kapubanner for mobile
Megjelent: 17 éve

Sikeresen működik a KözHáló Ügyfélszolgálat

Január elseje óta - túl a tízezredik ügyfélszolgálati feladat megoldásán is - sikeresen működik az AQUIS Informatika Zrt. saját fejlesztésű szolgáltatása, a Közháló Ügyfélszolgálat, amelynek megvalósítását múlt ősszel közbeszerzési tenderen nyerte el a cég. Az ügyfélszolgálatot a 7300 interneteléréssel rendelkező közigazgatási végpont mintegy 15 ezer felhasználója veheti igénybe.

2006 őszén, számos sikeres államigazgatási projekt után a KözHáló programban is közbeszerzési - az új stratégiájába illeszkedő - tendert nyert az AQUIS Informatika Zrt. (volt MINOR). A közfeladatokat ellátó szervezetek, iskolák és egyéb intézmények internetelérését biztosító KözHáló 7300 végpontjának ügyfélszolgálatát 24 órás rendelkezésre állással látja el a cég, működtetésére 2007. január 1-től 2008 februárjáig kapott állami megbízást.

Negyedik hónapja zavartalanul működik a folyamatosan bővülő professzionális ügyfélkezelő szolgáltatás, amelynek alkalmazás szoftvere teljes mértékben AQUIS-fejlesztés. A pár hónap alatt megvalósított rendszer alapját a MultiWorkX-e4 nevű folyamattámogató- és ügyviteli keretrendszer adja, amelyet a szakemberek call centerrel, IVR-rel (Interactive Voice Response), azaz hangmenürendszerrel és hangrögzítő berendezéssel bővítettek. Az ügyfélszolgálat igen szigorú követelményeknek felel meg: az AQUIS szolgáltatásának - a megbízó GKM által megszabott, igen magas szintű - SLA (Service Level Agreement) kívánalmait kell követnie, és 99 százalékos rendelkezésre állást kell biztosítania a nap 24 órájában úgy, hogy a beérkező hívásokra 1,5 percen belül reagáljanak az operátorok.

"A megszabott követelményeket már a próbaüzem alatt is túlteljesítettük, a havi ellenőrző mérések azóta is zavartalan működést mutatnak. Több ok miatt is büszkék vagyunk erre: ez az első, új stratégiánk szerinti, és rekordidő alatt kifejlesztett ügyfélkezelő megoldásunk, amelyet a még nagyobb hatékonyság elérése érdekében hamarosan - a KözHáló központi rendszeréhez csatlakoztatva - hibajegy- és változáskezelővel is bővítünk" - mondta el Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója.



  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek