Megjelent: 15 éve

Személyi változások a BAT-nál

Békefi Antal, a BAT Hungary megbízott marketing igazgatója júniustól a svájci BAT-nál folytatja karrierjét, ahol marketing igazgatói pozíciót tölt be. Az áthelyezést követően feladatait Buzási Dániel veszi át mint kereskedelmi marketing- és elosztási igazgató, illetve Hunyady László mint márka marketing igazgató - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Békefi Antal (34) 1997 óta erősíti a BAT hazai csapatát, és több pozícióban is bizonyította rátermettségét - többek között értékesítési területen, régiós menedzserként, illetve stratégiai elemzési és tervezési menedzserként szerzett tapasztalatot. A későbbiekben, mint stratégiai elemzési és tervezési igazgató, majd mint marketing igazgató jelentősen hozzájárult a BAT Hungary üzleti sikeréhez, és részt vett a magyar márkaportfolió megújításában. Motivált és innovatív csapatával kulcsszerepet játszott a marketingszervezeti változások megvalósításában. Áthelyezésével Magyarországon a megbízott marketing igazgatói pozíció megszűnik, a kapcsolódó feladatokat két fiatal tehetséges szakember veszi át Buzási Dániel és Hunyady László személyében.

Buzási Dániel (33) 1999 óta dolgozik a BAT Hungarynál, s több kulcspozíciót is betöltött a marketing osztályon. Irányítása alatt csapata meghatározó szerepet töltött be a stratégiai tervezésben, a marketing stratégiák kialakításában és az információmenedzsment területén. Elkötelezett munkája nagyban hozzájárult a BAT Hungary globális vezető márkájának növekedéséhez. A korábban stratégiai elemzési és tervezési vezető mostantól kereskedelmi marketing- és elosztási igazgatóként folytatja pályafutását.

Hunyady László (34) márkamarketing vezetőként csatlakozott 2008 év elején a BAT Hungary csapatához. Korábban több neves FMCG cégnél szerzett kiemelkedő márka marketing tapasztalatot: a Zwack Unicum Zrt.-től érkezett a dohányipari vállalathoz, ahol az Unicum Next bevezetése, illetve az Unicum márka újrapozícionálása volt a feladata, amely jelentősen megfiatalította és modernizálta a márka imidzsét. A későbbiekben az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai bevezetésén dolgozott. Az elmúlt hónapokban a BAT Hungary-nél bizonyította rátermettségét és márka marketing igazgatóként Dániellel együtt csatlakozik a magyar Top Teamhez, a legfelső vezetői körhöz.
  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
  • 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek