kapubanner for mobile

3 cikk a(z) állásoldal címkével - 1. oldal

Merre megy a toborzási piac? - válaszol Buda Szabolcs

6 éve Közel 20 éves tapasztalata van a digitális toborzási piacon. 1999-ben részese a jobpilot.hu, az egyik első hazai állásportál indításának. 2009-től annak felvásárlása után a Monster magyar állásoldalát irányította. Három éve független tanácsadóként dolgozik. Nem mellesleg korábbi főnököm, akinél szerintem kevesen láttak többet az online recruitment világából. A Trendek & Emberek blogban Buda Szabolcsot kérdezi Karácsony Zoltán a HR Blog főszerkesztője. Teljes cikk...


Hogyan lehet hatékony egy vállalati karrier oldal?

11 éve Manapság egyre több vállalat hoz létre saját karrier oldalt, ahol az éppen üres pozícióit hirdeti meg. Ahhoz, hogy minél több látogatója legyen egy ilyen site-nak, és ezáltal nagyobb merítésből tudjon válogatni a cég, fontos a jó internetes elérhetőség. A Jobkereső összegyűjtötte azokat a hibákat, amelyek korrigálásával vagy elkerülésével sokkal hatékonyabbá tehetők az ilyen oldalak. Teljes cikk...


Toborzás a jövőben: ajánlásokra építhetnek a cégek

15 éve Két éven belül az ajánlás alapú toborzás fog dominálni a munkaerőpiacon, különösen mivel a közösségi média előretörésével egyre jobban kihasználják az internetes lehetőségeket a felhasználók. Az emberek már nemcsak szórakozás miatt látogatják a közösségi site-okat, hanem munkakeresés és karrierjük fejlesztése céljából is. Mivel azonban a munkaadók is keresik azokat a lehetőségeket, amelyekkel a jelentkezőket közvetlenül el tudják érni, nehéz helyzetbe kerülhetnek a megújulásra képtelen állásportálok. Teljes cikk...