kapubanner for mobile
Megjelent: 17 éve

Access Management System, a költséghatékonyság jegyében

Hatalmas összegeket emésztenek fel olyan működési költségek, mint a gyakori toner cserék, papírrendelések vagy a magas faxolási költségek. Az Access Management System segít kontroll alatt tartani a nyomtatási költségeket.

A hatékony működés minden vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Az alkalmazottak munkájuk közben számos alkalommal nyomtatnak, faxolnak és másolnak nem gondolva a környezetterhelésre és a vállalkozás folyamatosan növekvő összegű számláira. Egy cég eredményeit könnyen negatívan befolyásolhatják a növekvő működési költségek részét képező, olyan jelentéktelennek tűnő költségek, mint a gyakori toner cserék, papír-rendelések vagy a magas faxolási költségek.

Nem is gondolnánk, hogy a használat korlátozásával, pontos szabályozásával mekkora összegek takaríthatók meg.
Bár a cégvezetés időről-időre napirendre tűzi a működési költségek konszolidációját, legtöbbször a figyelem fokozatos lazulásával lassan minden visszaáll a régi kerékvágásba.

Tökéletes megoldást jelent a helyzetre a Canon egyedülálló hozzáférés-kezelési rendszere, az Access Management System (AMS), amely segítségével a cég vezetése könnyedén kézben tarthatja a nyomtatási költségek kontrollját.

Vállalati nyomtatási stratégia kidolgozásával meghatározhatja, hogy a munkatársak közül, valamint a vállalat munkacsoportjaiban kik kaphatnak jogosultságot színes dokumentumok nyomtatására, másolására, kik férhetnek hozzá a faxolási funkciókhoz vagy továbbíthatnak dokumentumokat elektronikusan. A Canon AMS segítségével csökkenthetők a vállalkozás teljes nyomtatással összefüggő költségei, valamint központilag ellenőrizhetők és változtathatók az egyes funkciókhoz a hozzáférési jogosultságok.

 

Mi is az Access Management System?

 


Az Access Management System (AMS) egy hozzáférés-kezelési rendszer, amelynek segítségével a felhasználó hozzáférési profilokat hozhat létre az eszköz különböző funkcióihoz - például a színes nyomtatáshoz, fax funkcióhoz vagy beolvasáshoz - kapcsolódóan. A profilokhoz hozzárendelhetők egyes személyek, csoportok vagy részlegek, így a vállalat rugalmasan kezelheti a költségeket és a biztonsági kérdéseket.

 

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Milliárdos nyaralóból megszorítás: 60 főt küld el az MNB

A Magyar Nemzeti Bank új vezetése úgy döntött, bezárja a jegybank Balatonakarattyán lévő Oktatási- és Konferenciaközpontját, ez 60 ember... Teljes cikk

Fejleszt a BAT - 450 új munkahely létesül a Dél-Dunántúlon

Félidejéhez érkezett BAT Pécsi Dohánygyár Kft. (BAT PD) új gyártócsarnokának hatvanmilliárd forintos beruházásban zajló építése, amellyel a... Teljes cikk

Debrecenben új ipari park nyílt a kkv-k előtt – jön a második ütem is

A debreceni déli ipari övezetben elkészült a kis-és középvállalkozások parkja (kkv-park) első üteme, amelyet kétmilliárd forint kormányzati... Teljes cikk