kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!

A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben.

Employer Branding Award 2020-

Hatodik alkalommal adták át az Employer Branding Award-ot, a 30 éves Magyar PR Szövetség védnöksége alatt. Az online esemény keretében összesen 19 díjat osztottak ki 8 kategóriában, amelyeket egy 15 tagú független szakmai zsűri ítélt oda a pályázóknak.

Külön díjazták a koronavírus járvány okozta helyzetre adott megoldásokat, de a leghatékonyabb employer branding stratégiák és legjobb kampányok is megmérettették magukat.

Az Employer Branding Award 2020 fődíját a BT Rock Kft. kapta.

A koronavírus okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen a stabilitás kimagasló értékké vált, így a meglévő és jövendőbeli munkavállalók szemében is kiemelt jelentőségű, hogy erősnek és megbízhatónak ítéljék meg a vállalatot, ahol szakmai jövőjüket elképzelik. Ebben a különleges időszakban a munkáltatói márka szerepét a munkáltatói felelősség vette át.

Az elmúlt egy évben erre nagyobb szükség volt, mint valaha. „Valóban megmutatkozott, hogy egy vállalat csak a szlogenek szintjén volt elkötelezett a szűkebb környezete iránt vagy valóban óvta munkatársait és így a gondosan felépített munkáltatói márkáját. Így a Covid lett 2020-ban a munkáltatói márkák lakmuszpapírja” – mondta Kádár Balázs, az Employer Branding Award alapítója, az MPRSZ elnökségi tagja. 

Erős mezőny indult a „Példaértékű munkáltatói márka” címért, több mint 30 nevezés érkezett 8 kategóriában. A pályamunkákat elemezve Kádár Balázs hozzátette: összességében elmondható, hogy rengeteg energiát és időt invesztáltak a nevező vállalatok a munkatársak megtartásába és abba, hogy a kialakult helyzetben biztonságot, stabilitást nyújtsanak.

Egyre többen használják ki a technológia nyújtotta lehetőségeket, mint például a belső kommunikációt támogató applikációkat a fizikai és szellemi munkaerő valós idejű tájékoztatása céljából. A mentálhigiéniás támogatás mellett jellemző volt sportolók, színészek, terapeuták meghívása virtuális előadáskora, heti szintű online állománygyűlések, közös virtuális mozgás (jóga), online karantén koncert, különböző vetélkedők (pl. maszkszépségverseny). A fentiekből is látszik, hogy a belső kommunikáció szerepe jelentősen növekedett.

A kkv és nagyvállalati szektor mellett az állami intézmények és nonprofit szervezetek is megmérettették magukat az Employer Branding Awardon, ahol külön díjazták az egyes szektorok szereplőit. Idén először kapott elismerést a nonprofit szektorból érkező pályázat, az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa, SOS segítség az SOS-nek kampánya különdíjban részesült. 

EMPLOYER BRANDING AWARD 2020 VÉGEREDMÉNY: 

Kategória

Helyezés

Pályázat címe

Közepes vállalat/ Employer Branding Éves Stratégia

különdíj

Thermo Services: Thermo Fisher Scientific GBS 2020 éves employer branding stratégia

Közepes vállalat/ Employer Branding Kampány 

Különdíj

Accenture: Accenture Industry X local recruitment marketing campaign

Különdíj

Beko Engineering: BEKOmmunikáció 2020 

Közepes vállalat/ Employer Branding Kampány Covid

1.

Philip Morris Magyarország Kft.: employer branding a koronavírus-járvány idején

2.

H1 Systems: Együtt haladunk a megváltozott helyzetben is!

3.

VITESCO TECHNOLOGIES HUNGARY KFT.: #PIONEERING-AT-HOME

Nagyvállalat/ Employer Branding Éves Stratégia

1.

Erste Bank Hungary Zrt.: Első perctől kezdve Veletek Vagyunk

2.

Praktiker Kft. Praktiker Employer Branding Stratégia és a Koronavírus 2020

3.

Takarékbank Zrt.: Employer branding stratégia 2020

Nagyvállalat/ Employer Branding Kampány

1.

BT ROC Kft.: Te. Itt. Most.

2.

Vodafone Magyarország: Tech Comms Employer Brand kampány

3.

Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. MINDENKI LEHET SZUPERSZTÁR!

Nagyvállalat/ Employer Branding Kampány Covid

1.

OTP Bank Nyrt.: HR aktivitások és belső kommunikáció járvány idején az OTP Bankban

2.

Erste Bank Hungary Zrt.: Erste OnLife

3.

MOL Nyrt.: A MOL virtuális börze megoldása COVID-19 idején

Állami intézmény / Employer Branding Kampány

Különdíj

Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar: Tudásmegosztás a közösségi értékekért

Non-profit szervezet (kategóriákon kívüli) / Employer Branding kampány COVID

Különdíj

SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa: SOS segítség az SOS-nek

Employer Branding Award 2020 Fődíj

Fődíj

BT ROC Kft.: Te. Itt. Most.

***

Fotó: Employer Branding Award

 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nézz be, így néz ki az Autówallis új irodája

Három telephely helyett egy cégre szabott székház. A költözés számos HR kihívást is tartogatott. Az új munkakörnyezet nemcsak a vállalat... Teljes cikk

Új korszak a munkahelyeken: a dolgozók és a főnökök is csak túlélni akarnak

A munkahelyi kapcsolatok világszerte átalakulóban vannak: a kölcsönös bizalom gyengül, a korábbi biztonság és hosszú távú ígéretek helyett egyre... Teljes cikk

Felmérés: egyre több álláskeresőt ér diszkrimináció az életkora miatt

Egy kutatás szerint az életkorral kapcsolatos előítéletek nem csak a felvételi folyamatot, de a munkahelyi viszonyokat is érintik. Teljes cikk