Megjelent: 15 éve

Szonda Ipsos: magyar szakember nemzetközi szerepkörben

Perjés Tamás, a kutatócég médiakutatási igazgatóhelyettese régiós szinten kap új szerepet.

Perjés Tamás - hazai feladatai ellátása mellett - 2008 májusától az Ipsos csoport kelet-közép-európai üzletfejlesztési igazgatójaként tevékenykedik.

A kinevezéssel a cél a fogyasztó centrikus médiakutatások - kiemelten a médiahatékonyság, a médiahasználat jellege, célja, motivációja, valamint az egyes médiatípusokkal szemben tanúsított lojalitás, bevonódás és kötődés - nagyobb arányú elterjesztése a régióban. Az új szerepkör lehetőséget biztosít a Szonda számára, hogy régiós szinten, hasonló adottságú, ám a mienknél pörgősebb gazdaságú országokban tesztelje kutatási szolgáltatásait.
  • 2023.04.28Vezetői Best Practice Fórum VEZETŐI ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ, MOTIVÁCIÓ A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása Részletek Jegyek
  • 2023.05.10Foglalkoztatás 3.0 Nyissunk együtt a munkaerőpiac új lehetőségei felé! Hogyan lehet sikeres a 3. országból történő toborzás? Milyen munkaerőpiaci problémákat orvosolhatunk vele? Mekkora erőforrást és pénzt igényel a folyamat? Hogyan érdemes belevágni? A HR Portal és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) által közösen szervezett Foglalkoztatás 3.0 konferenciának fókuszában az Mt. 2022, év végi EU-s jogharmonizációja, valamint a 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatása áll. Részletek Jegyek
  • 2023.05.18Lean Konferencia Lean és digitális transzformáció Lean, energiahatékonyság, folyamatfejlesztés. Részletek Jegyek