Megjelent: 14 éve

Fél ötkor semmi értelmesre ne számítson

Este tíz után vagyunk a legkreatívabbak, ilyenkor támadnak a legjobb ötletek - derült ki egy brit felmérésből. A szellemi mélypont 16:33 perckor van.

A Crowne Plaza nemzetközi szállodalánc megrendelésére végzett vizsgálatban 1426-an vettek részt - olvasható a The Daily Telegraph című brit lap honlapján.

A megkérdezettek 92 százaléka azt vallotta, hogy ebéd után nem igazán támadnak jó gondolataik, a szellemi mélypont pedig 16:33 perckor van. Ezzel szemben az ihlet este tíz után, egészen pontosan 22 óra 04 perckor szállja meg az embereket. A válaszadóknak egyébként a negyede késő éjszakáig ébren marad, amikor valamilyen problémát meg akar oldani.

A felmérés szerint az emberek jó része, ha egyetlen árva ötlete sincs, zuhanyozni megy, legalábbis ilyen értelemben nyilatkozott a megkérdezettek 44 százaléka. Ám hiába a zuhany inspiráló hatása, a válaszadók 58 százaléka elfelejti zseniális ötleteit, amennyiben nem veti azokat azonmód papírra. Megjegyzendő, hogy a szebbik nem képviselői jobban képesek észben tartani ihletett gondolataikat, mint a férfiak.
  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
  • 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek