kapubanner for mobile
Megjelent: 18 éve

Sikeresen működik a KözHáló Ügyfélszolgálat

Január elseje óta - túl a tízezredik ügyfélszolgálati feladat megoldásán is - sikeresen működik az AQUIS Informatika Zrt. saját fejlesztésű szolgáltatása, a Közháló Ügyfélszolgálat, amelynek megvalósítását múlt ősszel közbeszerzési tenderen nyerte el a cég. Az ügyfélszolgálatot a 7300 interneteléréssel rendelkező közigazgatási végpont mintegy 15 ezer felhasználója veheti igénybe.

2006 őszén, számos sikeres államigazgatási projekt után a KözHáló programban is közbeszerzési - az új stratégiájába illeszkedő - tendert nyert az AQUIS Informatika Zrt. (volt MINOR). A közfeladatokat ellátó szervezetek, iskolák és egyéb intézmények internetelérését biztosító KözHáló 7300 végpontjának ügyfélszolgálatát 24 órás rendelkezésre állással látja el a cég, működtetésére 2007. január 1-től 2008 februárjáig kapott állami megbízást.

Negyedik hónapja zavartalanul működik a folyamatosan bővülő professzionális ügyfélkezelő szolgáltatás, amelynek alkalmazás szoftvere teljes mértékben AQUIS-fejlesztés. A pár hónap alatt megvalósított rendszer alapját a MultiWorkX-e4 nevű folyamattámogató- és ügyviteli keretrendszer adja, amelyet a szakemberek call centerrel, IVR-rel (Interactive Voice Response), azaz hangmenürendszerrel és hangrögzítő berendezéssel bővítettek. Az ügyfélszolgálat igen szigorú követelményeknek felel meg: az AQUIS szolgáltatásának - a megbízó GKM által megszabott, igen magas szintű - SLA (Service Level Agreement) kívánalmait kell követnie, és 99 százalékos rendelkezésre állást kell biztosítania a nap 24 órájában úgy, hogy a beérkező hívásokra 1,5 percen belül reagáljanak az operátorok.

"A megszabott követelményeket már a próbaüzem alatt is túlteljesítettük, a havi ellenőrző mérések azóta is zavartalan működést mutatnak. Több ok miatt is büszkék vagyunk erre: ez az első, új stratégiánk szerinti, és rekordidő alatt kifejlesztett ügyfélkezelő megoldásunk, amelyet a még nagyobb hatékonyság elérése érdekében hamarosan - a KözHáló központi rendszeréhez csatlakoztatva - hibajegy- és változáskezelővel is bővítünk" - mondta el Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója.



  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezekben az európai országokban a legnagyobb a nyugdíjas szegénység

Európa legnagyobb gazdaságai közül Olaszországban és Spanyolországban a legmagasabb az idősek jövedelemaránya. Teljes cikk

Egyre kevesebb munkaórát teljesítenek az európai dolgozók

A dél-és kelet-európai országok állampolgárai általában több időt töltenek munkával, az Egyesült Királyság és Spanyolország az uniós átlag felett teljesített. Teljes cikk

Vágujhelyi Ferenc: bevált a NAV új gazdaságfehérítő eszköze

Bevált a NAV új gazdaságfehérítő eszköze, az adategyeztetés, hétfőn újabb egyeztetések kezdődnek - tájékoztatta Vágujhelyi Ferenc, a Nemzeti... Teljes cikk