kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Új munkahelyeket teremt a Cofidis Nyíregyházán

A Cofidis Magyarországi Fióktelepe megnyitotta új nyíregyházi telefonos ügyfélélmény központját, ahol a jövőben akár 100 fő is dolgozhat.

A magas színvonalú ügyfélszolgálati irodát Holló Bence ügyvezető igazgató adta át a munkatársaknak megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett. A járványhelyzet következtében nyilvános megnyitót nem tartott a vállalat. Április 2-án 29 új ügyfélszolgálati munkatárs kezdi meg munkáját a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban kialakított irodatérben.

A járványhelyzet ellenére megvalósult a fejlesztés



A koronavírus gazdaságra gyakorolt hatása, hogy drasztikusan visszafogja a fogyasztást, ami munkahelyek megszűnéséhez vezet. A Cofidis a bizonytalan időszak ellenére úgy döntött, hogy nem halasztja el a tervezett megnyitást. Ennek fő mozgatórugója, hogy a jelenleg fennálló helyzetben a kommunikáció és az ügyintézés legbiztonságosabb módja a digitális csatornák használata lett, a vállalatnak pedig ezen a téren óriási tapasztalata van.

Az ügyfélszolgálati munka kiemelten fontos szerepben



A cég tavalyi országos reprezentatív kutatása szerint a Magyarországon foglalkoztatottak ~3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, ami nagyságrendileg 160 000 embert jelent, mutatva ezzel a munkakör népszerűségét. A kutatásra épülő Szakértő Ügyfélszolgálat konferencián* részt vevő szakértők szerint az ügyfelek még nem állnak teljesen készen a digitális asszisztensekre és a technológia mögött is keresik az emberi kontaktust. Ezáltal válik a humán szakértelem kiemelt jelentőségűvé, sőt a vállalatok többsége az ügyfélszolgálatosokat a cég arcaként aposztrofálja. A vállalatnál nagy jelentőséggel bír az ügyfélszolgálati munka, ahol a munkatársak kiemelt hangsúlyt fektetnek az ügyfélélményre. 2019-ben és 2020-ban is a ClientFirst Consulting tanácsadó cég által szervezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazták a Cofidis csapatát.

A nyitást követő első lépések



A cégvezetés a budapesti közel 150 fős központi ügyfélszolgálat megerősítéseként tekint a nyíregyházi irodára, mind a létszámot, mind a szakképzettséget és tudásmegosztást tekintve, így a Cofidis ügyfeleinek kérdéseit áprilistól egy bővített létszámú ügyfélszolgálati csapat fogadja majd. Éppen ezért a kiszolgálás időbeli felgyorsulásával és az ügyfélelégedettség, a digitális ügyfélélmény növekedésével számol a vállalat a jövőben. A március hónap az újonnan belépők tréningjéről szólt, áprilistól pedig - a budapesti iroda működéséhez hasonlóan - a nyíregyházi munkatársak is az ügyfelek teljeskörű kiszolgálását végzik emailes és telefonos csatornákon. Az új iroda modern, ergonómikus kialakítású, kivitelezése magas minőségű, elrendezése „open office” vagyis nyitott irodaterű. A kialakult járványhelyzetben a vállalat munkatársai egészségének védelme érdekében a cég óvintézkedéseket vezetett be. A fokozott higiénia érdekében kézfertőtlenítőket helyeztek el az irodatérben, korlátozások vonatkoznak a munkatársakra a bent tartózkodók létszámát illetően, illetve a munkaállomások közötti megfelelő fizikai távolság is szabályozva lett.


Miért pont Nyíregyháza?



Jelenleg budapesti fókuszú a vállalat, szerettünk volna ezen változtatni és több pillére helyezkedni. Ezért is gondoltunk arra, hogy ennek a munkahelyteremtő beruházásnak nem a fővárosban, hanem vidéken van a helye” - mondta el Holló Bence, a Cofidis Magyarországi fióktelepének ügyvezetője. A lokáció keresésekor Nyíregyházán fogadták a céget a legnagyobb nyitottsággal és innen érkezett a legtöbb segítség, ezért esett a választás erre a helyszínre.
  • 2024.07.10GDPR A HR-BEN: ADATVÉDELEM A MUNKAHELYEN Programunkon gyakorlati oldalról tekintjük át a munkaviszonnyal összefüggésben leggyakrabban előforduló kérdéseket, tipikus buktatókat és lehetséges hibákat, melyek az elmúlt 6 év során a GDPR szabályozás létrejöttét követően felmerültek.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Szijjártó Péter a Nemzetközi Munkaügyi Szervezet főigazgatójával tárgyalt

Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön Budapesten a Nemzetközi Munkaügyi Szervezet (ILO) főigazgatójával, Gilbert F.... Teljes cikk

Navracsics Tibor: egy ország élhetősége csak részben az anyagi jólét függvénye

Egy ország élhetősége csak részben az anyagi jólét függvénye, ezen kívül fontos az emberi kapcsolatok minősége és az élettel szembeni,... Teljes cikk