kapubanner for mobile

2 cikk a(z) Halácsy Péter címkével - 1. oldal

A Service Design sikerei és kudarcai az üzleti életben

5 éve Az ügyfélélmény biztosítása mára elsődlegessé vált. Az egyik legújabb és legsikeresebb szolgáltatás-szervezési módszer, a service design is ezt a hatást tűzi ki legfontosabb céljául. Ahhoz azonban, hogy egy szervezet átálljon erre a működésmódra, nagyon sok változáson kell magának is átesnie. A változást azonban nehezen viseli minden élő szövet. Halácsy Péter szerint ez a változással szembeni ellenállás természetes, amit csak kapcsolódással, megértéssel lehet lebontani. Erővel, erőszakkal, hatalommal semmiképpen. Teljes cikk...


Ahol a gyerek véleménye is számít

7 éve Azt, hogy a projektünk eredményes-e, a lehető legegyszerűbb módon mérjük: megkérdezzük a résztvevő gyerekeket. Az, hogy partnerként kezeljük őket, egy fontos pillére a rendszerünknek - mondta a Schoolról Halácsy Péter. Teljes cikk...