A Budai Egészségközpont weboldala a Sitecore Experience Award 2014 kategóriagyőztese
A kelet-európai régióban a Budai Egészségközpont weboldala nyerte meg a Sitecore által minden évben meghirdetett „Experience Award” elnevezésű verseny egészségügy kategóriájának fődíját.
A Sitecore a világ egyik vezető tartalomkezelő rendszere, amelyet globálisan több ezer vállalat használ, köztük olyan világmárkák, mint a Metro, a L'Oréal, a Canon, a Bayer, a Lenovo vagy az AVIVA. Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és kommunikációs igazgatója mondja el, hogy minek köszönhető a siker és miért tarja fontosnak az intézmény az online fejlesztéseket.
Mit kell tudni az „Experience Award” elnevezésű versenyről?
A megmérettetés nemzetközi szintű, nyerteseit régiónként több kategóriában hirdetik ki. Az elbírálás során számos szempontot tartanak szem előtt, mint például, hogy mennyire impozáns az adott portál, milyen a felhasználói élménye, milyen mértékben járult hozzá a weboldal a valós üzleti eredmények generálásához, valamint, hogy milyen mértékben sikerült megvalósítani a közösségi médiával történő integrációt.
Milyen visszajelzést kaptak a verseny során?
A Sitecore-tól kapott visszajelzés nagyon elismerő számunkra. Az értékelés szerint intézményünk a maga területén digitális úttörőnek számít Magyarországon. Az újításnak köszönhetően egy olyan modern, egyszerűen használható honlapot hoztunk létre, amelyen a felhasználók könnyen hozzáférhetnek az őket érdeklő információhoz, valamint a magas fokú személyre szabhatóságnak köszönhetően a honlap vállalatunk marketing terveit is szolgálja. A Sitecore szerint az új portál, a letisztult design, a mobil eszközökre optimalizált megjelenés és a tartalom-marketing mind hozzájárultak ahhoz, hogy intézményünk a piacon vezető egészségügyi intézménnyé nőhesse ki magát.
Ön mit gondol erről?
Fontos számunkra, hogy már megjelenésünkkel is biztosítsuk a kompromisszum nélküli minőségi szolgáltatást pácienseink számára. A letisztult és könnyen átlátható, a Budai Egészségközpont színeiben megjelenő holnapstruktúránk segíti partnereinket a tájékozódásban, lehetőséget biztosít az interaktív kommunikációra, és áttekinthetővé teszi szolgáltatásainkat.
Miért volt szükség a váltásra?
A régi rendszerrel elértük lehetőségeink korlátait. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően azonban ma már a miénk az egyik leglátogatottabb magyar egészségügyi szolgáltató portál. Terjedelmileg is élen járunk: weboldalunkon nemcsak szolgáltatásainkról, hanem a leggyakoribb betegségekről, tünetekről, azok kezelési lehetőségeiről is sok hasznos tartalmat találnak látogatóink. Ezért gondoltuk úgy, hogy ezt a rengeteg – és folyamatosan bővülő - információt a jövőben még átláthatóbb és közérthetőbb formában szeretnénk tálalni az érdeklődőknek. Fontos érv volt a váltás mellett az is, hogy technikailag és vizuálisan egyaránt alkalmazkodnunk kellett a megváltozott felhasználói igényekhez. Ezért az új megjelenés erőteljesebben épít a vizuális elemekre, és jobban használható az egyre inkább teret hódító mobil eszközökön is. Végül, de nem utolsó sorban a webes megújulás egyben az arculatváltási folyamat egyik utolsó állomása volt.
Milyen szempontokat tartottak szem előtt?
Hivatásunk és kötelességünk, hogy pácienseinket a lehető legjobb ellátásban részesítsük, és úgy gondoljuk, hogy ez a kommunikációra is érvényes. Azt szerettük volna, hogy a weboldalunk tükrözze intézményünk szakmai színvonalát, valamint ügyfeleink felé tanúsított elhivatottságunkat. Ahogy a szoláltatásainkban, úgy a honlap kialakításánál is arra törekedtünk, hogy pácienseink tökéletes minőséget kapjanak.
Miért tarja fontosnak az online fejlesztéseket?
Kiemelten fontosnak tartjuk az online kommunikációt, amelynek egyik pillére az intézetünk színvonalát hűen tükröző, a látogatók informálását segítő, professzionális honlap. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden szinten folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat, és ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Ezért a honlap megújításával egy időben új, a magánegészségügyi piacon a sokoldalúságában egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerrel bővítettük szolgáltatásainkat, amelyet a vállalati partnerek és a magánpáciensek is ingyenesen vehetnek igénybe. Segítségével az ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket vagy akár bejelentkezhetnek rendelésekre, emellett pedig bármikor ellenőrizhetik időpontfoglalásaikat és számláikat is. Cél, hogy a folyamatos fejlesztésekkel még magasabb szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, kényelmesebbé, gyorsabbá és elérhetőbbé tegyük számukra a szolgáltatásainkat.
A Budai Egészségközpont weboldalamár korábban is díjat nyert az „Év honlapja” választáson 2008-ban és 2013-ban, egészségügy kategóriában.
www.bhc.hu
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A vendéglátás és turizmus évek óta komoly munkaerő-piaci nehézségekkel küzd. Az elöregedő társadalom miatt általánosságban jellemző szűkülő... Teljes cikk
Egy olyan régióban, ahol a stabilitás stratégiai előnnyé vált, a bérszámfejtés már nem csupán háttérfunkció — hanem a bizalom alapja. Teljes cikk
AI, generációk, mentális egészség. Sok téma szorongatja a HR-t. Nagy az igény olyan külső szakértőkre, akik friss szemmel és rugalmas... Teljes cikk
- A vizelet negatív, a panasz mégsem múlik? Hólyagfájdalom-szindróma is lehet 1 hónapja
- Életéveket jelentő bérek - Egészségünk miatt sem mindegy, hogy hol dolgozunk 1 hónapja
- 6 praktikus tanács a pihentetőbb alvásért 1 hónapja
- Kutyák és allergiák: mi okozza és miként segíthetünk? 1 hónapja
- A mellrák pszichológiája – Hogyan lehet feldolgozni a diagnózist? 1 hónapja
- Kettős előítéletekkel szembesülnek a fogyatékossággal élő idősebb dolgozók 2 hónapja
- Ilyen a munka-magánélet egyensúly a gyerekek szerint 2 hónapja
- Miért sérülékeny a 40 felettiek mentális egészsége? 2 hónapja
- Extra szabadság, home office és kreatív HR-sek: ezt teszik a jóllétért a megbízható munkaadók 2 hónapja
- Munkahelyi wellbeing programok: nem csak a dolgozóknak hasznos 3 hónapja
- Szaunázás és illóolajok: a nyugalom, egyensúly és egészség záloga 3 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja