Megjelent: 9 éve

Díjjal jutalmazták 2011 Zöld Irodáit

A 2011-es Zöld Iroda verseny során 22 szervezet 2700 alkalmazottal vett rész, és közel 41.000 m2 irodaterület zöldült. A háromtagú szakmai zsűri, három kategóriában hat díjat és négy különdíjat ítélt oda a legjobb eredményt elérő versenyzőknek. A díjakat az immár hagyományosan a budapesti Kinnarps Irodaházban megrendezett Zöld Iroda napon adták át 2011. június 23-án.

A díjakat a következő szervezetek érdemelték ki:

Nagyvállalat kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája a Tata Consultancy Services Ltd. Magyarországi Fióktelepe
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája a sanofi-aventis/Chinoin

    Kisvállalat kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája a Yokogawa Hungária Kft.
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája a Soldat Kft.

    Intézmény, non-profit kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája az Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája az Egészségügyi Intézmények Gazdasági Ellátó Szervezete

    A háromtagú zsűri különdíjjal jutalmazta az egy-egy területen kiemelkedően jól teljesítő versenyzőket:

  • Depónia Hulladékkezelő és Településtisztasági Kft. - A Zöld Iroda Nagykövete különdíj
  • Dreher Sörgyárak Zrt. - Zöld Ötletgyár különdíj
  • VELUX Magyarország Fertődi Építőkomponens Kft. - Együtt Zöldülés különdíj
  • WWF Világ Természeti Alap Magyarország Alapítvány - Zöldek Zöldje különdíj

    A zöldülésre vállalkozó irodáknak két és fél hónap állt rendelkezésükre (2011. februártól áprilisig), hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, zöld irodává válhassanak. A versenyzők számára a KÖVET Egyesület eszköztárat, módszert és szaktudást biztosított a javulási lehetőségek azonosításához és a fejlődés nyomon követéséhez, ötletek gyűjtéséhez és végrehajtásához.

    A legjobbakat szakmai zsűri választotta ki, amelynek tagjai a KÖVET Egyesület külsős Zöld Iroda szakértői csapata. Minden kategóriában két nyertest választottak ki. Az irodák, amelyek a legtöbbet tudtak változtatni a kiindulási állapothoz képest a verseny ideje alatt a "Legtöbbet zöldült iroda" díjban részesültek, amelyek pedig leginkább megfeleltek a KÖVET Zöld Iroda szempontrendszerének, a "Legzöldebb iroda" díjat kapták.

    Az idei kiállításon összesen 25 kiállító mutatkozott be a környezet- és emberbarát irodai működéshez kapcsolható termékével vagy szolgáltatásával. A látogatók szakmai előadásokat hallhattak, ahol többek között a hulladékkezelési lehetőségekkel, környezetbarát tisztítószerekkel, a Zöld Iroda jelenével és jövőjével, a nyomtatás optimalizálásával, illetve a zöldbeszerzés eszközével és módszertanával ismerkedhettek meg. Az érdeklődőknek lehetősége volt, angol nyelvű előadásokon is részt venni, melyek témái - az irodazöldítési trendek, és a zöldülés adta pénzspórolási lehetőségek voltak. Az kiállítás látogatói emellett színes programokon is részt vehettek, mint irodai masszázs, csontkovács, áramtermelés bringaerőmű megtekerésével, Fair Trade kávé, és rétes kóstolás, valamint részt vehettek egy nyereményjátékban is.
    • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
    • 2020.12.10Vezetői képzés - Emberek vezetése modul (C) A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye. Részletek Jegyek
    • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
    Follow hrportal_hu on Twitter