kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Személyi változások a Tchibo vezetőségében

A Tchibo Budapest Kft. új üzletágainak dinamikus fejlesztése érdekében képzett szakemberekkel bővíti menedzsmentjét.

A Tchibo Budapest Kft. Mészáros Zsoltot (44) nevezte ki ügyvezető igazgatónak. A korábban marketingigazgatóként dolgozó szakember a Lengyelországba visszatérő Andrzej Jackiewiczet váltja, aki több éven át sikeresen vezette a Tchibot Magyarországon.

Mészáros Zsolt kereskedelmi diplomáját a budapesti Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán szerezte, majd később Dél-Afrikában, marketing szakirányon végzett. Szakmai karrierjét az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte, majd 13 év múltán a Borsodi Sörgyár Zrt.-hez került, ahol marketing- valamint kereskedelmi igazgatóként dolgozott.

A Tchibo marketingigazgatói posztját 2013. január 1-jétől Laczó Eszter (39) tölti be. A szakember feladata az egységes marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása a Tchibo kávé- és non-food üzletágában egyaránt.

Laczó Eszter 2000-ben végzett a Budapesti Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán, s 13 éves FMCG területén szerzett tapasztalattal rendelkezik a marketing és trade marketing feladatok menedzselése területén. Karrierjét a Kraft Foods-nál kezdte, majd 2002-től a Reckitt Benckisernél bővítette szakmai ismereteit és vezetői tapasztalatit. Szakmai pályafutását 2007-től a Danone-nál folytatta, mint Brand Manager, majd 2011-től a Danone barcelonai központjában töltött be Global Brand Marketing Manager pozíciót.

A Tchibo 2012 márciusában indította el Magyarországon online kereskedelmi üzletágát. A terület stratégiai szerepének és üzleti eredményének növelése érdekében a vállalat nagy tapasztalattal rendelkező vezetőt nevezett ki az üzletág élére. 2012. december 3-tól az ECommerce üzletág vezetői pozícióját Németh Norbert (38) tölti be, aki 12 éves szakmai tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce, az on-line média és a digitális marketing területén.

Szakmai pályafutását az Expressz.hu Kiadónál kezdte, majd 2000-2008 között a Sanoma Magazines International-nél (Sanoma Magazines kiadócsoport) folytatta munkásságát. Mielőtt elvállalta a Sanoma Media E-Commerce igazgatói pozícióját, 2 évet töltött Londonban a Business Monitor International cégnél, mint digital marketing es E-Commerce üzletágvezető. Marketingigazgatóként irányította és menedzselte a 20 legfontosabb Sanoma portál teljes marketing aktivitását.

A Tchibo Budapest Kft. Shop üzletágának új vezetője Várbíró Gergely (33). Feladata a teljes Shop üzletági csapattal együtt a Tchibo üzleteinek operatív működésének és az eredmények új szintre emelése, a Tchibo üzletek vásárlóközpontú, magas színvonalú üzemeltetése.

Várbíró Gergely diplomáját 2004-ben szerezte a Budapesti Gazdasági Főiskola nemzetközi kommunikáció és PR szakán. 2003 óta dolgozik a kiskereskedelem, vendéglátás területén. A szakember 2007-től az AmRest Hungary Kft-nél dolgozott területi vezetőként, majd régiós vezetőként ő irányította a 9 budapesti, valamint a debreceni KFC éttermet.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új vezető a Nestlé Professional hazai üzletágának élén

2024. április 1-től Kapás Gyula tölti be a HoReCa szektorban gasztronómiai és italmegoldásokat kínáló Nestlé Professional üzletágának vezető pozícióját. Teljes cikk

Márkus Gergely a Mastercard új magyarországi és szlovéniai igazgatója

Keddtől Márkus Gergely a Mastercard magyar és a szlovén piacainak stratégiai és operatív irányításáért felelős igazgatója - közölte a... Teljes cikk

Vitályos Eszter a Miniszterelnöki Kabinetiroda államtitkára, egyben kormányszóvivő lesz

A Magyar Közlöny legfrissebb számában megjelent határozat szerint Vitályos Esztert, a Kulturális és Innovációs Minisztérium parlamenti... Teljes cikk