57 cikk a(z) Telenor címkével:

Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit

5 hónapja A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is. Teljes cikk...


Új vállalati kommunikációs igazgató a Telenor Magyarországnál

6 hónapja Mészáros Attilát nevezték ki a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójának. A szakember a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel. Teljes cikk...



Új vezetők a Telenor Magyarországnál

12 hónapja Új vezérigazgatót, valamint pénzügyi, marketing és vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyetteseket neveztek ki a Telenor Magyarországnál - írja az MTI. Teljes cikk...


Péntekenként bevihetik kutyáikat a dolgozók az irodába

1 éve Kutyabarát hely lett a Telenor, legalábbis a pénteki napokon az alkalmazottak bevihetik kedvenceiket az irodába. Azt várják az intézkedéstől, hogy kellemesebb, lazább lesz a hangulat a munkahelyen - írja a MédiaPiac. Teljes cikk...


6000 alkalmazottat küldd el a Telenor

1 éve A következő években folytatódik a leépítés a Telenornál, automatizálás és átszervezés után közel 6000 alkalmazottat elbocsátanak - írja az mfor.hu Teljes cikk...


Átalakította vezetői struktúráját a WebEye Telematics Group

1 éve A hazai logisztikai járműkövetés meghatározó szereplője a legfontosabb pozíciókra elismert szakembereket igazolt. A jelentősebb átalakítások és kinevezések kereskedelmi, gazdasági és HR területeken zajlottak le 2017 végén. A WebEye új kereskedelmi- és marketing vezetője a Telenor értékesítési igazgatói székéből érkezett a magyar IT céghez - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


A Telenor évi 40 óra tanulásra ösztönzi a munkavállalóit

1 éve A Telenor Csoport vezérigazgatója, Sigve Brekke kihívást hirdetett a vállalatcsoport 12 tagvállalatának több mint 30 ezer dolgozója körében. A munkavállalók azt kapták feladatul, hogy 2018-ban minimum 40 óra oktatáson vegyenek részt, hogy már új kompetenciákkal felkészülve alakíthassák a digitális jövőt - derül ki a cég sajtóközleményéből. Teljes cikk...


Új vezető a Telenor HR-divíziójának élén

2 éve November 1-től HR igazgatóként Kiss Judit irányítja a Telenor Magyarország humánerőforrás divízióját. Elődje, Németh Zoltán HR vezérigazgató-helyettes 15 év után távozik a vállalattól - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


A Telenor után egy szombathelyi gyárat is elért a zsarolóvírus

2 éve A vírus hétfőn Szombathelyen is megjelent az egyik nemzetközi vállalat üzemében - írta a Nyugat.hu. Teljes cikk...


Mobilalkalmazás segít majd felkészülni az állásinterjúra

2 éve Egyetemistákból álló csapat olyan mobil alkalmazást fejleszt, amely segít elsajátítani azt, hogy miként lehet fesztelenül, professzionálisan viselkedni egy állásinterjún - írta közleményében a Telenor. Teljes cikk...


Tömeges elbocsátásokra készül a Telenor Magyarországon

2 éve A Portfolio több forrásból is úgy értesült, hogy csoportos létszámcsökkentést hajt végre Magyarországon a Telenor, a vállalat 100-120 főt bocsáthat el, és mivel a legutóbbi ismert alkalmazotti létszám 1059 fő, a leépítés a dolgozók 9,4-11,3 százalékát érintheti. Teljes cikk...


A Telenor startup cégeket támogat mentori képzési programjában

3 éve A Telenor kiválasztotta azt az öt startup céget, amelyet egyenként 150 millió forinttal támogat a mentori képzési programjában - közölte a vállalat, Teljes cikk...


A jó munkaerő itthon tartásához értelmes, jól fizetett munkát kell tudni adni

3 éve A világban zajló digitális forradalom a Telenor vállalati kultúrájára is kihat, az eddigieknél is sokszínűbbé téve azt. Németh Zoltán, a cég HR vezérigazgató-helyettese a HR Portálnak arról számolt be, hogy a virtuális mobilitástól kezdve egy vadonatúj szervezeti kultúra meghonosításáig milyen sokféle módszerrel tudják felvenni a versenyt a tehetséges munkavállalók felkutatásáért és megtartásért. Náluk ugyan nincs munkaerőhiány, de ennek érdekében munkaadónak és munkavállalónak egyaránt alkalmazkodni kellett a változó elvárásokhoz. Teljes cikk...


Service Design Lead

3 éve A Service Design Lead egy senior munkakör, amely küldetése, hogy termékeny dialógust teremtsen a különböző szervezeti egységek és szakterületek között azzal a céllal, hogy olyan új, megszokott gondolkodási sémákat meghaladó szolgáltatásokat hozzon létre, amik látható vagy látens ügyféligényekre reagálnak és értéket teremtenek a felhasználóknak a telekommunikáció és digitális szolgáltatások világában. Ez a munkakör egyszerre igényel jártasságot a design gondolkodás és eszközök területén, illetve feltételez menedzsment és folyamatfejlesztő készségeket is. Teljes cikk...


Cloud Services Marketing Manager (DS G2M)

3 éve A Cloud Services Marketing Manager feladata, hogy a partnerek által kifejlesztett, saját portfólióba integrált felhő alapú szolgáltatásokat versenyképes ajánlattal tegye elérhetővé az Ügyfeleink számára és gondoskodjon a kampány aktivitások sikerességéről. A szolgáltatás sikeres marketing stratégiájához szükséges az is, hogy folyamatosan figyelemmel kísérje a versenytársakat a hasonló szolgáltatások piacán. Teljes cikk...


Customer Insight manager

3 éve A customer insight manager pozíció leginkább a piackutató pozícióhoz hasonlít, azonban mégis merjük azt hinni, hogy óriási szemléletbeli különbség van a kettő között. Teljes cikk...


Omni-channel development manager

3 éve A telekommunikációs iparágra különösen jellemző, hogy nagyon sokféle értékesítési csatornával rendelkezik (erre a sok csatornára utal az “omni-channel” elnevezés). Teljes cikk...


G2M (go to market) manager

3 éve A G2M manager feladata az, hogy egy-egy új termék, kampány vagy szolgáltatás bevezetésekor gondoskodjon a minél professzionálisabban előkészített és zökkenőmentes piacra lépésről. Ez egy nagyon összetett feladat, ami erős projektmenedzseri kompetenciákat is kíván, hiszen számos társterülettel kell szorosan együttműködnie annak érdekében, hogy a különböző értékesítési csatornákat megfelelő motivációs rendszer ösztönözze, az értékesítési kollégák megkapják a szükséges felkészítést, illetve a támogató eszközök és kommunikáció elő legyen készítve és mindez precízen legyen megvalósítva. Teljes cikk...


Innovációért felelős vezetőt nevezett ki a Telenor

3 éve Takács Zoltán innovációért felelős alelnökként folytatja munkáját a Telenornál. Az új pozíció létrehozása azt is jelenti, hogy a Telenor a jövőben fokozottabb figyelmet fordít az innovatív megoldásokat fejlesztő partnerekkel való együttműködésre és új szolgáltatások bevezetésére. Teljes cikk...