kapubanner for mobile
Megjelent: 6 hónapja

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét kibővítette az outsourcing, azaz a kiszervezett bérszámfejtési szolgáltatást igénybe vevő partnerek számára is.

A kezdeményezés célja, hogy egységes és még magasabb színvonalú kiszolgálást biztosítson valamennyi ügyfél számára. A lépés a NEXON Szolgáltatások Igazgatósága által megvalósított folyamat-összehangolás része, amely az Ügyféltámogatás és az Outsource-szolgáltatások kommunikációs csatornáinak integrációját tűzte ki célul.

Több mint ügyfélszolgálat – egységes rendszer, átlátható működés

Az új, díjmentesen elérhető telefonos ügyfélszolgálat lehetőséget teremt arra, hogy a NEXON ügyfelei gyorsabban és hatékonyabban kapjanak választ kérdéseikre, legyen szó akár technikai segítségről, szoftverhasználatról vagy általános bérügyviteli tájékoztatásról.

Az új ügyfélszolgálati rendszer előnyei:

  • Egységesített működés: az Ügyféltámogatás és az Outsource-szolgáltatások összehangolása révén minden ügyfél azonos színvonalú támogatásban részesülhet.
  • Visszakereshető kommunikáció: a hívások nyomon követhetősége új szintre emeli az ügyfélkapcsolatok kezelését.
  • Gyorsabb reakcióidő: a telefonos elérhetőség révén csökken a válaszidő, növelve az ügyfélélményt.

Tudatos fejlesztés, hosszú távú előnyök

„A szolgáltatásfejlesztés mögött világos célok állnak: ügyfeleink elégedettségének növelése, az adatbiztonság megerősítése, valamint a működés átláthatóbbá tétele. A NEXON küldetése, hogy partnereinkkel hosszú távú, stabil és hatékony együttműködést alakítson ki, amelyben minden fél a lehető legnagyobb értéket kapja.” – mondta Hajdú Szilvia, a NEXON szolgáltatások igazgatója.

Fontos azonban kihangsúlyozni, hogy a NEXON outsourcing-szolgáltatásának elsődleges kommunikációs platformja továbbra is a független szakértők által minősített NEXONline portál, ami az adatbiztonságot, valamint a szolgáltatási szerződésben (SLA) vállalt feladatok megbízó általi követhetőségét biztosítja, és maradéktalanul teljesíti a GDPR előírásait.

A NEXON telefonos ügyfélszolgálatának kiterjesztése tudatos és stratégiai lépés egy komplexebb, egységesebb és biztonságosabb ügyfélkiszolgálási modell felé.

A bérszámfejtés és a HR-feladatok kiszervezése számos előnyt kínál a vállalatok számára: csökkenő költséget, sztenderdizált HR-folyamatokat, tapasztalt HR-szakértői közreműködést és mindennek köszönhetően növekvő munkavállalói elégedettséget.

A NEXON küldetése, elkötelezettsége a bérszámfejtés. Miért bízná másra? Ismerje meg a kiszervezett bérszámfejtés folyamatát!

 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új cégcsoportos modellek. Cégközösségekben a biztonság!

Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. Teljes cikk

Kihirdették az idei BeneFit PRIZE 2025 – for Happy Employees pályázat győzteseit a Budavári Lovardában

Idén negyedik alkalommal adták át a BeneFit PRIZE 2025 díjakat. A gálával egybekötött díjátadóra november 13-án, a Budavári Palota Lovarda... Teljes cikk

Emelkedik a 2026-os EU Kék Kártya bérminimum – mit jelent ez a munkáltatóknak?

2026-ban változik a Kék Kártyás munkavállalók bérminimuma – a jogszabály már megjelent, a felkészülés most kezdődik. Cziczárdi Györgyi, az... Teljes cikk