott felhasználói igényekhez. Ezért az új megjelenés erőteljesebben épít a vizuális elemekre, és jobban használható az egyre inkább teret hódító mobil eszközökön is. Végül, de nem utolsó sorban a webes megújulás egyben az arculatváltási folyamat egyik utolsó állomása volt.
Milyen szempontokat tartottak szem előtt?
Hivatásunk és kötelességünk, hogy pácienseinket a lehető legjobb ellátásban részesítsük, és úgy gondoljuk, hogy ez a kommunikációra is érvényes. Azt szerettük volna, hogy a weboldalunk tükrözze intézményünk szakmai színvonalát, valamint ügyfeleink felé tanúsított elhivatottságunkat. Ahogy a szoláltatásainkban, úgy a honlap kialakításánál is arra törekedtünk, hogy pácienseink tökéletes minőséget kapjanak.
Miért tarja fontosnak az online fejlesztéseket?
Kiemelten fontosnak tartjuk az online kommunikációt, amelynek egyik pillére az intézetünk színvonalát hűen tükröző, a látogatók informálását segítő, professzionális honlap. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden szinten folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, és ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Ezért a honlap megújításával egy időben új, a magánegészségügyi piacon a sokoldalúságában egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítettük szolgáltatásainkat, amelyet a vállalati partnerek és a magánpáciensek is ingyenesen vehetnek igénybe. Segítségével az ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket vagy akár bejelentkezhetnek rendelésekre, emellett pedig bármikor ellenőrizhetik időpontfoglalásaikat és számláikat is. Cél, hogy a folyamatos fejlesztésekkel még magasabb szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, kényelmesebbé, gyorsabbá és elérhetőbbé tegyük számukra a szolgáltatásainkat.
A Budai Egészségközpont weboldalamár korábban is díjat nyert az „Év honlapja” választáson 2008-ban és 2013-ban, egészségügy kategóriában.
www.bhc.hu
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk
Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk
- A kultúra és nem a politika határozza meg, hogy a dolgozók beszélnek-e a mentális problémáikról 1 hónapja
- Így őrizhető meg a dolgozók mentális egészsége 2 hónapja
- 14 millió dolláros egészségügyi és wellness központot nyit dolgozóinak Alabamában a Hyundai 2 hónapja
- Mitől alakul ki és mit tehetünk a szemszárazság ellen? 2 hónapja
- Van megoldás az önbizalom-romboló kopaszság megszüntetésére! 2 hónapja
- Ezzel kell vigyáznia annak, aki irodai kávét iszik 3 hónapja
- 5 módszer, amivel az irodai napok is energikusabban telnek 3 hónapja
- Felmérés: egészségügyi előnyökkel is járhat a hibrid munkavégzés 3 hónapja
- A Covid utóhatásai - A fiatalok közel háromnegyedét érinti a szociális szorongás, a karrierjüket is befolyásolja 3 hónapja
- Több mentális egészségügyi támogatást várnak munkaadójuktól a férfiak 3 hónapja
- Egészséges étkezés mesterfokon: így változtass az életeden 4 hónapja