Megjelent: 10 éve

Díjjal jutalmazták 2011 Zöld Irodáit

A 2011-es Zöld Iroda verseny során 22 szervezet 2700 alkalmazottal vett rész, és közel 41.000 m2 irodaterület zöldült. A háromtagú szakmai zsűri, három kategóriában hat díjat és négy különdíjat ítélt oda a legjobb eredményt elérő versenyzőknek. A díjakat az immár hagyományosan a budapesti Kinnarps Irodaházban megrendezett Zöld Iroda napon adták át 2011. június 23-án.

A díjakat a következő szervezetek érdemelték ki:

Nagyvállalat kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája a Tata Consultancy Services Ltd. Magyarországi Fióktelepe
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája a sanofi-aventis/Chinoin

    Kisvállalat kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája a Yokogawa Hungária Kft.
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája a Soldat Kft.

    Intézmény, non-profit kategóriában:

  • 2011 Legzöldebb irodája az Újbuda Önkormányzata Polgármesteri Hivatal
  • 2011 Legtöbbet zöldült irodája az Egészségügyi Intézmények Gazdasági Ellátó Szervezete

    A háromtagú zsűri különdíjjal jutalmazta az egy-egy területen kiemelkedően jól teljesítő versenyzőket:

  • Depónia Hulladékkezelő és Településtisztasági Kft. - A Zöld Iroda Nagykövete különdíj
  • Dreher Sörgyárak Zrt. - Zöld Ötletgyár különdíj
  • VELUX Magyarország Fertődi Építőkomponens Kft. - Együtt Zöldülés különdíj
  • WWF Világ Természeti Alap Magyarország Alapítvány - Zöldek Zöldje különdíj

    A zöldülésre vállalkozó irodáknak két és fél hónap állt rendelkezésükre (2011. februártól áprilisig), hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, zöld irodává válhassanak. A versenyzők számára a KÖVET Egyesület eszköztárat, módszert és szaktudást biztosított a javulási lehetőségek azonosításához és a fejlődés nyomon követéséhez, ötletek gyűjtéséhez és végrehajtásához.

    A legjobbakat szakmai zsűri választotta ki, amelynek tagjai a KÖVET Egyesület külsős Zöld Iroda szakértői csapata. Minden kategóriában két nyertest választottak ki. Az irodák, amelyek a legtöbbet tudtak változtatni a kiindulási állapothoz képest a verseny ideje alatt a "Legtöbbet zöldült iroda" díjban részesültek, amelyek pedig leginkább megfeleltek a KÖVET Zöld Iroda szempontrendszerének, a "Legzöldebb iroda" díjat kapták.

    Az idei kiállításon összesen 25 kiállító mutatkozott be a környezet- és emberbarát irodai működéshez kapcsolható termékével vagy szolgáltatásával. A látogatók szakmai előadásokat hallhattak, ahol többek között a hulladékkezelési lehetőségekkel, környezetbarát tisztítószerekkel, a Zöld Iroda jelenével és jövőjével, a nyomtatás optimalizálásával, illetve a zöldbeszerzés eszközével és módszertanával ismerkedhettek meg. Az érdeklődőknek lehetősége volt, angol nyelvű előadásokon is részt venni, melyek témái - az irodazöldítési trendek, és a zöldülés adta pénzspórolási lehetőségek voltak. Az kiállítás látogatói emellett színes programokon is részt vehettek, mint irodai masszázs, csontkovács, áramtermelés bringaerőmű megtekerésével, Fair Trade kávé, és rétes kóstolás, valamint részt vehettek egy nyereményjátékban is.
    • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
    • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
    • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
    • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
    Follow hrportal_hu on Twitter
    További cikkek
    ITM: biztos megélhetésre számíthat, aki informatikusnak áll

    9 budapesti és 14 vidéki egyetemen szerezhetnek diplomát azok, akik iskolásként az informatika felé orientálódnának. Teljes cikk

    Kevesebb álláshirdetés, növekvő túljelentkezés jellemezte a tavalyi évet

    A mezőgazdaságot, az oktatást, a mérnöki munkaköröket szinte alig érintette a járvány, melynek a vendéglátás és az idegenforgalom a nagy vesztese. Teljes cikk