3 cikk a(z) Cofidis címkével:

Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok

5 hónapja Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából. Teljes cikk...


A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?

6 hónapja 2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet. Teljes cikk...


Hitel már nem kell, de vásárolunk

6 éve A Cofidis Hitel Monitor első negyedéves felmérése szerint a lakosság vásárlási kedve nem változott az előző negyedévhez képest, de csökkent azok száma, akik hitelt vennének fel beruházásaikhoz. Teljes cikk...