Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 12 éve

Sikeresen működik a KözHáló Ügyfélszolgálat

Január elseje óta - túl a tízezredik ügyfélszolgálati feladat megoldásán is - sikeresen működik az AQUIS Informatika Zrt. saját fejlesztésű szolgáltatása, a Közháló Ügyfélszolgálat, amelynek megvalósítását múlt ősszel közbeszerzési tenderen nyerte el a cég. Az ügyfélszolgálatot a 7300 interneteléréssel rendelkező közigazgatási végpont mintegy 15 ezer felhasználója veheti igénybe.

2006 őszén, számos sikeres államigazgatási projekt után a KözHáló programban is közbeszerzési - az új stratégiájába illeszkedő - tendert nyert az AQUIS Informatika Zrt. (volt MINOR). A közfeladatokat ellátó szervezetek, iskolák és egyéb intézmények internetelérését biztosító KözHáló 7300 végpontjának ügyfélszolgálatát 24 órás rendelkezésre állással látja el a cég, működtetésére 2007. január 1-től 2008 februárjáig kapott állami megbízást.

Negyedik hónapja zavartalanul működik a folyamatosan bővülő professzionális ügyfélkezelő szolgáltatás, amelynek alkalmazás szoftvere teljes mértékben AQUIS-fejlesztés. A pár hónap alatt megvalósított rendszer alapját a MultiWorkX-e4 nevű folyamattámogató- és ügyviteli keretrendszer adja, amelyet a szakemberek call centerrel, IVR-rel (Interactive Voice Response), azaz hangmenürendszerrel és hangrögzítő berendezéssel bővítettek. Az ügyfélszolgálat igen szigorú követelményeknek felel meg: az AQUIS szolgáltatásának - a megbízó GKM által megszabott, igen magas szintű - SLA (Service Level Agreement) kívánalmait kell követnie, és 99 százalékos rendelkezésre állást kell biztosítania a nap 24 órájában úgy, hogy a beérkező hívásokra 1,5 percen belül reagáljanak az operátorok.

"A megszabott követelményeket már a próbaüzem alatt is túlteljesítettük, a havi ellenőrző mérések azóta is zavartalan működést mutatnak. Több ok miatt is büszkék vagyunk erre: ez az első, új stratégiánk szerinti, és rekordidő alatt kifejlesztett ügyfélkezelő megoldásunk, amelyet a még nagyobb hatékonyság elérése érdekében hamarosan - a KözHáló központi rendszeréhez csatlakoztatva - hibajegy- és változáskezelővel is bővítünk" - mondta el Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója.



Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Vádat emeltek egy okmányirodai ügyintéző ellen

Vádat emelt a Budapesti XX., XXI. és XXIII. Kerületi Ügyészség egy okmányirodai ügyintéző ellen, aki mintegy kétszáz hamis útlevelet és... Teljes cikk

A bukás szélén Theresa May

Nem lesz alku, más módot kell találni a brexitet fékező patthelyzet feloldására - írta az Infostart.hu. Teljes cikk

Ismét újságírót gyilkoltak Mexikóban

Francisco Romeróval támadói az ország keleti részén fekvő Yucatán-félsziget egyik tengerparti településén végeztek - írta az MTI az Article 19... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár