kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Új munkahelyeket teremt a Cofidis Nyíregyházán

A Cofidis Magyarországi Fióktelepe megnyitotta új nyíregyházi telefonos ügyfélélmény központját, ahol a jövőben akár 100 fő is dolgozhat.

A magas színvonalú ügyfélszolgálati irodát Holló Bence ügyvezető igazgató adta át a munkatársaknak megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett. A járványhelyzet következtében nyilvános megnyitót nem tartott a vállalat. Április 2-án 29 új ügyfélszolgálati munkatárs kezdi meg munkáját a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban kialakított irodatérben.

A járványhelyzet ellenére megvalósult a fejlesztés



A koronavírus gazdaságra gyakorolt hatása, hogy drasztikusan visszafogja a fogyasztást, ami munkahelyek megszűnéséhez vezet. A Cofidis a bizonytalan időszak ellenére úgy döntött, hogy nem halasztja el a tervezett megnyitást. Ennek fő mozgatórugója, hogy a jelenleg fennálló helyzetben a kommunikáció és az ügyintézés legbiztonságosabb módja a digitális csatornák használata lett, a vállalatnak pedig ezen a téren óriási tapasztalata van.

Az ügyfélszolgálati munka kiemelten fontos szerepben



A cég tavalyi országos reprezentatív kutatása szerint a Magyarországon foglalkoztatottak ~3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, ami nagyságrendileg 160 000 embert jelent, mutatva ezzel a munkakör népszerűségét. A kutatásra épülő Szakértő Ügyfélszolgálat konferencián* részt vevő szakértők szerint az ügyfelek még nem állnak teljesen készen a digitális asszisztensekre és a technológia mögött is keresik az emberi kontaktust. Ezáltal válik a humán szakértelem kiemelt jelentőségűvé, sőt a vállalatok többsége az ügyfélszolgálatosokat a cég arcaként aposztrofálja. A vállalatnál nagy jelentőséggel bír az ügyfélszolgálati munka, ahol a munkatársak kiemelt hangsúlyt fektetnek az ügyfélélményre. 2019-ben és 2020-ban is a ClientFirst Consulting tanácsadó cég által szervezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazták a Cofidis csapatát.

A nyitást követő első lépések



A cégvezetés a budapesti közel 150 fős központi ügyfélszolgálat megerősítéseként tekint a nyíregyházi irodára, mind a létszámot, mind a szakképzettséget és tudásmegosztást tekintve, így a Cofidis ügyfeleinek kérdéseit áprilistól egy bővített létszámú ügyfélszolgálati csapat fogadja majd. Éppen ezért a kiszolgálás időbeli felgyorsulásával és az ügyfélelégedettség, a digitális ügyfélélmény növekedésével számol a vállalat a jövőben. A március hónap az újonnan belépők tréningjéről szólt, áprilistól pedig - a budapesti iroda működéséhez hasonlóan - a nyíregyházi munkatársak is az ügyfelek teljeskörű kiszolgálását végzik emailes és telefonos csatornákon. Az új iroda modern, ergonómikus kialakítású, kivitelezése magas minőségű, elrendezése „open office” vagyis nyitott irodaterű. A kialakult járványhelyzetben a vállalat munkatársai egészségének védelme érdekében a cég óvintézkedéseket vezetett be. A fokozott higiénia érdekében kézfertőtlenítőket helyeztek el az irodatérben, korlátozások vonatkoznak a munkatársakra a bent tartózkodók létszámát illetően, illetve a munkaállomások közötti megfelelő fizikai távolság is szabályozva lett.


Miért pont Nyíregyháza?



Jelenleg budapesti fókuszú a vállalat, szerettünk volna ezen változtatni és több pillére helyezkedni. Ezért is gondoltunk arra, hogy ennek a munkahelyteremtő beruházásnak nem a fővárosban, hanem vidéken van a helye” - mondta el Holló Bence, a Cofidis Magyarországi fióktelepének ügyvezetője. A lokáció keresésekor Nyíregyházán fogadták a céget a legnagyobb nyitottsággal és innen érkezett a legtöbb segítség, ezért esett a választás erre a helyszínre.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Kutatói fizetésemelés jön – elhúzódó per és ingatlanvita után

A kormány 18 milliárd forintot különített el a HUN-REN kutatóinak soron kívüli béremelésére, miután az akadémiai kutatóhálózat átalakítása... Teljes cikk

Ennyi pénz kellene a nyugodt élethez Magyarországon

A középkorú magyarok 26 százaléka rendelkezik 589 ezer forintos jövedelemmel, ez a pénz elég a gond nélküli megélhetéshez, de takarékoskodásra... Teljes cikk

Magánegyetem lett a BME a MOL belépésével

Az állam stratégiai felügyeleti joggal fog rendelkezni az egyetem felett. Teljes cikk