kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Januártól új struktúrában működik a Telenor kereskedelmi részlege

Január 1-jétől Sigvart Voss Eriksen, a Telenor Magyarország eddigi kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a Telenor Csoport thai leányvállalatánál, a Dtac-nál folytatja pályafutását és ezzel a váltással a Telenor hazai kereskedelmi szervezete is új struktúrában működik.

Januártól az értékesítési és marketing feladatokat három szervezeti egység: az Ügyfélkapcsolatok, a Digitális szolgáltatások és a Marketing divízió látja el. Ez utóbbit a Telenor Csoporttól érkező Mike Michel marketing vezérigazgató-helyettes irányítja, míg a másik két divízió élére már korábban is a vállalatot erősítő szakemberek, Fejes Zoltán és Takács Zoltán kerültek. Az új struktúra jelzi, hogy a Telenor a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektet az ügyfelek jobb, hatékonyabb kiszolgálására és újabb innovatív szolgáltatások piaci bevezetésére.

A Marketing divízió új vezetője, Mike Michel (43) több mint hat éve dolgozik a Telenor Csoportnál. Korábban több nemzetközi mobilszolgáltatónál szerzett szakmai és vezetői tapasztalatot, majd 2006-tól a Telenor Szerbia értékesítési igazgatójaként, 2009-től pedig a Telenor Montenegró kereskedelmi vezérigazgató-helyetteseként folytatta karrierjét. 2012-től a Csoport márkamenedzsmentért felelős alelnöki posztját töltötte be. A vezetésével megalakuló Marketing divízió a korábbi Lakossági marketing, Vállalati értékesítés és marketing, valamint a Marketingkommunikációs igazgatóság és a CRM projektmenedzsment területeit fogja össze.

Az új Ügyfélkapcsolatok divízióhoz a korábbi Lakossági értékesítési és Ügyfélszolgálati Igazgatóságok tartoznak. A divíziót januártól vezérigazgató-helyettesként Fejes Zoltán (39) vezeti. A szakember 2010 novemberében lakossági értékesítési igazgatóként csatlakozott a vállalathoz, ezt megelőzően más mobilszolgáltatóknál szerzett több mint 16 éves széleskörű szakmai tapasztalatot különböző vezetői pozíciókban. Az elmúlt években többek között a Telenor teljes üzlethálózatának átfogó átalakításáért és a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás megteremtéséért felel és vezetése alatt szinte az összes lakossági piaci szegmensben növekedett a Telenor piaci részesedése.

A szintén újonnan létrehozott Digitális szolgáltatások divíziót Takács Zoltán (41) vezérigazgató-helyettes irányítja. A szakember 2011-ben került a Telenor Termék és innovációs igazgatóságának élére és több népszerű innovatív szolgáltatás - köztük a Deezer és a Teletéka - bevezetése fűződik a nevéhez. Korábban olyan vállalatoknál szerzett kereskedelmi, termék- és szolgáltatásfejlesztési valamint üzletfejlesztési területen nemzetközi szakmai és vezetői tapasztalatot, mint az Ericsson, a Nokia, az RTL Klub és a Huawei. Az új divízió a korábbi Termék és Innovációs igazgatóság mellett az Üzletfejlesztés, az Értéknövelt szolgáltatások, a Roaming és a Társszolgáltatói kapcsolatok osztályát fogja össze.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek