Megjelent: 11 éve

Új marketingkommunikációs igazgató az Invitelnél

Az Invitel Liptay Gabriellát nevezte ki az újonnan létrehozott marketingkommunikációs igazgatói pozícióra. Az új vezető érkezésével a cég marketingkommunikációs részlege is átalakul, strukturáltabb szervezetben működik tovább - tudatta a cég sajtóközleményében.

Az Invitel az új marketingkommunikációs igazgató kinevezésével az eddiginél stratégiaibb szerepet szán a vállalat kommunikációjának.

Liptay Gabriella a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen (mai nevén Budapesti Corvinus Egyetem) szerzett közgazdász és szociológus diplomát, később Norvégiában, Hollandiában és az Egyesült Államokban is több egyetemi, illetve menedzsment programokban vett részt.

Szakmai pályafutását a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Szociológia Tanszékén kezdte kutatóként. 1994-ben került a Szezám Reklám és PR ügynökséghez, ahol kezdetben telekommunikációs, információtechnológiai cégek ügyfélkapcsolati menedzsereként tevékenykedett, majd rövid időn belül a cég egyik vezetője lett. 1997-től az Ericsson Magyarország PR vezetőjeként, 2000-től pedig kommunikációs igazgatójaként dolgozott. 2004-ben igazolt át a Westel-hez, ahol a T-Mobile átmárkázás egyik vezetőjeként, kommunikációs igazgató-helyetteseként tevékenykedett, majd 2006-tól e terület kommunikációs vezetőjeként dolgozott. 2008-tól, a Lakossági Szolgáltatások Üzletág kommunikációs ágazatvezetőjeként már feladata volt a T-Com, T-Mobile és T-Online márkák kommunikációjának összehangolása, irányítása, illetve 2008 szeptemberétől a T-Online, T-Kábel és a T-Com márkák összevonásából kialakított T-Home márka bevezetése. Mindeközben tagja volt a vállalat nemzetközi kommunikációjáért felelő Board-jának, a Deutsche Telekom Nemzetközi Márka és Kommunikációs Vezetői Tanácsának is.

2011 közepétől független kommunikációs tanácsadóként dolgozott többek között a Chello Central Europe-nál és a Libri Csoportnál. Ebben az időszakban segített különböző start-up és kulturális projektek életre hívásában is, például részt vett a budapesti ARTMarket, a Start-Up konferencia, Summa Artium és a TEDx Danubia munkájában. Emellett jelenleg is tagja és vezetője több szakmai és civil szervezetnek pl. a Magyar Reklámszövetség Elnökségének, a NIOK Kuratóriumának és a Krétakör Alapítvány Felügyelőbizottságnak.
  • 2023.02.08Az MT. új szabályai - munkajogi aktualitások, változások 2023. Az Országgyűlés 2022. decemberében módosította a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényt, mely több pontban is módosult a korábbiakhoz képest. On-line programunk keretében szeretnénk bemutatni résztvevőinknek a módosításban érintett részeket, aktualitásokat gyakorlati megközelítésben. Részletek Jegyek
  • 2023.02.15Hoshin Kanri képzés A Hoshin Kanri, amely a minőségi termékek és szolgáltatások biztosítása érdekében a változásmenedzsment projektek lebontásával segíti elő az egész vállalatra kiterjedő stratégiai tervezést, ezáltal megvalósítja a munkafolyamatok racionális napi menedzsment rendszerének hosszú távú kialakítását a szervezetnél. A Hoshin Kanri módszer megismerése és a stratégiai célok lebontása, célmegállapodások megkötése, erőforrás és projekttervek, akció meghatározása a célok elérése érdekében. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek