kapubanner for mobile
Megjelent: 16 éve

Megnyitotta második gyárát Bulgáriában az Austrotherm

Az Austrotherm 2005-ben létesítette első bulgáriai üzemét Szófiában, amelynek termelése már nem képes kielégíteni az igényeket. A turizmusnak köszönhető építőipari fellendülés a tengerpartról már átterjedt Burgas és Várna környékére és az ország belső területeire is.

A magas energiaárak miatt főként a turisztikai beruházások támasztanak igényt hatékony hőszigetelés iránt, mivel jelentős költségmegtakarítást lehet vele elérni a légkondicionáló berendezéseknél a nyári szezonban.

Az Austrotherm 12 országban rendelkezik 15 gyártó telephellyel, ahol EPS és XPS szigetelő anyagokat állít elő. Az ausztriai központon kívül érdekeltségei vannak Albániában, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Törökországban, Ukrajnában és Magyarországon. Az Austrotherm 2007-ben 690 alkalmazottal 184 millió euró forgalmat bonyolított, 14 százalékkal magasabbat az előző évinél.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek