Megjelent: 12 hónapja

Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!

A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben.

Hatodik alkalommal adták át az Employer Branding Award-ot, a 30 éves Magyar PR Szövetség védnöksége alatt. Az online esemény keretében összesen 19 díjat osztottak ki 8 kategóriában, amelyeket egy 15 tagú független szakmai zsűri ítélt oda a pályázóknak.

Külön díjazták a koronavírus járvány okozta helyzetre adott megoldásokat, de a leghatékonyabb employer branding stratégiák és legjobb kampányok is megmérettették magukat.

Az Employer Branding Award 2020 fődíját a BT Rock Kft. kapta.

A koronavírus okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen a stabilitás kimagasló értékké vált, így a meglévő és jövendőbeli munkavállalók szemében is kiemelt jelentőségű, hogy erősnek és megbízhatónak ítéljék meg a vállalatot, ahol szakmai jövőjüket elképzelik. Ebben a különleges időszakban a munkáltatói márka szerepét a munkáltatói felelősség vette át.

Az elmúlt egy évben erre nagyobb szükség volt, mint valaha. „Valóban megmutatkozott, hogy egy vállalat csak a szlogenek szintjén volt elkötelezett a szűkebb környezete iránt vagy valóban óvta munkatársait és így a gondosan felépített munkáltatói márkáját. Így a Covid lett 2020-ban a munkáltatói márkák lakmuszpapírja” – mondta Kádár Balázs, az Employer Branding Award alapítója, az MPRSZ elnökségi tagja. 

Erős mezőny indult a „Példaértékű munkáltatói márka” címért, több mint 30 nevezés érkezett 8 kategóriában. A pályamunkákat elemezve Kádár Balázs hozzátette: összességében elmondható, hogy rengeteg energiát és időt invesztáltak a nevező vállalatok a munkatársak megtartásába és abba, hogy a kialakult helyzetben biztonságot, stabilitást nyújtsanak.

Egyre többen használják ki a technológia nyújtotta lehetőségeket, mint például a belső kommunikációt támogató applikációkat a fizikai és szellemi munkaerő valós idejű tájékoztatása céljából. A mentálhigiéniás támogatás mellett jellemző volt sportolók, színészek, terapeuták meghívása virtuális előadáskora, heti szintű online állománygyűlések, közös virtuális mozgás (jóga), online karantén koncert, különböző vetélkedők (pl. maszkszépségverseny). A fentiekből is látszik, hogy a belső kommunikáció szerepe jelentősen növekedett.

A kkv és nagyvállalati szektor mellett az állami intézmények és nonprofit szervezetek is megmérettették magukat az Employer Branding Awardon, ahol külön díjazták az egyes szektorok szereplőit. Idén először kapott elismerést a nonprofit szektorból érkező pályázat, az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa, SOS segítség az SOS-nek kampánya különdíjban részesült. 

EMPLOYER BRANDING AWARD 2020 VÉGEREDMÉNY: 

Kategória

Helyezés

Pályázat címe

Közepes vállalat/ Employer Branding Éves Stratégia

különdíj

Thermo Services: Thermo Fisher Scientific GBS 2020 éves employer branding stratégia

Közepes vállalat/ Employer Branding Kampány 

Különdíj

Accenture: Accenture Industry X local recruitment marketing campaign

Különdíj

Beko Engineering: BEKOmmunikáció 2020 

Közepes vállalat/ Employer Branding Kampány Covid

1.

Philip Morris Magyarország Kft.: employer branding a koronavírus-járvány idején

2.

H1 Systems: Együtt haladunk a megváltozott helyzetben is!

3.

VITESCO TECHNOLOGIES HUNGARY KFT.: #PIONEERING-AT-HOME

Nagyvállalat/ Employer Branding Éves Stratégia

1.

Erste Bank Hungary Zrt.: Első perctől kezdve Veletek Vagyunk

2.

Praktiker Kft. Praktiker Employer Branding Stratégia és a Koronavírus 2020

3.

Takarékbank Zrt.: Employer branding stratégia 2020

Nagyvállalat/ Employer Branding Kampány

1.

BT ROC Kft.: Te. Itt. Most.

2.

Vodafone Magyarország: Tech Comms Employer Brand kampány

3.

Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. MINDENKI LEHET SZUPERSZTÁR!

Nagyvállalat/ Employer Branding Kampány Covid

1.

OTP Bank Nyrt.: HR aktivitások és belső kommunikáció járvány idején az OTP Bankban

2.

Erste Bank Hungary Zrt.: Erste OnLife

3.

MOL Nyrt.: A MOL virtuális börze megoldása COVID-19 idején

Állami intézmény / Employer Branding Kampány

Különdíj

Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar: Tudásmegosztás a közösségi értékekért

Non-profit szervezet (kategóriákon kívüli) / Employer Branding kampány COVID

Különdíj

SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa: SOS segítség az SOS-nek

Employer Branding Award 2020 Fődíj

Fődíj

BT ROC Kft.: Te. Itt. Most.

***

Fotó: Employer Branding Award

 

  • 2022.05.27Lean Fórum – Digitális Transzformáció Konferencia A program kialakítás alatt. A képzésre jelentkezés a jegyek menüpont alatt, vagy a következő telefonszámon: 06-1-201-1237 Részletek Jegyek
  • 2022.05.30AmCham HR Dream Day – motiváció és megtartás Találkozzunk a Kopaszin, ahol a Gallup londoni partnere beszél a nemzetközi HR trendekről, a legelismertebb hazai szakértőkkel együtt gondolkodunk motivációról, megtartásról, produktivitásról és adatvezérelt HR megoldásokról. Részletek Jegyek
  • 2022.07.21 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A dolgozói megtartásra költött pénz kifizetődik - Lambert Zoltán, WTS Klient

A négy nagy nemzetközi könyvvizsgáló céghez zárkózna fel a magyar alapítású, jelenleg 120 fővel működő WTS Klient. Lambert Zoltánt annak... Teljes cikk

Ne égessük fel a hidakat az elutasított pályázókkal - jelöltélmény (3.)

Sorozatunk harmadik részében azt vizsgáljuk, hogyan kerülhetjük el, hogy kicsússzon látókörünkből a vágyott munkavállaló illetve hogyan... Teljes cikk

Ők a legvonzóbb magyarországi munkáltatók

2022-ben a LEGO lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyen a Samsung végzett, a harmadik helyet pedig a Mercedes-Benz szerezte meg a Randstad... Teljes cikk