Sikeresen működik a KözHáló Ügyfélszolgálat
Január elseje óta - túl a tízezredik ügyfélszolgálati feladat megoldásán is - sikeresen működik az AQUIS Informatika Zrt. saját fejlesztésű szolgáltatása, a Közháló Ügyfélszolgálat, amelynek megvalósítását múlt ősszel közbeszerzési tenderen nyerte el a cég. Az ügyfélszolgálatot a 7300 interneteléréssel rendelkező közigazgatási végpont mintegy 15 ezer felhasználója veheti igénybe.
Negyedik hónapja zavartalanul működik a folyamatosan bővülő professzionális ügyfélkezelő szolgáltatás, amelynek alkalmazás szoftvere teljes mértékben AQUIS-fejlesztés. A pár hónap alatt megvalósított rendszer alapját a MultiWorkX-e4 nevű folyamattámogató- és ügyviteli keretrendszer adja, amelyet a szakemberek call centerrel, IVR-rel (Interactive Voice Response), azaz hangmenürendszerrel és hangrögzítő berendezéssel bővítettek. Az ügyfélszolgálat igen szigorú követelményeknek felel meg: az AQUIS szolgáltatásának - a megbízó GKM által megszabott, igen magas szintű - SLA (Service Level Agreement) kívánalmait kell követnie, és 99 százalékos rendelkezésre állást kell biztosítania a nap 24 órájában úgy, hogy a beérkező hívásokra 1,5 percen belül reagáljanak az operátorok.
"A megszabott követelményeket már a próbaüzem alatt is túlteljesítettük, a havi ellenőrző mérések azóta is zavartalan működést mutatnak. Több ok miatt is büszkék vagyunk erre: ez az első, új stratégiánk szerinti, és rekordidő alatt kifejlesztett ügyfélkezelő megoldásunk, amelyet a még nagyobb hatékonyság elérése érdekében hamarosan - a KözHáló központi rendszeréhez csatlakoztatva - hibajegy- és változáskezelővel is bővítünk" - mondta el Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Európa legnagyobb gazdaságai közül Olaszországban és Spanyolországban a legmagasabb az idősek jövedelemaránya. Teljes cikk
A dél-és kelet-európai országok állampolgárai általában több időt töltenek munkával, az Egyesült Királyság és Spanyolország az uniós átlag felett teljesített. Teljes cikk
Bevált a NAV új gazdaságfehérítő eszköze, az adategyeztetés, hétfőn újabb egyeztetések kezdődnek - tájékoztatta Vágujhelyi Ferenc, a Nemzeti... Teljes cikk
- Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben 10 hónapja
- Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása 11 hónapja
- Próbavásárlás: innovatív megoldás, amire sokan nem gondolnak, pedig lépéselőnyhöz juttathat 1 éve
- Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára 1 éve
- Ügyfélkapcsolati munkatárs 2 éve
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 2 éve
- Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia 2 éve
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 2 éve
- Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM 3 éve
- Családtámogatási online ügyfélszolgálat indul 3 éve
- Ügyfélszolgálati munkatárs 3 éve