Elstartolt az Employer Branding Award 2020
Hatodik alkalommal hirdeti meg a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Awardot a Magyar PR Szövetség (MPRSZ).
Újdonság, hogy a szervezők várják a speciálisan a “COVID-ra rezonáló” kampányok nevezését is, amelyek a koronavírus-járványra adott egyedi megoldásokat vonultatják fel.
Az elmúlt 1 évben a pandémia miatt ugyanis még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe.
„Kritikus helyzetben mutatkozik meg igazán, hogy egy vállalat csak a szlogenek szintjén elkötelezett-e a munkatársai, szűkebb környezete iránt. Ennek fényében különösen izgalmasak lesznek idén a beérkező pályázatok” - véli Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.
Tavaly óta már az állami intézmények - minisztériumok, hatóságok, kormányzati háttérintézmények, állami feladatokat ellátó szervek - is pályázhatnak a díjra. 2020-ban elsőként a Pécsi Tudományegyetem nyert el állami intézményi különdíjat.
A 14 tagú független szakmai zsűri, tíz meghatározott bírálati szempont alapján, külön-külön pontozza a beérkező pályázati anyagokat, kategóriánként pedig arany, ezüst és bronz minősítést oszthatnak ki. Így kapják meg a nyertes pályázók a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Gyakorlat Díjat.
A jelentkezések és pályázatok beadási ideje 2021. május 10., amelyet kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül vár a Magyar PR Szövetség. Az eredményhirdetés és ünnepélyes (online) díjátadó 2021 nyarán várható.
A pályázati kiírás itt érhető el.