Több százmillió forintos végkielégítések a MÁV-nál
Mintegy 110-120 millió forintot kaphatott távozásakor a MÁV két felsővezetője, egy harmadik társuk pedig kevesebb mint háromévi munkaviszony után mintegy százmillió forintot - írta pénteki számában a Magyar Nemzet.
A Magyar Nemzet szerint a másik felsővezető szintén több évtizeden át dolgozott a MÁV-nál, az utolsó időkben forgalmi igazgatóként. Ő 67 milliós végkielégítést kapott, amelyhez ugyancsak mintegy ötvenmillió forint járt prémium és egyéb jogcímeken. A lap azt írja: így informátoruk számításai szerint az ő juttatása is 110-120 millió forint körül mozoghatott.
A két felsővezetőt emellett korkedvezményes öregségi nyugdíjba engedték. "Ez annyiból érdekes, hogy ha elérték volna a nyugdíjkorhatárt, akkor a MÁV már jogszerűen egyetlen forintot sem fizethetett volna nekik végkielégítés címén" - írta a Magyar Nemzet.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A Mercedes-Benz több tízmilliárd forint értékű beruházással létrehozza az első magyarországi kutatás-fejlesztési központját, amelynek a nyomán... Teljes cikk
Kelet-Közép-Európa legnagyobb kapacitású sütőüzemét építi fel a Ceres Sütőipari Zrt. 24 milliárd forintos beruházással a Tatai Ipari Parkban -... Teljes cikk
Megkezdte a termelést a kanadai Magna International magyarországi vállalatának vecsési üzeme – közölte a társaság pénteken az MTI-vel. Teljes cikk
- Közös megegyezésnél el lehet térni a végkielégítés törvényileg meghatározott határidejétől? 10 hónapja
- Védett korú munkavállalóként jár a végkielégítés, ha elküldenek? 10 hónapja
- Ötnapos sztrájkra készülnek a belga vasutasok 10 hónapja
- Milyen lehetőségeim vannak végkielégítésre, ha nem megyek vissza a munkába a GYES után? 11 hónapja
- Védett kor: Biztonság és lehetőségek a nyugdíj előtti években 12 hónapja
- A végkielégítés lényeges tudnivalói 1 éve
- Sokmilliós bónuszt kapnak a dolgozók, ha beleegyeznek a végkielégítésbe 1 éve
- A GYSEV vasutasai is kapnak hőségpénzt 1 éve
- Kimaradó vasúti járat miatt nem tudtak bemenni dolgozni a munkások Pusztaszabolcsról 1 éve
- Fizetés kiegészítést kapnak a MÁV dolgozói 1 éve
- Végkielégítés és nyugdíj - ezt fontos tudni 1 éve


Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?