kapubanner for mobile
Megjelent: 11 hónapja

Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA

Miközben az IKEA ügyfélszolgálati hívásainak csaknem felét egy Billie nevű mesterséges intelligencia alapú csetbot kezeli, 8500 dolgozót call centeresből lekberendezővé képzett a cég.

Az IKEA svéd bútorforgalmazó cég 2021 óta 8500 call centeres dolgozóját képezte át lakberendezési tanácsadóvá azután, hogy elkezdték használni a Billie névre hallgató, mesterséges intelligencia alapú csetbotot telefonos ügyfélszolgálatukon.

Az elmúlt két évben a befutó hívások csaknem felét Billie kezelte. A lakberendezési tanácsadónak átképzett call centeresek pedig fizetős videóhívásokban segítenek a termékválasztásban, alaprajztervezésben, a 3D-s látvány megrajzolásában az ügyfeleknek - számol be a Reuters. Egy-egy ilyen videóhívás átszámítva nagyjából 10 ezer forintba kerül óránként.

Az IKEA 2022-ben 1,3 milliárd euró bevétele származott lakberendezési tanácsadásból, ami a teljes évi bevétel 3 százaléka. A tervek szerint 2028-ra ez eléri a 10 százalékot.

Az IKEA célja, hogy a dolgozók továbbra is alkalmazásban maradjanak, tanuljanak, fejlődjenek és új készségekere tegyenek szert. Ezzel felgyorsítjuk az új munkahelyek teremtését is - mondta Ulrika Biesert, az Ingka Group HR-menedzsere, aki felhívta a figyelmet arra is: a mesterséges intelligencia használata nem feltétlenül vezet leépítésekhez.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk

Méltatlan elbocsátás zajlik a Teslánál: többen a biztonságiaktól tudták meg, hogy felmondtak nekik

Egyes gyári alkalmazottak csak akkor vették észre, hogy elbocsátották őket, amikor nem működött a belépőkártyájuk és a biztonsági őrök... Teljes cikk

A vendégmunkások nem létező jogai, avagy mire mutat rá az Autoliv-gyárban folyó sztrájk?

A sopronkövesdi Autoliv-gyárban folyó sztrájk arra is felhívja a figyelmet, hogy a főleg kölcsönzött státuszban foglalkoztatott vendégmunkások... Teljes cikk