Megjelent: 10 éve

Díjjal jutalmazták 2011 Zöld Irodáit

A 2011-es Zöld Iroda verseny során 22 szervezet 2700 alkalmazottal vett rész, és közel 41.000 m2 irodaterület zöldült. A háromtagú szakmai zsűri, három kategóriában hat díjat és négy különdíjat ítélt oda a legjobb eredményt elérő versenyzőknek. A díjakat az immár hagyományosan a budapesti Kinnarps Irodaházban megrendezett Zöld Iroda napon adták át 2011. június 23-án.

A díjakat a következő szervezetek érdemelték ki:

Nagyvállalat kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája a Tata Consultancy Services Ltd. Magyarországi Fióktelepe
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája a sanofi-aventis/Chinoin

    Kisvállalat kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája a Yokogawa Hungária Kft.
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája a Soldat Kft.

    Intézmény, non-profit kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája az Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája az Egészségügyi Intézmények Gazdasági Ellátó Szervezete

    A háromtagú zsűri különdíjjal jutalmazta az egy-egy területen kiemelkedően jól teljesítő versenyzőket:

  • Depónia Hulladékkezelő és Településtisztasági Kft. - A Zöld Iroda Nagykövete különdíj
  • Dreher Sörgyárak Zrt. - Zöld Ötletgyár különdíj
  • VELUX Magyarország Fertődi Építőkomponens Kft. - Együtt Zöldülés különdíj
  • WWF Világ Természeti Alap Magyarország Alapítvány - Zöldek Zöldje különdíj

    A zöldülésre vállalkozó irodáknak két és fél hónap állt rendelkezésükre (2011. februártól áprilisig), hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, zöld irodává válhassanak. A versenyzők számára a KÖVET Egyesület eszköztárat, módszert és szaktudást biztosított a javulási lehetőségek azonosításához és a fejlődés nyomon követéséhez, ötletek gyűjtéséhez és végrehajtásához.

    A legjobbakat szakmai zsűri választotta ki, amelynek tagjai a KÖVET Egyesület külsős Zöld Iroda szakértői csapata. Minden kategóriában két nyertest választottak ki. Az irodák, amelyek a legtöbbet tudtak változtatni a kiindulási állapothoz képest a verseny ideje alatt a "Legtöbbet zöldült iroda" díjban részesültek, amelyek pedig leginkább megfeleltek a KÖVET Zöld Iroda szempontrendszerének, a "Legzöldebb iroda" díjat kapták.

    Az idei kiállításon összesen 25 kiállító mutatkozott be a környezet- és emberbarát irodai működéshez kapcsolható termékével vagy szolgáltatásával. A látogatók szakmai előadásokat hallhattak, ahol többek között a hulladékkezelési lehetőségekkel, környezetbarát tisztítószerekkel, a Zöld Iroda jelenével és jövőjével, a nyomtatás optimalizálásával, illetve a zöldbeszerzés eszközével és módszertanával ismerkedhettek meg. Az érdeklődőknek lehetősége volt, angol nyelvű előadásokon is részt venni, melyek témái - az irodazöldítési trendek, és a zöldülés adta pénzspórolási lehetőségek voltak. Az kiállítás látogatói emellett színes programokon is részt vehettek, mint irodai masszázs, csontkovács, áramtermelés bringaerőmű megtekerésével, Fair Trade kávé, és rétes kóstolás, valamint részt vehettek egy nyereményjátékban is.
    • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
    • 2021.09.23HR Basic Sajátítsd el évek helyett 12 napban az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! HR gondolkodás e-learning videókkal, esettanulmányokkal, testre szabva gyakorlatorientáltan. Részletek Jegyek
    • 2021.09.28Kötelező visszaélés-bejelentési rendszer bevezetése, alkalmazása Az EU 2019/1937 sz. irányelve új kötelezettséget ír elő. Visszaélés-bejelentési rendszert kell alkalmazni. Minden 50 fő feletti munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnak, továbbá a közszférában működő szervezetnek kötelező lesz visszaélés bejelentési rendszert kialakítania és működtetnie. Részletek Jegyek
    • 2021.10.05Tréning Kerekasztal 2021 Komoly kihívások érték és érik a szervezeteket az utóbbi időszakban. Először a járvány okozta sokk, a vele érkező gazdasági megtorpanás, a home office, hogy szinte minden átkerült a digitális térbe. A helyzet továbbra is konstans változásban van, így szükség van folyamatos, rugalmas alkalmazkodásra. A szervezetek VUCA-környezethez való illeszkedésére, a mostanában egyre inkább teret nyerő hibrid működés kialakítására. Mindehhez a képzéseknek, a tréningpiacnak is alkalmazkodnia kell. Ezért is ül össze újra, egy év kihagyás után a Tréning Kerekasztal Konferencia 2021. október 5-én, a New York Palotában. Részletek Jegyek
    Follow hrportal_hu on Twitter
    További cikkek
    DK: meg kell állítani a fizetések és a nyugdíjak elértéktelenedését!

    Dobrev Klára szerint be kell vezetni az európai minimálbért és minimálnyugdíjat. Teljes cikk

    Az EU-s polgárok 28 százaléka nem keres annyit, hogy egy hétre elutazhasson otthonról

    Magyarországon a szegénységi küszöb alatt élők több mint 72 százaléka nem tud elmenni nyaralni - derül ki az Európai Szakszervezeti Szövetség felmérésből. Teljes cikk

    Izer Norbert: a járvány miatt bővült az álláskeresőt alkalmazók adókedvezménye

    Izer Norbert elmondta, hogy megszűnik a másfél százalékos szakképzési hozzájárulás, és a vállalkozások által fizetendő szociális hozzájárulási adó is csökken. Teljes cikk