Megjelent: 11 éve

Több idő van zöld irodává válni

A Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület (KÖVET) negyedik alkalommal hirdeti meg a Zöld Iroda Versenyt, amelyre most meghosszabbították a jelentkezési határidőt, így február 5-ig várják a pályázatokat, áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Ki pályázhat?

A versenyre nevezhet bármely olyan vállalat, hivatal, intézmény, ahol irodai munka folyik. A díjra pályázhatnak a már környezet- és emberbarát módon üzemeltetett irodák és azok is, akik a közeljövőben térnek át a zöld irodaműködtetésre.

A versenyről

A versenybe bekapcsolódó irodáknak két hónap áll majd rendelkezésükre, hogy a lehető legtöbbet kihozva irodai működésükből Zöld Irodává váljanak. A verseny indulásakor a jelentkezőknek egy tesztet kell kitölteniük, amely alapján felmérik az induló iroda jelenlegi állapotát, a legnagyobb segítségre szoruló területeket és a segítségnyújtással kapcsolatos igényeket.

Segítségnyújtás a zöldüléshez

A versenyzők megkapják a Zöld iroda kézikönyvet; és félnapos műhelymunka keretében segítenek eligazodni a Zöld Iroda alapismeretekben, lehetőséget biztosítanak a szervezők kérdéseik feltételére, továbbá tippeket és ötleteket is gyűjthetnek.

A versenyzők számára telefonon és e-mailben is segítséget nyújtank a szervezőka verseny ideje alatt felmerülő kérdésekben;
Elektronikus hírlevél is támogatja majd a munkát, aminek a segítségével az irodák lépésről lépésre felülvizsgálhatják és javíthatják környezeti teljesítményüket.

A verseny az állapotfelmérő kérdőívek ismételt kitöltésével és egy helyszíni bejárással (audit) zárul, amikor a KÖVET szakértői vizsgálják meg, hogy az adott versenyző mennyit fejlődött a verseny ideje alatt, mennyire aktívan vett részt a versenyben, illetve milyen mértékben tudott megfelelni a Zöld Iroda kritériumoknak.

A versenyzők teljesítményét pontokká számolják át. A díjakat egy független zsűri ítéli oda, nyilvános szempontrendszer alapján. A legtöbbet fejlődött - a versenyben a legnagyobb pontszámváltozást elérő - iroda a 2010 Legtöbbet Zöldült Irodája, míg a legtöbb pontot elérő - a versenyben legjobban teljesítő – iroda a 2010 Zöld Irodája díjat kapja meg.

A végeredmény a 2010-es Zöld Iroda Kiállításon ünnepélyes keretek között kerül kihirdetésre.

A verseny célja

Minél nagyobb mértékben megfelelni a Zöld Iroda szempontrendszernek, amely a Zöld iroda kézikönyv mellékletében megtalálható.

Díjak

2010 Zöld Irodája és Legtöbbet Zöldült Irodája cím négy kategóriában kerül kiosztásra:

  • Nagyvállalati iroda (több, mint 25 irodai alkalmazott esetén)
  • Kisvállalati iroda (kevesebb, mint 25 irodai alkalmazott esetén)
  • Nagy non-profit iroda (több, mint 50 irodai alkalmazott esetén)
  • Kis non-profit iroda (kevesebb, mint 50 irodai alkalmazott esetén)

    A verseny menete

    Nevezési határidő: 2010. február 5. (hétfő)
    Felkészülési időszak: 2010. február 8.(hétfő) - április 23. (péntek)

    Állapotfelmérő kérdőív visszaküldése 2010. február 15. (hétfő)
    Félnapos műhelymunka 2010. február 18. (csütörtök)
    Állapotfelmérő kérdőív ismételt visszaküldése 2010. április 23. (péntek)
    Helyszíni auditok: 2010. április 26 - május 14.
    Zöld Iroda kiállítás – Díjátadó: 2010. május 18. (kedd)

    További információ a versenyről a Zöld Iroda honlapján.
    • 2021.06.23Visszatérés az irodába, de hogyan? Visszacsöppenni az irodai forgatagba kihívásokkal teli feladat, tudatosan megtervezett lépések mentén azonban viszonylag zökkenőmentessé tehetjük a folyamatot. Részletek Jegyek
    • 2021.06.28Minőségellenőr képzés A minőségellenőrök felkészítése a minőségellenőrzési és fejlesztési tevékenységek eredményes elvégzésére. A minőségellenőrzéshez szükséges alapvető ismeretek és módszerek készségszintű elsajátítása, a résztvevők minőségirányítási kompetenciájának fejlesztése. Részletek Jegyek
    • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
    Follow hrportal_hu on Twitter
    További cikkek
    Hiába a nyitás, szenvednek a mozik

    Nőnek ugyan a látogatottsági adatok, de nagyon lassan térnek vissza a nézők a mozikba, melyeknek nagy része felélte tartalékait. Teljes cikk

    Tállai András: év végéig élnek a kedvező szabályok a Szép-kártyánál

    A döntés körülbelül egymillió munkavállalónak jelenthet könnyebbséget. Teljes cikk

    Vendéglátók Ipartestülete: 1 milliós fizetést is kérnek a szakácsok a Balatonnál

    Az ipartestület szerint vannak munkáltatók, akik mongolokat és vietnámi idénymunkásokat keresnek az üres álláshelyekre. Teljes cikk