Megjelent: 18 éve

Régi és új értékesítési igazgató a HTCC csoportnál

Molnár Béla kis- és középvállalati értékesítési igazgatóként tevékenykedik, Dr. Piller Gábor pedig továbbra is a Nagyforgalmú és Országos Ügyfelek értékesítési csoportjának vezetését látja el 2007 májusától a Hungarian Telephone and Cable Corporation -nál (HTCC).

Dr. Piller Gábor 1991 óta dolgozik a távközlési szektorban. Részt vett már a Westel és a Westel 900 országos értékesítési hálózat kiépítésében, ahol értékesítési igazgatóként tevékenykedett 1995 és 1997 között. Ugyanezt a posztot töltötte be az Invitel jogelődjénél, a CG Sat/Vivendi-nél is 1997-ben. Az utóbbi tíz évben számos üzleti értékesítési poszton látta el feladatait, és felépítette a B2B értékesítő szervezetet is. 2007 májusában az új vezetőség megalakulásával megtartotta vezetői pozícióját HTCC csoportnál is, mint a Nagyforgalmú és Országos Ügyfelek értékesítési csoportjának vezetője.

1995-ben végzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen közgazdászként. Doktori tanulmányait is itt végezte Üzemgazdálkodás szakterületen. Két évet töltött Pekingben, ahol kínai nyelvet tanult. Mindezek mellett számos jótékonysági kezdeményezésen is részt vesz: 2007-ben Szegeden a Lions Club elnökének választották meg, felügyelő bizottsági tag a tehetséges diákokat segítő Lednitzky Alapítványnál, és a Szegedi Kosárlabda Egyesületnél.

Molnár Béla
villamosmérnöki diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetemen szerezte 1996-ban. Friss diplomásként Easy Call Rt-nél kezdett, mint kereskedelmi képviselő, majd kiemelt ügyfélmenedzserként. 1997-től a Levi Strauss Magyarország Kft-nél account manageri posztját töltötte be.

Az Elender Rt-hez 2000-ben csatlakozott, ahol üzletágvezetőként, majd kiemelt ügyfélmenedzserként dolgozott. 2005 elején Account group manager-ré nevezték ki. 2005 szeptemberében az Euroweb Rt. Direkt Értékesítési Üzletágának igazgatója lett.

2007 januárjától az Invitel Zrt. kis- és középvállalati (KKV) értékesítési üzletágának vezetését vette át. Ez év májusától pedig, a KKV értékesítési igazgatójaként irányítja ügyfélmenedzserek és az üzleti telefonos értékesítők munkáját, valamint koordinálja az üzletághoz tartozó szolgáltatások értékesítési feladatait a HTCC-nél.

  • 2025.01.20Lean Quality képzés Minőségügyi munkatársak Lean szemléletű továbbképzése, a Lean filozófia és rendszer alapjainak megismerése és a 0 hiba koncepció és rendszer eszközeinek és módszereinek készség szintű elsajátítása.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BMEinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. info button Részletek ticket button Jegyek