Íme, az Employer Branding Award 2020 díjazottjai!
A BT Rock Kft. kapta az Employer Branding Award 2020 fődíját. A koronavírus-járvány lett tavaly a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Azok a cégek, amelyek nem sajnálták az időt, pénzt és energiát, hogy a kialakult helyzetben biztonságot és stabilitást nyújtsanak, hosszú távon is jól járnak az álláspiaci versenyben.

Hatodik alkalommal adták át az Employer Branding Award-ot, a 30 éves Magyar PR Szövetség védnöksége alatt. Az online esemény keretében összesen 19 díjat osztottak ki 8 kategóriában, amelyeket egy 15 tagú független szakmai zsűri ítélt oda a pályázóknak.
Külön díjazták a koronavírus járvány okozta helyzetre adott megoldásokat, de a leghatékonyabb employer branding stratégiák és legjobb kampányok is megmérettették magukat.
Az Employer Branding Award 2020 fődíját a BT Rock Kft. kapta.
A koronavírus okozta gazdasági és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen a stabilitás kimagasló értékké vált, így a meglévő és jövendőbeli munkavállalók szemében is kiemelt jelentőségű, hogy erősnek és megbízhatónak ítéljék meg a vállalatot, ahol szakmai jövőjüket elképzelik. Ebben a különleges időszakban a munkáltatói márka szerepét a munkáltatói felelősség vette át.
Az elmúlt egy évben erre nagyobb szükség volt, mint valaha. „Valóban megmutatkozott, hogy egy vállalat csak a szlogenek szintjén volt elkötelezett a szűkebb környezete iránt vagy valóban óvta munkatársait és így a gondosan felépített munkáltatói márkáját. Így a Covid lett 2020-ban a munkáltatói márkák lakmuszpapírja” – mondta Kádár Balázs, az Employer Branding Award alapítója, az MPRSZ elnökségi tagja.
Erős mezőny indult a „Példaértékű munkáltatói márka” címért, több mint 30 nevezés érkezett 8 kategóriában. A pályamunkákat elemezve Kádár Balázs hozzátette: összességében elmondható, hogy rengeteg energiát és időt invesztáltak a nevező vállalatok a munkatársak megtartásába és abba, hogy a kialakult helyzetben biztonságot, stabilitást nyújtsanak.
Egyre többen használják ki a technológia nyújtotta lehetőségeket, mint például a belső kommunikációt támogató applikációkat a fizikai és szellemi munkaerő valós idejű tájékoztatása céljából. A mentálhigiéniás támogatás mellett jellemző volt sportolók, színészek, terapeuták meghívása virtuális előadáskora, heti szintű online állománygyűlések, közös virtuális mozgás (jóga), online karantén koncert, különböző vetélkedők (pl. maszkszépségverseny). A fentiekből is látszik, hogy a belső kommunikáció szerepe jelentősen növekedett.
A kkv és nagyvállalati szektor mellett az állami intézmények és nonprofit szervezetek is megmérettették magukat az Employer Branding Awardon, ahol külön díjazták az egyes szektorok szereplőit. Idén először kapott elismerést a nonprofit szektorból érkező pályázat, az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa, SOS segítség az SOS-nek kampánya különdíjban részesült.
EMPLOYER BRANDING AWARD 2020 VÉGEREDMÉNY:
Kategória |
Helyezés |
Pályázat címe |
Közepes vállalat/ Employer Branding Éves Stratégia |
különdíj |
Thermo Services: Thermo Fisher Scientific GBS 2020 éves employer branding stratégia |
Közepes vállalat/ Employer Branding Kampány |
Különdíj |
Accenture: Accenture Industry X local recruitment marketing campaign |
Különdíj |
Beko Engineering: BEKOmmunikáció 2020 |
|
Közepes vállalat/ Employer Branding Kampány Covid |
1. |
Philip Morris Magyarország Kft.: employer branding a koronavírus-járvány idején |
2. |
H1 Systems: Együtt haladunk a megváltozott helyzetben is! |
|
3. |
VITESCO TECHNOLOGIES HUNGARY KFT.: #PIONEERING-AT-HOME |
|
Nagyvállalat/ Employer Branding Éves Stratégia |
1. |
Erste Bank Hungary Zrt.: Első perctől kezdve Veletek Vagyunk |
2. |
Praktiker Kft. Praktiker Employer Branding Stratégia és a Koronavírus 2020 |
|
3. |
Takarékbank Zrt.: Employer branding stratégia 2020 |
|
Nagyvállalat/ Employer Branding Kampány |
1. |
BT ROC Kft.: Te. Itt. Most. |
2. |
Vodafone Magyarország: Tech Comms Employer Brand kampány |
|
3. |
Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. MINDENKI LEHET SZUPERSZTÁR! |
|
Nagyvállalat/ Employer Branding Kampány Covid |
1. |
OTP Bank Nyrt.: HR aktivitások és belső kommunikáció járvány idején az OTP Bankban |
2. |
Erste Bank Hungary Zrt.: Erste OnLife |
|
3. |
MOL Nyrt.: A MOL virtuális börze megoldása COVID-19 idején |
|
Állami intézmény / Employer Branding Kampány |
Különdíj |
Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar: Tudásmegosztás a közösségi értékekért |
Non-profit szervezet (kategóriákon kívüli) / Employer Branding kampány COVID |
Különdíj |
SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa: SOS segítség az SOS-nek |
Employer Branding Award 2020 Fődíj |
Fődíj |
BT ROC Kft.: Te. Itt. Most. |
***
Fotó: Employer Branding Award
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
2025-ben már tizenötödik alkalommal hirdettek győzteseket Az Év Irodája versenyen. Ráadásul idén nem csak magyarországi, hanem külföldi irodák is... Teljes cikk
Mérnök leszel vagy kutató? Sajnos, ez a kérdés még mindig ritkán hangzik el a pályaválasztás előtt álló fiatal lányok körében. A Lányok Napja... Teljes cikk
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb cég azonban mégsem rendelkezik erre vonatkozó átfogó stratégiával; az... Teljes cikk
- Alkalmazotti LinkedIn aktivitás – fizetni vagy inkább motiválni? 3 hónapja
- A Covid utóhatásai - A fiatalok közel háromnegyedét érinti a szociális szorongás, a karrierjüket is befolyásolja 3 hónapja
- Járhat cafeteria a kilépés előtti időszakra? 3 hónapja
- Generációkra szabott megoldások: egymás után harmadszor lett Top Employer az MBH Bank 3 hónapja
- Újra Top Employer díjat nyert a Lidl Magyarország 4 hónapja
- Ezek a legjobb céges coaching gyakorlatok 4 hónapja
- "Az számít, amit elérsz, nem az, hogy honnan dolgozol" - így megy ez a Revolutnál 4 hónapja
- Podcast stúdió bérlés, mint munkáltatói márkaépítő eszköz 6 hónapja
- Benefits 2025 7 hónapja
- Felmérés: rosszabb a dolgozók hangulata, mint a járvány előtt 7 hónapja
- Munkáltatói igazolás - minden, amit tudni szeretnél róla 7 hónapja