Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét kibővítette az outsourcing, azaz a kiszervezett bérszámfejtési szolgáltatást igénybe vevő partnerek számára is.

A kezdeményezés célja, hogy egységes és még magasabb színvonalú kiszolgálást biztosítson valamennyi ügyfél számára. A lépés a NEXON Szolgáltatások Igazgatósága által megvalósított folyamat-összehangolás része, amely az Ügyféltámogatás és az Outsource-szolgáltatások kommunikációs csatornáinak integrációját tűzte ki célul.
Több mint ügyfélszolgálat – egységes rendszer, átlátható működés
Az új, díjmentesen elérhető telefonos ügyfélszolgálat lehetőséget teremt arra, hogy a NEXON ügyfelei gyorsabban és hatékonyabban kapjanak választ kérdéseikre, legyen szó akár technikai segítségről, szoftverhasználatról vagy általános bérügyviteli tájékoztatásról.
Az új ügyfélszolgálati rendszer előnyei:
- Egységesített működés: az Ügyféltámogatás és az Outsource-szolgáltatások összehangolása révén minden ügyfél azonos színvonalú támogatásban részesülhet.
- Visszakereshető kommunikáció: a hívások nyomon követhetősége új szintre emeli az ügyfélkapcsolatok kezelését.
- Gyorsabb reakcióidő: a telefonos elérhetőség révén csökken a válaszidő, növelve az ügyfélélményt.
Tudatos fejlesztés, hosszú távú előnyök
„A szolgáltatásfejlesztés mögött világos célok állnak: ügyfeleink elégedettségének növelése, az adatbiztonság megerősítése, valamint a működés átláthatóbbá tétele. A NEXON küldetése, hogy partnereinkkel hosszú távú, stabil és hatékony együttműködést alakítson ki, amelyben minden fél a lehető legnagyobb értéket kapja.” – mondta Hajdú Szilvia, a NEXON szolgáltatások igazgatója.
Fontos azonban kihangsúlyozni, hogy a NEXON outsourcing-szolgáltatásának elsődleges kommunikációs platformja továbbra is a független szakértők által minősített NEXONline portál, ami az adatbiztonságot, valamint a szolgáltatási szerződésben (SLA) vállalt feladatok megbízó általi követhetőségét biztosítja, és maradéktalanul teljesíti a GDPR előírásait.
A NEXON telefonos ügyfélszolgálatának kiterjesztése tudatos és stratégiai lépés egy komplexebb, egységesebb és biztonságosabb ügyfélkiszolgálási modell felé.
A bérszámfejtés és a HR-feladatok kiszervezése számos előnyt kínál a vállalatok számára: csökkenő költséget, sztenderdizált HR-folyamatokat, tapasztalt HR-szakértői közreműködést és mindennek köszönhetően növekvő munkavállalói elégedettséget.
A NEXON küldetése, elkötelezettsége a bérszámfejtés. Miért bízná másra? Ismerje meg a kiszervezett bérszámfejtés folyamatát!
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk
Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk
A vállalati kultúra ma már jóval többet jelent egy jól hangzó missziónál vagy esztétikus irodai környezetnél. A munkavállalók... Teljes cikk
- Fejlessze bérügyviteli csapata szakmai tudását - jön a XIII. Országos Bérügyviteli Bajnokság! 3 hónapja
- Milyen kihívások formálják a bérszámfejtés outsourcing piacot 3 hónapja
- Trendalkotó múlt, inspiratív jövő - Ocskay Szilárd, a NEXON alapító-ügyvezetője 4 hónapja
- Így töltse ki a 2025-ös adókedvezmény nyilatkozatokat! 5 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 5 hónapja
- Így befolyásolják a 2025-ös jogszabályi változások a bérszámfejtést 6 hónapja
- Elhunyt Sass Katalin, a Nexon alapítója 6 hónapja
- Elhunyt Sass Katalin, a Nexon alapítója 6 hónapja
- Ezek lehetnek 2025 trendjei HR informatikában 7 hónapja
- Megéri a bérszámfejtést kiszervezni? Öt érv az IGEN mellett 7 hónapja
- Bérszámfejtés outsourcing: Hogyan növelheti a hatékonyságot és csökkentheti a kockázatot? 7 hónapja